Δράμα και κωμωδία

Ο Γιάννης Κουβόπουλος γράφει για τον κάκιστο Παναθηναϊκό κόντρα στη Ρεάλ και τους διαιτητές που είναι έτοιμοι για καριέρα στο Δελφινάριο.

Ευτυχώς που ήταν και οι διαιτητές στο κλειστό των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και… γέλασε και λίγο το χειλάκι μας. Γιατί αν ο κόσμος περίμενε από τον Παναθηναϊκό θα έμενε με την ελπίδα. Οι "πράσινοι" παρουσιάστηκαν κατώτεροι των απαιτήσεων απέναντι στην ομάδα του Πάμπλο Λάσο, αλλά όταν βρήκαν το κουράγιο και τα ψυχικά αποθέματα να αντιδράσουν και να… μαζέψουν την κατάσταση, εμφανίστηκε μπροστά τους το μεγαλύτερο εμπόδιο.

Οι τρεις διαιτητές της αναμέτρησης. Οι κ.κ. Μπολτάουζερ, Λάτισεφς και Ντιφαλά οι οποίοι ήταν για γέλια. Όσο κωμικές ήταν οι αποφάσεις τους, αλλά τόσο εξοργιστικές ήταν και μάλλον η κωμωδία που παρακολουθήσαμε στο ΟΑΚΑ θα πρέπει να προβληματίσει τον Τζόρντι Μπερτομέου και τους συνεργάτες του. Η παρουσία των τριών αυτών διαιτητών αποτελεί… δυσφήμιση για την διοργάνωση.

Και αν η εμφάνιση των διαιτητών θα πρέπει να προβληματίσει τον εκτελεστικό διευθυντή της Λίγκας, τον Ρικ Πιτίνο θα πρέπει να τον προβληματίσει και μάλιστα έντονα η εμφάνιση των παικτών του. Ο Παναθηναϊκός στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, εμφανίστηκε χωρίς αρχή και τέλος και προσπάθησε τις περισσότερες φορές να "κρεμαστεί" από ατομικές προσπάθειες και αποφάσεις. Κάτι που φαίνεται και από την εμφάνιση του Τζίμερ Φριντέτ, ο οποίος ήταν εξαιρετικός και μακράν ο καλύτερος παίκτης της ομάδας του.

Ο Παναθηναϊκός μπαίνοντας στο παιχνίδι είχε κυκλώσει συγκεκριμένα στοιχεία της αναμέτρησης στα οποία ήθελε να ρίξει το βάρος του. Τα αμυντικά ριμπάουντ του και την δημιουργία της Ρεάλ. Οι Μαδριλένοι με την παρουσία του Ταβάρες ελέγχουν τα πάντα στον… αέρα και σε συνδυασμό με το μεγάλο πρόβλημα που έχουν οι "πράσινοι" στον συγκεκριμένο τομέα είναι ηλίου φαεινότερο γιατί οι γηπεδούχοι ήθελαν να ελέγξουν αυτό το κομμάτι. Και μέχρι και την τέταρτη περίοδο τα πήγαν αρκετά καλά, αλλά το ταμείο έγραψε 36-45 με 18 νέες επιθέσεις για τους Μαδριλένους. Κανονικά οι παίκτες του Πιτίνο δεν θα έπρεπε να επιτρέψουν στους αντιπάλους τους να έχουν διψήφιο αριθμό επιθετικών ριμπάουντ.

Την ίδια ώρα η δημιουργία ήταν εξίσου… σημαντική. Ο Καμπάτσο περνάει την μπάλα α’ όπου θέλει, αλλά και οι υπόλοιποι παίκτες των Ισπανών έχουν την ευχέρεια να την κυκλοφορήσουν με μεγάλη άνεση. Και το έκαναν. Κάθε φορά που γινόταν αλλαγή η double team στην άμυνα του Παναθηναϊκού η μπάλα κυκλοφορούσε με αστραπιαίες κινήσεις και εξαιρετικούς αυτοματισμούς και σχεδόν πάντα βρισκόταν ο ελεύθερος παίκτης για να πάρει το ελεύθερο σουτ. Αποτέλεσμα; Η Ρεάλ να τελειώσει το ματς με 24 ασίστ και ο Παναθηναϊκός με τις… μισές (12).

ΡΑΝΤΟΛΦ VS ΦΡΙΝΤΕΤ

Τις περισσότερες φορές ο παίκτης που βρισκόταν ξεμαρκάριστος στην γωνία της άμυνας του Παναθηναϊκού ήταν ο Άντονι Ράντολφ. Το "4άρι" των Μαδριλένων έκανε όλη την ζημιά στους "πράσινους" με τον Ρικ Πιτίνο να μην έχει… αντίδοτο για να τον σταματήσει. Ο Ράντολφ ήταν ο καλύτερος παίκτης του γηπέδου και τελείωσε τον αγώνα με 22 πόντους έχοντας 2/3 δίποντα, 5/11 τρίποντα (πήρε 11 προσπάθειες έξω από τα 6.75 με τις περισσότερες να είναι υπό εξαιρετικές προυποθέσεις), ενώ είχε και ¾ βολές, 5 ριμπάουντ και 1 ασίστ, συγκεντρώνοντας 24 βαθμούς στην αξιολόγηση (22 είχε ο Τζίμερ Φριντέρ που ήταν όταν καλύτερο για τον Παναθηναϊκό με 18 πόντους, 4/9 τρίποντα και 9 ριμπάουντ).

ΘΕΜΑ… ΚΑΛΑΘΗΣ

Την ίδια στιγμή οι "πράσινοι" από την στιγμή που δεν είχαν τον "οδηγό" τους με "καθαρό" μυαλό δεν μπορούσαν να αντιδράσουν. Ήταν αδύνατο. Είναι φανερό πλέον πως ο Νικ Καλάθης δεν έχει θέμα με την Ρεάλ, έχει θέμα με τον Ουόλτερ Ταβάρες. Ο αρχηγός του "τριφυλλιού" ξεκίνησε με πολύ κακές αποφάσεις το ματς και όταν ο σέντερ της Ρεάλ πέρασε στον πάγκο προσπάθησε να αλλάξει όλο το ματς.

Οι αποφάσεις του (εκτελεστικές και δημιουργικές ήταν σαφώς καλύτερες αλλά υπήρχε… θέμα) ενώ και στην συνέχεια του αγώνα ο Καλάθης έπαιζε σαν να ήθελε να κερδίσει τον… εαυτό του και όχι την Ρεάλ. Το γεγονός αυτό σαφώς και δεν αλλάζει σε τίποτα ούτε το τι σημαίνει ο Καλάθης για τον Παναθηναϊκό, ούτε το ποιόν και την ποιότητά του. Όλοι έχουν το δικαίωμα σε ένα κακό βράδυ ή σε μια περίοδο ντεφορμαρίσματος.

ΟΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ

Πλέον ο Παναθηναϊκός πέφτει στο 9-7 και την επόμενη εβδομάδα ταξιδέυει στο Καλίνιγκραντ για να αντιμετωπίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας του Δημήρη Ιτούδη, που λίγες ώρες νωρίτερα υπέταξε την Αρμάνι Μιλάνο. Η παρέα του Μάικ Τζέιμς αρχίζει να βρίσκει ρυθμό και ο Παναθηναϊκός είναι "αναγκασμένος" να "κλείσει" τον πρώτο γύρο απέναντι σε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο και έπειτα από ένα πολύ… επίπονο ταξίδι. Αυτό δεν πάει να πει ότι ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί. Μπορεί και παρά… μπορεί. Αλλά και να χάσει απέναντι στους Ρώσους δεν χάθηκε τίποτα. Ακολουθεί το σούπερ ντέρμπι με την Αρμάνι στο Μιλάνο και δύο κολλητά εντός έδρας με Μπάγερν και Ζαλγκίρις. Οπότε εκεί καλύπτονται πολλά… 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Παναθηναϊκός - Ρεάλ Μαδρίτης 75-87: Επίδειξη δύναμης από τη "Βασίλισσα"
EuroLeague 2019/20: Τα αποτελέσματα, η κατάταξη και το πρόγραμμα
 
SHARE

Από μικρός κολλημένος με την μπάλα. Και την ασπρόμαυρη, αλλά και την πορτοκαλί. Και τελικά νικήτρια η πορτοκαλί. Σε μια «μάχη» που η αλήθεια είναι πως δεν ήταν διόλου άνιση, μιας και το μπάσκετ ήταν αυτό που είχε κερδίσει τον Γιάννη Κουβόπουλο εν τη γενέσει της. Στην πορεία της ζωής του ανακάλυψε μία ακόμα μεγάλη αγάπη… Την δημοσιογραφία. Και η ζωή του τα έφερε έτσι ώστε να μπορέσει να συνδυάσει και τα δύο. Ξεκίνησε να γράφει για πολιτικά, δικαστικά και ελεύθερα στο μακρινό 2003, ακολούθησε η εφημερίδα Derby μέχρι το 2006 και από τότε μέχρι και σήμερα ασχολείται με το ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού στην εφημερίδα «Η ΠΡΑΣΙΝΗ». Εδώ και αρκετό βρίσκεται στην «οικογένεια» της 24MEDIA μέσω των 103,3 και πλέον ήρθε η ώρα να εκφράσει την αγάπη του για την «πορτοκαλί» Θεά και μέσω του γραπτού λόγου και το sport24.gr

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Από μικρός κολλημένος με την μπάλα. Και την ασπρόμαυρη, αλλά και την πορτοκαλί. Και τελικά νικήτρια η πορτοκαλί. Σε μια «μάχη» που η αλήθεια είναι πως δεν ήταν διόλου άνιση, μιας και το μπάσκετ ήταν αυτό που είχε κερδίσει τον Γιάννη Κουβόπουλο εν τη γενέσει της. Στην πορεία της ζωής του ανακάλυψε μία ακόμα μεγάλη αγάπη… Την δημοσιογραφία. Και η ζωή του τα έφερε έτσι ώστε να μπορέσει να συνδυάσει και τα δύο. Ξεκίνησε να γράφει για πολιτικά, δικαστικά και ελεύθερα στο μακρινό 2003, ακολούθησε η εφημερίδα Derby μέχρι το 2006 και από τότε μέχρι και σήμερα ασχολείται με το ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού στην εφημερίδα «Η ΠΡΑΣΙΝΗ». Εδώ και αρκετό βρίσκεται στην «οικογένεια» της 24MEDIA μέσω των 103,3 και πλέον ήρθε η ώρα να εκφράσει την αγάπη του για την «πορτοκαλί» Θεά και μέσω του γραπτού λόγου και το sport24.gr

HIGHLIGHTS