Εικόνα βασανιστήριο

Ο Γιώργος Οικονόμου γράφει για την απόδοση του Παναθηναϊκού τον τελευταίο μήνα που προβληματίζει περισσότερο από τα αποτελέσματα στη μάχη για να είναι στα playoffs.

"Είναι ώρα να κοιτάξουμε το δύσκολο πρόγραμμα και να παίξουμε σαν τους Πολεμιστές της Σπάρτης", έγραψε στο twitter ο Ρικ Πιτίνο λίγες ώρες μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ και το ερώτημα για το τι ήθελε να παρουσιάσει ο Παναθηναϊκός στο ματς με την ΤΣΣΚΑ.

Και γράφουμε ήθελε, διότι αυτό το οποίο παρουσίασε ήταν βασανιστήριο, σε ένα ματς που θεωρητικά αναζητούσε την αντίδραση, υπέστη την πιο βαριά ήττα του στη EuroLeague. Οι έξι ήττες στις τελευταίες επτά αναμετρήσεις και οι τέσσερις συνεχόμενες, δεν το μόνο πρόβλημα.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η εικόνα του "τριφυλλιού" που αντί να βελτιώνεται στην τελική ευθεία της σεζόν, γίνεται ολοένα και χειρότερη. Όπως με τον Ολυμπιακό, έτσι και κόντρα στους Ρώσους ο Φρεντέτ έμεινε περισσότερη ώρα στον πάγκο αφού είναι ο πιο εύκολος στόχος στην άμυνα αλλά το πρόβλημα πλέον είναι συνολικό.

Προσπάθησε να το διορθώσει αλλά εκεί η επίθεση έπεσε σε... τοίχο. Χωρίς δημιουργία, χωρίς ροή και λύσεις. Από τη στιγμή που δεν βρήκε τρόπο να τρέξει, έγινε ξανά προβλέψιμος και στατικός. Σταμάτησε να παλεύει και στο τελευταίο δεκάλεπτο ήταν σα να βρίσκεται μια ομάδα στο παρκέ.

Από εκεί που ήταν μία από τις καλύτερες ομάδες της EuroLeague στις ασίστ, τον τελευταίο μήνα έχει καταρρεύσει. Όταν βρίσκεσαι απέναντι σε ομάδες όπως η ΤΣΣΚΑ και οι άλλες που διεκδικούν πλεονέκτημα το πιθανότερο είναι να το πληρώσεις και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, όπως κι έγινε. Το ζήτημα τη δεδομένη στιγμή είναι αν μπορεί ο Πιτίνο να το αλλάξει κι επί της ουσίας να εμπνεύσει τους παίκτες του για να γυρίσει ο διακόπτης, ξεκινώντας από τον επόμενο "τελικό" με τη Φενέρμπαχτσε. Με έργα απ' όλους πλέον πριν χαθεί το τρένο για τα playoffs.

TO EΠΙΘΕΤΙΚΟ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΦΡΕΝΟ

Η... κακή μέρα από το πρωί φαίνεται και το γεγονός ότι η ΤΣΣΚΑ ξεκίνησε καλά επιθετικά, έδειχνε πως ο Παναθηναϊκός θα έχει δύσκολο έργο. Οι "πράσινοι" μπήκαν καλά στο ματς επιθετικά, ωστόσο πλήρωσαν το πρόβλημα το οποίο αντιμετώπισαν στα ριμπάουντ. Οι φιλοξενούμενοι είχαν εννέα επιθετικά ριμπάουντ στο τέλος του πρώτου μέρους ενώ χτυπούσαν στο επιθετικό transition.

Η ΤΣΣΚΑ με ψηλό σχήμα ξεκίνησε ν' ανεβάζει τη διαφορά και ο Παναθηναϊκός προσπάθησε ν' ακολουθήσει βάζοντας τον Τζόνσον στο "2". Η κακή αμυντική συμπεριφορά μεταφερόταν στην επίθεση για τους γηπεδούχους όπου δεν είχαν δημιουργία, ούτε παιχνίδι κοντά στο καλάθι απέναντι στα ψηλά κορμιά της ΤΣΣΚΑ. Πέρα από το διάστημα που ήταν στο παρκέ ο Ίαν Βουγιούκας ο οποίος πάλευε όσο μπορούσε.

Όσο περνούσε η ώρα το άγχος περνούσε στους γηπεδούχους κάτι το οποίο εκμεταλλεύονταν οι φιλοξενούμενοι ρισκάροντας κάποια μακρινά σουτ του "τριφυλλιού". Στο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός είχε μόλις πέντε ασίστ και οι τρεις ήταν μέχρι το 4' από τον Καλάθη, κάτι που αποτυπώνει πλήρως την προβληματική εικόνα του "τριφυλλιού" που γι' ακόμα ένα ματς δεν έπαιρνε κάτι από Φρεντέτ και Ράουτινς.

ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟΣ

Στο τρίτο δεκάλεπτο αναζητούσε τον τρόπο, ώστε να δει την ομάδα του ν' αντιδρά όσο και αν ήταν δύσκολο κάτι τέτοιο. Προσπάθεια για βελτίωση στον τομέα των ριμπάουντ και την άμυνα έγινε και με αποτέλεσμα. Με ψηλό σχήμα και Τζόνσον-Παπαπέτρου στην πεντάδα, οι "πράσινοι" πήραν αρκετά επιθετικά ριμπάουντ, όμως το πρόβλημα στην επίθεση παρέμενε -με τον Πιτίνο να επιμένει στον Ράις- όπως και η διψήφια διαφορά για την ΤΣΣΚΑ που σε κάθε ευκαιρία έβρισκε λύσεις. Με μόλις 13 πόντους στο τρίτο δεκάλεπτο, ο Παναθηναϊκός μόνο απειλητικός δεν μπορούσε να φανεί απέναντι στους Ρώσους. Με τη διαφορά στους 20 πόντους, ο τεχνικός του Παναθηναϊκού επανέφερε τον Καλάθη αλλά το παιχνίδι είχε χαθεί για τα καλά... 

 
SHARE

Σε μικρή ηλικία διαπίστωσε πως έχει τρέλα με τον αθλητισμό. Ξεκίνησε από κολύμβηση, συνέχισε με μπάσκετ και κατέληξε στο ποδόσφαιρο, ωστόσο ποτέ δεν μπόρεσε να το δει επαγγελματικά. Το μπάσκετ, παρέμεινε η μεγάλη καψούρα και γι’ αυτή γράφει από το 2005. Η αρχή στην δημοσιογραφία έγινε το 2003 και το 2004 μπήκε για τα καλά στο παιχνίδι από το ραδιόφωνο (Champions 89,2). Στη συνέχεια ακολούθησε το πέρασμα από εφημερίδες (ΑΘΗΤΙΚΗ ΗΧΩ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, SPORT XL, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΟΡ) μέχρι την «ΠΡΑΣΙΝΗ» από το 2008 μέχρι το 2015, πάντα για το ρεπορτάζ του μπάσκετ και το τμήμα του Παναθηναϊκού. Από τον Σεπτέμβριο του 2007 μέχρι το 2010 ήταν μέλος του Sport24.gr αλλά πάντα ένιωθε κομμάτι αυτής της παρέας και τελικά επανήλθε τον Ιούλιο του 2015 για τον πιο δυνατό ραδιοφωνικό σταθμό της χώρας, τον Sport24 Radio 103,3 όπου περνάει τις περισσότερες ώρες της εβδομάδας. Ο συνδυασμός με το Sport24.gr τον τρελαίνει καθώς πρόκειται για δύο από τα κορυφαία Μέσα της χώρας…

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Σε μικρή ηλικία διαπίστωσε πως έχει τρέλα με τον αθλητισμό. Ξεκίνησε από κολύμβηση, συνέχισε με μπάσκετ και κατέληξε στο ποδόσφαιρο, ωστόσο ποτέ δεν μπόρεσε να το δει επαγγελματικά. Το μπάσκετ, παρέμεινε η μεγάλη καψούρα και γι’ αυτή γράφει από το 2005. Η αρχή στην δημοσιογραφία έγινε το 2003 και το 2004 μπήκε για τα καλά στο παιχνίδι από το ραδιόφωνο (Champions 89,2). Στη συνέχεια ακολούθησε το πέρασμα από εφημερίδες (ΑΘΗΤΙΚΗ ΗΧΩ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, SPORT XL, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΠΟΡ) μέχρι την «ΠΡΑΣΙΝΗ» από το 2008 μέχρι το 2015, πάντα για το ρεπορτάζ του μπάσκετ και το τμήμα του Παναθηναϊκού. Από τον Σεπτέμβριο του 2007 μέχρι το 2010 ήταν μέλος του Sport24.gr αλλά πάντα ένιωθε κομμάτι αυτής της παρέας και τελικά επανήλθε τον Ιούλιο του 2015 για τον πιο δυνατό ραδιοφωνικό σταθμό της χώρας, τον Sport24 Radio 103,3 όπου περνάει τις περισσότερες ώρες της εβδομάδας. Ο συνδυασμός με το Sport24.gr τον τρελαίνει καθώς πρόκειται για δύο από τα κορυφαία Μέσα της χώρας…

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ