GP Μπαχρέιν: Επιβλητική πολ ποζίσιον του Φέτελ

GP Μπαχρέιν: Επιβλητική πολ ποζίσιον του Φέτελ

Στην τελευταία του προσπάθεια ο Φέτελ έκλεψε την pole από τον Κίμι Ράικονεν - Κυρίαρχη η Ferrari, ο Χάμιλτον θα εκκινήσει από την 9η θέση.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατάφερε μόλις στον τελευταίο του γύρο στις δοκιμές κατάταξης του Σακίρ να εκτοπίσει τον Κίμι Ράικονεν από την κορυφή και να κερδίσει την πολ ποζίσιον για το GP του Μπαχρέιν - έπειτα από τρεις περιόδους κατατακτήριων δοκιμών που η Ferrari κυριάρχησε απόλυτα της Mercedes.

Η πρώτη σειρά εκκίνησης που «κλείδωσε» η Ferrari, σε συνδυασμό με την ποινή πέντε θέσεων που δέχθηκε χθες ο Λιούις Χάμιλτον λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων -και αντί για τέταρτος θα εκκινήσει από την ένατη θέση- χρίζει και πάλι τους οδηγούς της Scuderia φαβορί για τη νίκη και στο 2 γύρο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, μετά την απρόσμενη νίκη του Φέτελ στην Αυστραλία.

Ο χρόνος που πέτυχε ο Φέτελ ήταν ενάμισι δέκατο ταχύτερος του Ράικονεν και τον εκτόπισε από την πρώτη θέση που κατείχε από το Q2¸ και με τις πρώτες προσπάθειες στο Q3. Ήταν η πρώτη φορά στο διήμερο που ο Γερμανός τελείωσε δοκιμές ταχύτερος από τον Φινλανδό, καθώς πέτυχε την 51 πολ ποζίσιον της καριέρας του.

Τον Ράικονεν, που φέρεται στην τελευταία του προσπάθεια να αντιμετώπισε προβλήματα με το κυκλοφοριακό -κι αν αυτό ισχύει, δεν κολακεύει ιδιαιτέρως τη Ferrari- ακολούθησε στα 23 χιλιοστά του δευτερολέπτου ο Βάλτερι Μπότας, ενώ ο Χάμιλτον ήταν άλλο ένα δέκατο πιο αργός από τον Φινλανδό ομόλογό του, που έριξε κατά δύο δέκατα το χρόνο του στην τελευταία του προσπάθεια.



Ωστόσο, το σημαντικό για τον Χάμιλτον είναι ότι ολοκλήρωσε την ταχύτερή του προσπάθεια στη δεύτερη περίοδο με τα πιο ανθεκτικά μαλακά -αντί των πολύ μαλακών- ελαστικά, κι αυτό του δίνει ένα σχετικό στρατηγικό προβάδισμα στον αγώνα, καθώς έχει την πολυτέλεια να καθυστερήσει αρκετά το πρώτο του πιτ-στοπ.

Για τη Red Bull Racing όλα πήγαν στραβά: ο Ντάνιελ Ρικιάρντο δεν κατάφερε να πλησιάσει τους χρόνους των Ferrari-Mercedes, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν θα εκκινήσει από την 15 θέση έπειτα από ατύχημα που είχε στην πρώτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης. Ο Ολλανδός έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της στροφής 2 και προσέκρουσε μετωπικά στα προστατευτικά ελαστικά, αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες. Είχε ήδη περάσει στο Q2, όμως το μονοθέσιό του είχε υποστεί σημαντική ζημιά για να συνεχίσει.



Πάντως, για μία ακόμη φορά ο πιο εντυπωσιακός οδηγός της ημέρας ήταν ο Πιέρ Γκασλύ, που έβαλε την Toro Rosso, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Honda, στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης! Ήταν, μάλιστα, σχεδόν εννέα δέκατα ταχύτερος από τον Μπρέντον Χάρτλεϊ, με ίδιο μονοθέσιο - και, το κυριότερο, απέδειξε την ανοδική πορεία του κινητήρα της Honda, στη στιγμή που η McLaren με τους κινητήρες της Renault κατέληξε στην 13 και 14 θέση με τον Φερνάντο Αλόνσο και τον Στόφελ Βαντούρν που ποτέ δεν βρήκαν την πρόσφυση που θα ήθελαν.

Πέραν της ποινής του Χάμιλτον, και ο Βάλτερι Μπότας άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων, όμως έχοντας κάνει το ίδιο στην Αυστραλία μετά από το ατύχημά του, είχε το δικαίωμα να κάνει νέα αλλαγή στο Μπαχρέιν χωρίς ποινή. Όσο για τον Ράικονεν, δεν δέχθηκε εντέλει ποινή για την απώλεια του τροχού του στις δοκιμές της Παρασκευής μετά την έξοδο από τα πιτς, όμως η Ferrari δέχθηκε πρόστιμο για μη ασφαλή απελευθέρωσή του στην πίστα.

Επιμέλεια: Πάνος Διαμάντης

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24