FORMULA 1

FIA: Τα δύο μέτρα που πρότεινε για την προστασία των οδηγών

A moment of silence takes place for Formula 2 driver Anthoine Hubert prior to the start of the Belgian Formula One Grand Prix in Spa-Francorchamps, Belgium, Sunday, Sept. 1, 2019. The 22-year-old Hubert died Saturday following an estimated 160 mph (257 kph) collision on Lap 2 at the high-speed Spa-Francorchamps track, which earlier Saturday saw qualifying for Sunday's Formula One race.(Valdrin Xhemaj, Pool Photo via AP)
A moment of silence takes place for Formula 2 driver Anthoine Hubert prior to the start of the Belgian Formula One Grand Prix in Spa-Francorchamps, Belgium, Sunday, Sept. 1, 2019. The 22-year-old Hubert died Saturday following an estimated 160 mph (257 kph) collision on Lap 2 at the high-speed Spa-Francorchamps track, which earlier Saturday saw qualifying for Sunday's Formula One race.(Valdrin Xhemaj, Pool Photo via AP) AP

Σε δύο τομείς έχει ρίξει το βάρος η FIA, μετά από το δυστύχημα του Αντουάν Ουμπέρ στο Σπα. Το προειδοποιητικό φως και τα αντικείμενα που πρέπει να απορροφούνται από το αμάξωμα (VIDEO).

Το δυστύχημα που στέρησε τη ζωή στον Αντουάν Ουμπέρ στον αγώνα της Formula 2 στο Σπα του Βελγίου το 2019, δεν έχει φύγει από το μυαλό των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εκείνο το απόγευμα της 31ης Αυγούστου σκοτώθηκε σε ηλικία 22 ετών και από την αμέσως επόμενη μέρα η FIA ξεκίνησε μια τεράστια διαδικασία για να βελτιώσει τις συνθήκες των αγώνων, για να βρει τρόπους να κάνει πιο ασφαλή τα μονοθέσιά της, για να αποφύγει με απλά λόγια καταστάσεις που οδηγούν στο θάνατο νεαρούς ανθρώπους με μεγάλα όνειρα.

Τη Δευτέρα (11/5) η FIA προχώρησε στην πρόταση νέων μέτρων που θα βοηθήσουν τους οδηγούς να "διαβάζουν" έγκαιρα όσα βρίσκονται μπροστά τους. Για παράδειγμα, το προειδοποιητικό φως που υπάρχει στο πίσω μέρος κάθε μονοθεσίου και ανάβει όταν υπάρχει βροχόπτωση θα μπορεί να γίνεται κίτρινο όταν ο αγώνας βρίσκεται σε καθεστώς κίτρινης σημαίας, ώστε ο προπορευόμενος οδηγός να "λέει" σε εκείνον που τον ακολουθεί ότι φρενάρει. Η FIA ερεύνησε 28 ατυχήματα για να φτάσει σε αυτή την πρόταση, θέλει να προσφέρει στους οδηγούς της χρόνο για να αντιδράσουν σε περιπτώσεις όπως αυτή που στέρησε τη ζωή στον Αντουάν Χιουμπέρ και θα συνεχίσει να δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση.

Εκτός από το προειδοποιητικό φως στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, η FIA θέλει να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες βαριά μέρη του αμαξώματος ενός μονοθεσίου να εκτοξεύονται μετά από συγκρούσεις και ζητά από τις ομάδες να βρουν τρόπους ώστε αυτά τα αντικείμενα να απορροφούνται στο σασί. Αυτό συμβαίνει ήδη με τις ρόδες, οι οποίες δεν εκτοξεύονται όπως στο παρελθόν αλλά συγκρατούνται από τις αναρτήσεις.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ