Χάμιλτον: "Μπήκαμε στο σωστό δρόμο"

Χάμιλτον: "Μπήκαμε στο σωστό δρόμο"

Ο Λιούς Χάμιλτον μίλησε για τους λόγους που έδωσαν τη νίκη στη Mercedes στο GP Ισπανίας, ενώ ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Τότο Βολφ, κατέρριψε τις φήμες για παρασκηνιακές κινήσεις.

Την ανάκτηση της καλής του απόδοσης, για πρώτη φορά το 2018, δήλωσε και με λόγια ο Λιούις Χάμιλτον - αφού πρώτα φρόντισε να το κάνει απολύτως ξεκάθαρο στην πίστα, κυριαρχώντας για να κερδίσει την πολ ποζίσιον και έπειτα τη νίκη στο GP Ισπανίας.

Ο Άγγλος είπε ότι η επιβλητική του νίκη έχει τις βάσεις της στις υψηλότερες των αναμενόμενων θερμοκρασίες που επικράτησαν σήμερα στη Βαρκελώνη, καθώς και στη βαθύτερη κατανόηση του μονοθεσίου του. Αυτό σημαίνει ότι ο πρωταθλητής θεωρεί πως η ταχύτητά του δεν οφειλόταν αποκλειστικά στο γεγονός ότι η Mercedes W09 ταίριαζε με τις προδιαγραφές της πίστας του Μονμελό.

"Πρέπει μόνο να σκέφτεσαι κάθε αγώνα ξεχωριστά. Αυτό το τριήμερο μπήκαμε στο σωστό δρόμο. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά", είπε ο Χάμιλτον. "Ήμουν πολύ πιο χαρούμενος με το αυτοκίνητο, είχα σχεδόν την τέλεια αρμονία μαζί του. Νομίζω ότι αυτό φάνηκε στο πρόσωπό μου. Είμαι αληθινά, πολύ χαρούμενος. Είχα πει ότι ήθελα να έρθω εδώ και να κερδίσω με τον τρόπο που κέρδισα.

Δεν πιστεύω ότι η αλλαγή της απόδοσής μας οφείλεται μόνο στη (συγκεκριμένη) πίστα. Μόνο ένα μικρό ποσοστό οφείλεται σε αυτήν. Είναι και οι υψηλότερες θερμοκρασίες που επικράτησαν, στους 25ο Κελσίου, και πιστεύω ότι είναι η κατανόηση του μονοθεσίου κι οι βελτιώσεις που του έχουμε κάνει. Η ομάδα μας δούλεψε σκληρά για να κατανοήσει πώς δουλεύει, και όλα έδεσαν αυτό το διήμερο".

"Ελπίζω ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα για την μεταστροφή της πορείας μας. Αγώνα με τον αγώνα μπορούμε να καταλαβαίνουμε τα ελαστικά περισσότερο, κι αυτό μάχεται να κάνει κάθε ομάδα. Εύκολα, όμως, μπορούμε στον επόμενο αγώνα να πασχίζουμε πάλι και να μην είμαστε πουθενά. Πάμε στο Μονακό με θετική διάθεση, αλλά ξέρουμε ότι έχουμε ένα βουνό να ανέβουμε. Αν ο καιρός είναι κρύος, θα είναι μια πρόκληση", κατέληξε ο πρωταθλητής.

Στο μεταξύ, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, κατέρριψε κατηγορηματικά τις απόψεις του Σεμπάστιαν Φέτελ ο πρόσφατος ανασχεδιασμός των ελαστικών της Pirelli "βοήθησε λίγο" τη Mercedes - και τις ακραίες φήμες άλλων ότι αυτό ήταν κάτι που η Mercedes παρασκηνιακά παρακίνησε.

"Αυτά είναι απλώς ανοησίες. Όλες οι ομάδες είχαν στα ελαστικά τους πολύ έντονες φουσκάλες στις δοκιμές του χειμώνα κι έτσι η Ferrari άλλαξε το πάχος της γόμας. Νομίζω ότι έκανε καλή δουλειά, διότι δεν βλέπουμε φουσκάλες πια. Δεν ξέρω ποιος θα πίστευε ότι επηρεάζουμε την Pirelli ή τη FIA. Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα στη Formula 1", είπε ο Αυστριακός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Φέτελ: "Δεν είχα επιλογή να μην μπω στα πιτς"
GP Ισπανίας: Ο Χάμιλτον βρήκε τον εαυτό του

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΤ-ΣΤΟΠ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΟ ΒΑΘΡΟ ΣΤΟ GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Φέτελ: "Δεν είχα επιλογή να μην μπω στα πιτς"

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

8 ακραίες θεραπείες για τη φαλάκρα

Δεν μπορείς να φανταστείς τι κάνουν μερικοί άνθρωποι για να μη χάσουν τα μαλλιά τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24