FORMULA 1

Τα διαθέσιμα ελαστικά για κάθε οδηγό

Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada.
Friday 09 June 2017.
World Copyright: Andy Hone/LAT Images
ref: Digital Image _ONZ0123
Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada. Friday 09 June 2017. World Copyright: Andy Hone/LAT Images ref: Digital Image _ONZ0123 LAT IMAGES EMAIL: [email protected]

Η ώρα του Grand Prix Καναδά πλησιάζει και τα ελαστικά θα παίξουν σημαντικό ρόλο.

Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Καναδά, αποδείχθηκε για πολλοστή φορά πως λίγα χωρίζουν τη Mercedes από τη Ferrari. Ο Lewis Hamilton κατέβασε την επίδοση της pole position κατά 1.3 δευτερόλεπτα σε σχέση με πέρυσι ενώ το 1.11.459 αποτέλεσε νέο απόλυτο ρεκόρ του σιρκουί Gilles Villeneuve.

Όμως και πάλι φάνηκε πως οι διαφορές ανάμεσα στις δύο ομάδες που πρωταγωνιστούν φέτος είναι μικρές. Ενώ παράλληλα, είδαμε και τη Red Bull να είναι απρόσμενα κοντά, σε ένα σιρκουί που αναμενόταν να υστερεί σημαντικά.

Όλα αυτά συνηγορούν πως θα έχουμε έναν συναρπαστικό αγώνα, που σε μεγάλο βαθμό θα κριθεί από τα ελαστικά, παράγοντας που ειδικά στον Καναδά είναι πάντα καθοριστικός. Οι προσομοιώσεις αγώνα της Pirelli δείχνουν πως η ταχύτερη στρατηγική είναι αυτή της μίας αλλαγής ελαστικών αν και είναι πολύ πιθανό να δούμε από κάποιους και δύο pit stop. Ειδικά όσοι θελήσουν να κάνουν κάτι διαφορετικό στον τομέα της στρατηγικής.

Σε αυτό το GP η ιταλική εταιρεία έχει φέρει τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της:
τη μαλακή γόμα (κίτρινα διακριτικά) που πολύ δύσκολα θα τη δούμε να χρησιμοποιείται, την πολύ μαλακή γόμα (κόκκινα διακριτικά) και την πάρα πολύ μαλακή γόμα μωβ διακριτικά) που θα έχει τη μερίδα του λέοντος και με την οποία υποχρεούνται να εκκινήσουν οι πρώτοι δέκα. Ας δούμε λοιπόν τι επιλογές έχει στη διάθεσή του κάθε οδηγός για τον έβδομο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, στο ενδιαφέρον και χρήσιμο infographic που μοιράζεται πριν από κάθε αγώνα η Pirelli.

Φυσικά η βασική επιλογή είναι τα ελαστικά πάρα πολύ μαλακής γόμας, με τους οδηγούς της Mercedes και Red Bull να έχουν από τέσσερα πατημένα σετ στη διάθεσή τους. Οι επιλογές στις δύο ομάδες είναι ίδιες, αφού οι οδηγοί έχουν επίσης από ένα απάτητο σετ μαλακής γόμας και ένα απάτητο πολύ μαλακής. Στη Ferrari έχουν κινηθεί διαφορετικά. Vettel και Raikkonen έχουν από ένα πατημένο σετ μαλακής γόμας, ένα φρέσκο και ένα πατημένο πολύ μαλακής και τρία πατημένα σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας.

Τα διαθέσιμα ελαστικά για κάθε οδηγό

Την Παρασκευή είδαμε τη μαλακή γόμα να χρησιμοποιείται για 20 γύρους από τον Pascal Wehrlein και τις άλλες δύο για 29: ο Sebastian Vettel έκανε με την πολύ μαλακή και ο Felipe Massa με την πάρα πολύ μαλακή.

Photo credits: Pirelli Press Area


TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ