FORMULA 1

Πρεμιέρα για την Red Bull RB12

MONTMELO, SPAIN - FEBRUARY 22:  Daniel Ricciardo of Australia and Red Bull Racing drives during day one of F1 winter testing at Circuit de Catalunya on February 22, 2016 in Montmelo, Spain.  (Photo by Clive Mason/Getty Images)
MONTMELO, SPAIN - FEBRUARY 22: Daniel Ricciardo of Australia and Red Bull Racing drives during day one of F1 winter testing at Circuit de Catalunya on February 22, 2016 in Montmelo, Spain. (Photo by Clive Mason/Getty Images) GETTY IMAGES

Το νέο μονοθέσιο της Red Bull με την κωδική ονομασία RB12 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό την Δευτέρα 22/2, στην πίστα του Montmelo όπου διεξάγονται οι πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης του 2016.

Πριν λίγες ημέρες η ομάδα είχε παρουσιάσει την επίσημη λιβρέα που θα έχουν τα φετινά της μονοθέσια σε ειδικό event που έγινε στο Λονδίνο.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Τι μπορεί να περιμένει κανείς από την RB12; «Οι ελπίδες μου για φέτος είναι ότι θα σημειώσουμε σημαντική πρόοδο σε σχέση από εκεί που βρισκόμασταν πέρσι. Ότι θα βάλουμε τα κεφάλια μας κάτω και πραγματικά θα εξελίξουμε το μονοθέσιο καλά και αν όλα πάνε καλά με την απόδοση της κινητήριας μονάδας, θα μπορέσουμε να πλησιάσουμε τους άμεσους ανταγωνιστές μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner.

Αναφερόμενος στο νέο μονοθέσιο ο Βρετανός είπε: «Προφανώς και η καθυστέρηση που υπήρξε στο θέμα του κινητήρα ήταν πρόκληση για εμάς αλλά βρήκαμε τη λύση εντός χρόνους και η όλη η ομάδα δούλεψε τρομερά σκληρά το χειμώνα για να καλύψει το χαμένο έδαφος. Κοιτάμε να χτίσουμε πάνω στη σημαντική πρόοδο που σημειώσαμε πέρσι κατά το δεύτερο μισό της χρονιάς και να επωφεληθούμε από εκείνο το μομέντουμ στους πρώτους αγώνες της σεζόν».

Η προκάτοχος της RB12 δεν ήταν κακό μονοθέσιο. Τουναντίον, κατά τους ειδικούς διέθετε ένα από τα κορυφαία σασί τους γκριντ, το οποίο όμως δεν μπόρεσε να δείξει τις δυνατότητές του λόγω κυρίως του ασθενικού κινητήρα της Renault. Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που η ομάδα έκλεισε τη σεζόν χωρίς νίκη για πρώτη φορά εδώ και επτά χρόνια.

Η συνεργασία με την γαλλική εταιρεία πέρασε από χίλια μύρια κύματα και παρά το γεγονός ότι λύθηκε κακήν κακώς, η ανάγκη και οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν με την ομάδα να μένει χωρίς προμηθευτή κινητήρων, υποχρέωσαν τους ανθρώπους της να κάνουν πίσω και να υπογράψουν εκ νέου με την εταιρεία. Μόνο που φέτος θα υπάρχει μια σημαντική διαφορά. Οι κινητήριες μονάδες της Renault θα φέρουν για την περίπτωση της Red Bull τα λογότυπα της TAG-Heuer.

«Οι αριθμοί από το CFD και την αεροδυναμική σήραγγα είναι αρκετά ενθαρρυντικοί», σημειώνει ο επικεφαλής αεροδυναμικής της ομάδας, Dan Fallows. «Η αλήθεια είναι ότι έχω μείνει έκπληκτος από το γεγονός ότι καταφέραμε να βγάλουμε τόσα πολλά πράγματα από τους υπάρχοντες κανονισμούς, παρ' ότι έχουν μείνει αμετάβλητοι. Νομίζω ότι έχουμε κάνει σημαντικά βήματα προόδου».

Ο γκουρού της αεροδυναμικής, Adrian Newey που έχει ρόλο επικεφαλής του τεχνικού επιτελείου, σχολίασε αναφερόμενος στη σχεδίαση της RB12: «Συχνά με ρωτούν για ποιο τμήμα του μονοθεσίου είμαι περισσότερο ικανοποιημένος, αλλά με τους κανονισμούς να παραμένουν σταθεροί, είναι δύσκολο να βρούμε κάποιο σημαντικό νέο τμήμα για να αξιοποιήσουμε. Αυτό που προσπαθήσαμε με το μονοθέσιο αυτό είναι να δημιουργήσουμε ένα συνεκτικό πακέτο για όλα τα τμήματα - την ανάρτηση, το σασί, την αεροδυναμική-, ότι δηλαδή όλα λειτουργούν αρμονικά μαζί. Χτίσαμε πάνω στα μαθήματα που πήραμε πέρσι και όλες οι ενδείξεις από τους προσομοιωτές δείχνουν πως το φετινό σασί θα είναι αρκετά δυνατό».

Και φέτος η ομάδα θα έχει στις υπηρεσίες της τους Daniel Ricciardo - Daniil Kvyat.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

VIDEO: Υπόσχεται εκπλήξεις η Red Bull

Red Bull με κινητήρες... TAG Heuer το 2016!

Το γκριντ της Formula 1 για το 2016

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ