Πέθανε ο Νίκι Λάουντα

AP Photo/Luca Bruno, file

Θρήνος στον χώρο της Formula 1, αφού έφυγε από τη ζωή ο θρυλικός Νίκι Λάουντα σε ηλικία 70 ετών. Είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση πνεύμονα πριν από 8 μήνες.

Ο Νίκι Λάουντα δεν βρίσκεται πια στην ζωή. Σε ηλικία 70 ετών, ο θρυλικός οδηγός της Formula 1 πέθανε, με την οικογένειά του να ανακοινώνει τον θάνατό του με μία επιστολή.

Ο Λάουντα γεννήθηκε στην Βιέννη στις 22 Φεβρουαρίου 1949. Από μικρή ηλικία αποφάσισε να ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρά τις αντιρρήσεις της ευκατάστατης οικογένειάς του και βρέθηκε σταδιακά στον χώρο της Formula 1.

Ο Λάουντ υπήρξε ενεργός από το 1971 έως το 1979 και από το 1982 έως το 1985, υπό την "σκεπή" των εταιριών March, BRM, Ferrari, Brabham και McLaren, κατακτώντας τρία πρωταθλήματα (1975 και 1977 με Ferrari και 1984 με McLaren).

Ο λόγος ωστόσο που έμεινε στην ιστορία ήταν το γεγονός ότι το 1976 κόντεψε να χάσει την ζωή του όταν στο GP του Νίρμπουργκρινγκ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε στις μπαριέρες με το αυτοκίνητό του να τυλίγεται στις φλόγες και τον Λάουντα να σώζεται με την παρέμβαση άλλων οδηγών.

Το χειρότερο ωστόσο ήταν ότι ο ίδιος υπέστη σοβαρά εγκαύματα στο κεφάλι, έχασε μέρος του δεξιού του αυτιού και των μαλλιών του από την δεξιά πλευρά και να εισπνεύσει χημικά που κατέστρεψαν τους πνεύμονές του, με αποτέλεσμα να πέσει σε κώμα και να παλέψει 4 μέρες για να κρατηθεί στην ζωή. Όλα αυτά ωστόσο δεν τον εμπόδισαν να επιστρέψει έπειτα από 6 εβδομάδες (!) και να κατακτήσει το δεύτερο πρωτάθλημά του το 1977.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η σεζόν του 1976 που σημαδεύτηκε από την κόντρα του με τον Άγγλο οδηγό Τζέιμς Χαντ και το φρικιαστικό του ατύχημα, αποτέλεσε έμπνευση για να γυριστεί η ταινία "Rush" το 2013.

Ο Λάουντα έμεινε στον χώρο ως οδηγός μέχρι το 1985, πριν αφοσιωθεί στην αεροπορική εταιρεία που είχε δημιουργήσει, φτάνοντας να ανακαλύψει τις ατέλειες των μηχανών της Boeing έπειτα από μία αεροπορική τραγωδία. Το 1993 ανέλαβε συμβουλευτικό ρόλο στην Ferrari, ενώ έπειτα από ένα αποτυχημένο πέρασμα ως μέλος της Jaguar το 2001, ορίστηκε επίτιμος Πρόεδρος της Mercedes το 2012, παίρνοντας σημαντικό ρόλο στην υπογραφή του Λιούις Χάμιλτον από τη McLaren το 2012.

Το ατύχημα που κόντεψε να του στοιχίσει την ζωή ωστόσο του δημιούργησε προβλήματα μέχρι και τις τελευταίες ημέρες του. Η υγεία του είχε κλονιστεί, με τον Λάουντα να υποβάλλεται σε δύο μεταμοσχεύσεις νεφρού, ενώ τον Αύγουστο του 2018 υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση πνεύμονα, για να τον καθηλώσει τον περασμένο Ιανουάριο  μία γρίπη στο νοσοκομείο, κάτι που επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τον οργανισμό του.

AP Photo/Luca Bruno, file

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Όταν ο Γιώργος Μαργαρίτης έχασε μισό εκατομμύριο στα ζάρια

Η φυλακή, ο τζόγος, οι φασαρίες στα ξενυχτάδικα του '80 και οι πρόσφυγες του σήμερα.

Είδαμε τη νέα σεζόν του Dark και μαζεύουμε το μυαλό μας

Είδαμε πρώτοι τα τέσσερα επεισόδια του 2ου κύκλου και μαζεύουμε τον εγκέφαλο από το πάτωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.