Βγάζει τα μάτια του

Ο Γιώργος Οικονόμου γράφει για την "αυτοκτονία" του Παναθηναϊκού στο Βελιγράδι και την επιτακτική ανάγκη για βελτίωση πλησιάζοντας στα playoffs.

Η αρχή της παράνοιας στο Βελιγράδι! Ο Παναθηναϊκός κατόρθωσε να... βγάλει τα μάτια του σε μία αναμέτρηση που είχε τον έλεγχο στη μεγαλύτερη διάρκεια. Οι πράσινοι παραμένουν στην έκτη θέση, μένουν πίσω στο κυνήγι της πεντάδας, ωστόσο το ζητούμενο ήταν να παρουσιάσουν πρόοδο κυρίως στο αμυντικό κομμάτι.

Το πέτυχαν στην πρώτη και την τρίτη περίοδο και στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης έκαναν τα πάντα, ώστε να χάσουν εύκολα τη διψήφια διαφορά. Κακό διάβασμα στην επίθεση, βιαστικές επιλογές και αποφάσεις... ασίστ, ώστε να κάνει την ανατροπή ο Ερυθρός Αστέρας.

Τα 18 λάθη, ιδιαίτερα στην πίεση που άσκησαν οι γηπεδούχοι ήταν καθοριστικά αφού οι φιλοξενούμενοι δεν μπορούσαν να δημιουργήσουν, δείχνοντας ότι αυτή τη φορά το πρόβλημα μεταφερόταν στην επίθεση. Ο Πιτίνο δέχτηκε τεχνική ποινή στα 52'' πριν από τη λήξη κι εξήγησε στη συνέντευξη Τύπου πως δεν διαμαρτυρήθηκε! Ο Παναθηναϊκός έδωσε δικαιώματα, αλλά δικαιούται να διαμαρτύρεται για αποφάσεις των διαιτητών στην τελευταία περίοδο.

Πριν πάμε στις τελευταίες κρίσιμες επιθέσεις με αποκορύφωμα τον Τόμας που δεν είδε την έξτρα πάσα στην τελευταία κρίσιμη απόφαση του τριφυλλιού και τα 4/17 σουτ του Καλάθη, έβαλαν απλά τον επίλογο σε μία βραδιά που ο Παναθηναϊκός σπαταλούσε γρήγορα τις διαφορές που δημιουργούσε και η διαχείριση του παιχνιδιού κατέληξε σε "αυτοκτονία".

Ο Παναθηναϊκός λοιπόν, έδειξε δύο πρόσωπα στον αγώνα και στα αξιοσημείωτα είναι ότι επανήλθε στο ροτέισον ο Νίκος Παππάς, ο οποίος βρέθηκε στην αρχική πεντάδα κάνοντας αισθητή την παρουσία του, στο χρόνο που αγωνίστηκε. Δεδομένης της εικόνας που είχε η περιφερειακή άμυνα του τριφυλλιού το τελευταίο διάστημα (κάτι το οποίο είχε άλλωστε επισημάνει κι ο Ρικ Πιτίνο), δεν ήταν φυσιολογικό να λείπει ο Παππάς από τη στιγμή που ο Ράουτινς δεν μπορεί να συνεισφέρει σε αυτό το κομμάτι.

Δεν δίνει το κάτι παραπάνω στο "τριφύλλι", όντας ένας παίκτης που -σε γενικές γραμμές- είχε χαρακτηριστικά παρεμφερή με αυτά των υπόλοιπων περιφερειακών που μοιράζονται τον χρόνο συμμετοχής στο "2" (βλ. Ράις - Φρεντέτ), δηλαδή αξιόπιστο σουτ, αλλά κακή άμυνα.

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... ΤΡΕΛΑΣ

Με τον Παππά και τον Μπεντίλ στην πρώτη πεντάδα η αλήθεια είναι πως ο Πιτίνο δεν αιφνιδίασε μόνο τους γηπεδούχους. Παρόλα αυτά η εικόνα της πρώτης περιόδου έδειχνε πως ο Παναθηναϊκός θα μπορέσει να πετύχει κάτι καλό μετά την κακή βραδιά κόντρα στη Βαλένθια.

Το... καμπανάκι πάντως, άρχισε να ηχεί μόλις ξεκίνησε το ροτέισον και το επιμέρους 26-11 του Ερυθρού Αστέρα στη δεύτερη περίοδο που έδωσε προβάδισμα στους γηπεδούχους στο τέλος του πρώτου μέρους. Όσο περνούσε η ώρα οι φιλοξενούμενοι έβρισκαν λύσεις με τους Παπαγιάννη και Μήτογλου να δίνουν πράγματα από τη θέση "5".

Η άμυνα του "τριφυλλιού" είχε ξανά θετικό αποτέλεσμα, ωστόσο η τελευταία περίοδος από ένα σημείο κι έπειτα ήταν απογοητευτική. Οι πράσινοι διατήρησαν τη διαφορά σε διψήφιο αριθμό με τον Τζίμερ Φρεντέτ ν' αναλαμβάνει δράση στην επίθεση, όμως όταν ξεκίνησε η πίεση από τους γηπεδούχους έκαναν το ένα λάθος μετά το άλλο. Και το πλήρωσαν...

Με το σκορ να πηγαίνει χαμηλά σε σχέση με όσα έχει δείξει έως τώρα το "τριφύλλι" έπρεπε να κάνει αρκετά πράγματα πιο σωστά, κάτι το οποίο δεν έγινε και υποχρεώθηκε στη δεύτερη συνεχόμενη εκτός έδρας ήττα. Σημαντική η απουσία του Παπαπέτρου στο δεύτερο μέρος αλλά η ουσία είναι πως ο Παναθηναϊκός δεν έχει πολλά περιθώρια γι' απώλειες οδεύοντας σε μία σειρά από δύσκολες αναμετρήσεις.

Όπως γίνεται αντιληπτό είναι η επικράτηση με τη Ζενίτ είναι επιτακτική, με τον Πιτίνο να είναι υποχρεωμένος παράλληλα να ετοιμάσει τους παίκτες που θα παλέψουν, αρχικά για να "σφραγιστεί" την πρόκριση στα playoffs και στη συνέχεια να μπορέσει να διεκδικήσει κάτι περισσότερο. Για να γίνουν όλα αυτά βέβαια, θα πρέπει να δείξει αγωνιστική πρόοδο αφού πλέον θα μπαίνει και η πίεση στην αποστολή των πράσινων.

Photo Credits: Eurokinissi

 
SHARE

Σε μικρή ηλικία διαπίστωσε πως έχει τρέλα με τον αθλητισμό. Ξεκίνησε από κολύμβηση, συνέχισε με μπάσκετ και κατέληξε στο ποδόσφαιρο, ωστόσο ποτέ δεν μπόρεσε να το δει επαγγελματικά. Το μπάσκετ, παρέμεινε η μεγάλη καψούρα και γι’ αυτή γράφει από το 2005. Η αρχή στην δημοσιογραφία έγινε το 2003 και το 2004 μπήκε για τα καλά στο παιχνίδι από το ραδιόφωνο (Champions 89,2). Στη συνέχεια ακολούθησε το πέρασμα από εφημερίδες (ΑΘΗΤΙΚΗ ΗΧΩ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, SPORT XL, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΟΡ) μέχρι την «ΠΡΑΣΙΝΗ» από το 2008 μέχρι το 2015, πάντα για το ρεπορτάζ του μπάσκετ και το τμήμα του Παναθηναϊκού. Από τον Σεπτέμβριο του 2007 μέχρι το 2010 ήταν μέλος του Sport24.gr αλλά πάντα ένιωθε κομμάτι αυτής της παρέας και τελικά επανήλθε τον Ιούλιο του 2015 για τον πιο δυνατό ραδιοφωνικό σταθμό της χώρας, τον Sport24 Radio 103,3 όπου περνάει τις περισσότερες ώρες της εβδομάδας. Ο συνδυασμός με το Sport24.gr τον τρελαίνει καθώς πρόκειται για δύο από τα κορυφαία Μέσα της χώρας…

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Σε μικρή ηλικία διαπίστωσε πως έχει τρέλα με τον αθλητισμό. Ξεκίνησε από κολύμβηση, συνέχισε με μπάσκετ και κατέληξε στο ποδόσφαιρο, ωστόσο ποτέ δεν μπόρεσε να το δει επαγγελματικά. Το μπάσκετ, παρέμεινε η μεγάλη καψούρα και γι’ αυτή γράφει από το 2005. Η αρχή στην δημοσιογραφία έγινε το 2003 και το 2004 μπήκε για τα καλά στο παιχνίδι από το ραδιόφωνο (Champions 89,2). Στη συνέχεια ακολούθησε το πέρασμα από εφημερίδες (ΑΘΗΤΙΚΗ ΗΧΩ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, SPORT XL, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΟΡ) μέχρι την «ΠΡΑΣΙΝΗ» από το 2008 μέχρι το 2015, πάντα για το ρεπορτάζ του μπάσκετ και το τμήμα του Παναθηναϊκού. Από τον Σεπτέμβριο του 2007 μέχρι το 2010 ήταν μέλος του Sport24.gr αλλά πάντα ένιωθε κομμάτι αυτής της παρέας και τελικά επανήλθε τον Ιούλιο του 2015 για τον πιο δυνατό ραδιοφωνικό σταθμό της χώρας, τον Sport24 Radio 103,3 όπου περνάει τις περισσότερες ώρες της εβδομάδας. Ο συνδυασμός με το Sport24.gr τον τρελαίνει καθώς πρόκειται για δύο από τα κορυφαία Μέσα της χώρας…

HIGHLIGHTS