FORMULA 1

GP Ουγγαρίας (FP2): Ο Φέτελ στην εξίσωση

German Formula One driver Sebastian Vettel of Scuderia Ferrari in action during the first free practice session of the Hungarian Formula One Grand Prix at the Hungaroring circuit, in Mogyorod, north-east of Budapest, Hungary, Friday, July 27, 2018. The Hungarian Formula One Grand Prix will take place on Sunday. (Tamas Kovacs/MTI via AP)
German Formula One driver Sebastian Vettel of Scuderia Ferrari in action during the first free practice session of the Hungarian Formula One Grand Prix at the Hungaroring circuit, in Mogyorod, north-east of Budapest, Hungary, Friday, July 27, 2018. The Hungarian Formula One Grand Prix will take place on Sunday. (Tamas Kovacs/MTI via AP) AP

Πρώτος χρόνος του Γερμανού της Ferrari, με 74 χιλιοστά από τον Φερστάπεν. Αναγκαστικά με παλαιότερο κινητήρα Renault θα αγωνιστεί ο Ρικιάρντο.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκθρόνισε τις Red Bull από την κορυφή στη δεύτερη περίοδο των Ελεύθερων Δοκιμών του GP Ουγγαρίας, 12ου φετινού αγώνα της Formula 1, με διαφορά 74 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν - καθώς όλοι οι οδηγοί αυτή τη φορά έκαναν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης με την ultra μαλακή γόμα, τη μαλακότερη του τριημέρου.

Αυτή τη φορά ο Ντάνιελ Ρικιάρντο δεν έμεινε κοντά, καθώς απείχε ενάμισι δέκατο από τον Φερστάπεν, λόγω προβλημάτων που είχε στην ισορροπία και στις ρυθμίσεις της RB14, αλλά και πιθανώς διότι -μετά το μηχανικό πρόβλημα με το οποίο εγκατέλειψε το GP Γερμανίας- χρησιμοποιεί παλαιότερων προδιαγραφών κινητήρα που αναμφίβολα δεν διαθέτει την επιπλέον απόδοση της εξελιγμένης μονάδας που εισήγαγε η Renault στον Καναδά τον Ιούνιο.

Συγκεκριμένα, ο Αυστραλός αγωνίζεται ξανά με τον θερμικό κινητήρα V6, με turbo και με ηλεκτροκινητήρα MGU-H α’ προδιαγραφών 2018, έχοντας λάβει στο Χόκενχαϊμ (πριν το πρόβλημα) την απόφαση να μην τα αλλάξει μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα MGU-K, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα.

Ο Φερστάπεν έχει τα ίδια εξαρτήματα β’ προδιαγραφών, ενώ ο Ρικιάρντο ελπίζει η Renault να έχει έτοιμη την τρίτη εξέλιξη της μονάδας ισχύος στο Σπα ή στη Μόντα, στο τέλος του καλοκαιριού.

Πίσω στις δοκιμές: πίσω από τον Ρικιάρντο ακολούθησε ο Κίμι Ράικονεν με την άλλη Ferrari, ο οποίος έκανε αρκετή δουλειά νωρίς με τη μέση γόμα -τη σκληρότερη του τριημέρου-, ενώ τα πράγματα δεν κύλησαν καλά για τη Mercedes.

Η πρωταθλήτρια αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, και περιορίστηκε πάνω από 8 δέκατα πίσω, και στις θέσεις 5-6 με τους Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, καθώς ο Άγγλος και ο Φινλανδός αντιμετώπιζαν εμφανέστατα προβλήματα πρόσφυσης του πίσω άξονα.

Για μια ακόμη φορά η Haas-Ferrari επικράτησε της Renault για την καλύτερη ομάδα των «υπολοίπων», και μάλιστα με 4 δέκατα μεταξύ του Ρομέν Γκροζάν και του Κάρλος Σάινθ, ενώ μέσα στη δεκάδα μπήκε και η Toro Rosso-Honda με τον Πιέρ Γκασλύ και η Force India με τον Εστεμπάν Οκόν.

GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

GP Ουγγαρίας (FP2): Ο Φέτελ στην εξίσωση
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ