FORMULA 1

Το GP Αυστραλίας από πλευράς ελαστικών

Albert Park, Melbourne, Australia.
Friday 24 March 2017.
World Copyright: Andy Hone/LAT Images
ref: Digital Image _ONY0975
Albert Park, Melbourne, Australia. Friday 24 March 2017. World Copyright: Andy Hone/LAT Images ref: Digital Image _ONY0975 LAT IMAGES EMAIL: [email protected]

Η Pirelli παρουσιάζει όσα έγιναν στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 από τη δική της πλευρά. (INFOGRAPHICS)

Η μάχη του Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης με την οποία άνοιξε η αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2017 ανήκει πια στο παρελθόν. Ο Sebastian Vettel πήρε μία νίκη που έδωσε υποσχέσεις για περισσότερο ενδιαφέρον μέσα στη σεζόν, καθώς είναι η πρώτη φορά από το 2013 που δεν προηγείται στη βαθμολογία ένας οδηγός της Ferrari! Πως έφτασε όμως σε αυτή τη νίκη;

Όλα κρίθηκαν στα ελαστικά αφού ο Γερμανός κράτησε "ζωντανά" τα ελαστικά πάρα πολύ μαλακής γόμας (ultra soft) για έξι επιπλέον γύρους! Και έτσι έκανε το κόλπο γκρόσο, περνώντας μπροστά από τον Lewis Hamilton.

Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τα τέσσερα μαύρα σημεία επαφής των μονοθεσίων με το δρόμο είναι ότι όλοι πλην δύο οδηγών επέλεξαν να κάνουν μόνο μία αλλαγή ελαστικών, οι τέσσερις πρώτοι χρησιμοποίησαν την ίδια στρατηγική με χρήση πάρα πολύ μαλακής και μαλακής γόμας ενώ στον αγώνα χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες.

Ο ταχύτερος γύρος που ανήκε στον Kimi Raikkonen της Ferrari και σημειώθηκε στο τέλος του αγώνα, ενώ ήταν περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό. Απ’ όσους οδηγούς εκκίνησαν με την μαλακή γόμα, πιο ψηλά (12ος) τερμάτισε ο οδηγός της Sauber, Antonio Giovinazzi, στο ντεμπούτο του στη F1.

Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Pirelli, Mario Isola, είπε σχετικά με τον αγώνα της Μελβούρνης: "Η νέα εποχή της Formula 1 ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο στην Αυστραλία. Είχαμε αμφίρροπες μάχες με τους οδηγούς να πιέζουν σκληρά από την αρχή έως το τέλος κάθε κομματιού (stint) αγώνα. Όπως το περιμέναμε οι περισσότεροι οδηγοί υιοθέτησαν διαφορετικές εκδοχές στρατηγικής ενός πιτ στοπ. Οι πρωτοπόροι επέλεξαν τη μαλακή γόμα για το δεύτερο κομμάτι του αγώνα για να είναι σίγουροι ότι θα αντέξει ως το τέλος. Η φθορά αλλά και η θερμική καταπόνηση ήταν σε χαμηλά επίπεδα σε μια πίστα που ποτέ δεν υπήρξε ιδιαίτερα σκληρή με τα ελαστικά. Οι οδηγοί κατόρθωσαν να πετύχουν ταχύτερους γύρους στο τέλος του αγώνα με τη μαλακή γόμα να έχει ήδη συμπληρώσει 30 γύρους".

Το GP Αυστραλίας από πλευράς ελαστικών

Photo credits: Pirelli

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ