Άρχισαν τα όργανα: Αλόνσο για Ferrari, Mercedes

Ο Φλάβιο Μπριατόρε, που συμμετέχει στην ομάδα των μάνατζερς του Ισπανού, είπε ότι θα ήθελε να τον δει σε μια από τις δύο κορυφαίες ομάδες της F1.

Πολλές φορές η καλύτερη επιβεβαίωση είναι η διάψευση - ειδικά φημολογίας που έχει προέλθει από το οικείο περιβάλλον. Έτσι και τώρα, μετά την φετινή τέταρτη διαδοχική καταστροφική χρονιά της McLaren - και - με τους κινητήρες της Renault, ο Φλάβιο Μπριατόρε, που συμμετέχει στην ομάδα των μάνατζερς του Φερνάντο Αλόνσο, δήλωσε δημοσίως ότι θα του άρεσε να δει τον Ισπανό στο κόκπιτ της Mercedes ή της Ferrari.

Ο Αλόνσο αμέσως διέψευσε αυτό το ενδεχόμενο, όπως όφειλε να κάνει από σεβασμό στη McLaren, αλλά και - ίσως το κυριότερο - επειδή ήταν η δική του η πιο δυνατή φωνή στο Ουόκινγκ που καλούσε την ομάδα να παρατήσει τη Honda, να σπάσει ένα ιδιαίτερα περίπλοκο συμβόλαιο με τους Ιάπωνες, και να προχωρήσει σε συμφωνία με τη Renault.

Στο Μπαχρέιν η Toro Rosso, με τους κινητήρες της Honda, ήταν σημαντικά ταχύτερη της McLaren-Renault, και η 4 θέση του Πιέρ Γκασλύ στο νησί του Περσικού κόλπου ήταν ένα αποτέλεσμα που δεν είχε πετύχει ποτέ η McLaren στα τρία προηγούμενα χρόνια της συνεργασίας της με τη Honda.

Ακολούθησαν σήμερα οι δοκιμές κατάταξης στην Κίνα, όπου η 13 και 14 θέση της McLaren ήταν, σύμφωνα με τον Αλόνσο, το μέγιστο που μπορούσε να πετύχει το μονοθέσιό του. "Πρέπει ακόμα να βρούμε περισσότερη ταχύτητα, όπως είπα και στο Μπαχρέιν. Επί ίσιοις όροις είμαστε 13, οπότε πρέπει να βελτιωθούμε, είναι ξεκάθαρο", δήλωσε ο Αλόνσο.

Το χειρότερο είναι, όπως συμπλήρωσε ο Ισπανός, ότι "φαίνεται να είμαστε λίγο πιο αργοί στις ευθείες σε σχέση με τους αντιπάλους μας" - κάτι που έχει άμεση σχέση με την ισχύ του κινητήρα, αλλά και επίσης με την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.

Στα τρία προηγούμενα χρόνια της Honda, η McLaren διατείνονταν ότι είχε ένα από κορυφαία μονοθέσια σε αεροδυναμική απόδοση - και ότι ήταν οι ιαπωνικοί κινητήρες που το κρατούσαν πίσω. Αυτό μάλλον καταρρίπτεται, δεδομένου ότι η RBR είναι σημαντικά ταχύτερη με ίδιο κινητήρα, και ίσως επειδή η φετινή υστέρηση της McLaren στην ευθεία ενδεχομένως οφείλεται σε μεγαλύτερη κλίση των πτερύγων, που επιτυγχάνει την αεροδυναμική πρόσφυση στις στροφές αλλά κοστίζει στις ευθείες λόγω της αντίστασης στον αέρα.

"Πρέπει να καταλάβουμε γιατί συμβαίνει αυτό", συνέχισε ο Αλόνσο. "Έχουμε τη μονάδα ισχύος της Renault, όπως και άλλες ομάδες. Ίσως η διαφορά να οφείλεται στις ρυθμίσεις ή στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου, αλλά είμαι βέβαιος ότι στους προσεχείς αγώνες θα βρούμε τη λύση".

Πίσω στο μεταγραφικό θέμα, ο Ισπανός σχολίασε τις δηλώσεις που έκανε ο Μπριατόρε σε ιταλικό ραδιοφωνικό σταθμό, λέγοντας: "Ο Φλάβιο θέλει το καλύτερο για μένα από άποψη αποτελεσμάτων. Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν τρεις ομάδες που είναι μπροστά από τις άλλες, οπότε καταλαβαίνω τα λόγια του.

Όμως, είμαι χαρούμενος εδώ που είμαι τώρα. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά που θα αλλάξουμε και θα γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί. Σε δύο μήνες, θεωρώ, το καλύτερο μέρος για να βρίσκεται κανείς θα είναι η McLaren. Αυτό είναι το μήνυμα για τους υποστηρικτές μας".

Ο 37χρονος κατέληξε: "Κάποιες από τις προσδοκίες ήταν μη ρεαλιστικές. Δεν ξέρω πώς θα μπορούσαμε να πετύχουμε λαμπρά πράγματα ενώ οι κανονισμοί παραμένουν σταθεροί. Για μένα δεν μετρούν τα όνειρα, αλλά τα γεγονότα. Κι αν τα δει κανείς με ησυχία, μπορεί να καταλάβει ότι είχαμε ένα καλό ξεκίνημα στη χρονιά".

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Το Honor 8X είναι το smartphone που θα τιμήσει τα λεφτά του

Βρήκαμε το καινούριο μας κινητό σε ένα βασιλικό κάστρο της Πράγας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24