Προειδοποιητική βολή του Χάμιλτον!

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ταχύτερος και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών στην πρώτη ημέρα του Γκραν Πρι της Αυστραλίας.

Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε τη νέα σεζόν της Formula 1 σημειώνοντας με τη Mercedes W09 τον πρώτο χρόνο και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών του Γκραν Πρι Αυστραλίας - αν και η σπουδαιότερο γι’ αυτόν ήταν ότι δεν αντιμετώπισε τα προβλήματα υπερθέρμανσης των ελαστικών που είχε το χειμώνα στη Βαρκελώνη.

Παρότι η διαφορά του στην πρώτη περίοδο ήταν τεράστια, ύψους μισού δευτερολέπτου από τον ομόλογό του στη Mercedes Βάλτερι Μπότας και 0,745 δευτ. από τον πλησιέστερο αντίπαλο της πρωταθλήτριας, τον Μαξ Φερστάπεν της RBR¸ στη δεύτερη περίοδο οι διαφορές μειώθηκαν δραματικά, καθώς αυτή τη φορά ο Φερστάπεν πλησίασε 0,127 δευτ. και ο Κίμι Ράικονεν της Ferrari στα 0,283’’. Ο Μπότας, που έλυσε τα πρωινά προβλήματα στην ανάρτηση και στο σύστημα τροφοδοσίας, βρέθηκε ανάμεσα στους δύο.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ και στις δύο περιπτώσεις δεν ήταν εκεί που θα ήθελε, καθώς υστέρησε από τον πρωταθλητή κατά ένα και μισό δευτερόλεπτο αντίστοιχα στις δύο περιόδους των δοκιμών. Όσο για τον Φερνάντο Αλόνσο, αφότου η McLaren έλυσε νέα προβλήματα που τον άφησαν την περισσότερη ώρα της πρώτης περιόδου στο γκαράζ της ομάδας, στη δεύτερη πλησίασε το Χάμιλτον στα 1,2 δευτερόλεπτα.

"Ξεκινήσαμε με το δεξί σήμερα και κάναμε όλα όσα έπρεπε", είπε ο Χάμιλτον. "Οι διαφορές έκλεισαν μεταξύ μας στη δεύτερη περίοδο, αλλά αυτό είναι έτσι κι αλλιώς συναρπαστικό - είναι πιο μεγάλη πρόκληση για μένα να προσπαθώ να αντλώ περισσότερα από το αυτοκίνητο. Πρέπει μόνο να ανακαλύψω αν εγώ έχασα ταχύτητα ή αν οι άλλοι βρήκαν περισσότερη. Αλλά το διασκέδασα σήμερα".

Όσο για τα ελαστικά, ο Άγγλος κατέληξε: "Αναμφίβολα δεν είχαμε τα ίδια σημάδια φθοράς που αντιμετωπίσαμε στη Βαρκελώνη. Όταν ζεστός καιρός στο παρελθόν ταίριαζε στις άλλες ομάδες, αλλά νομίζω ότι τώρα όλοι είμαστε σε παρεμφερή κατάσταση, είμαστε πια περίπου ισοδύναμοι".

Από την πλευρά του, ο Φέτελ διασκέδασε τις εντυπώσεις που άφησαν οι χρόνοι του, λέγοντας: "Δεν είμαι χαρούμενος με το γύρο που έκανα και με το ρυθμό μας και την ισορροπία του αυτοκινήτου, αλλά θα έρθουν αυτά. Προσπαθήσαμε να αλλάξουμε την ισορροπία λίγο, γιατί δεν μου έδινε τόσο άνετη αίσθηση. Πιστεύω ότι έχουμε πολλή ταχύτητα ακόμα να εμφανίσουμε.

Δεν ανησυχώ τόσο, γιατί ξέρω ότι αν τα κάνω όλα σωστά θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση. Φαίνεται ότι είμαστε κοντά, κι αυτά είναι καλά νέα, οπότε θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι αύριο. Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Δεν είναι ακόμα στο σημείο που θέλω, έχουμε λίγη δουλειά ακόμα, αλλά όταν το πετύχουμε θα είναι μια χαρά» κατέληξε ο Γερμανός.

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Η Desiree Akhavan ξέρει τι κάνει μια λεσβιακή σκηνή πραγματικά σέξι

Μιλήσαμε με τη σκηνοθέτιδα του 'Miseducation of Cameron Post' για το πώς έφτιαξε μία ταινία για κλινικές 'θεραπείας' ομοφυλοφίλων στην Αμερική του Trump, την ανώμαλη προσγείωσή της μετά το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ Sundance, και το κλειδί για μια αυθεντική, λεσβιακή ερωτική σκηνή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24