Ο δίκαιος Λουτσέσκου έχει πολλούς λόγους να καμαρώνει

Ο Τσάρλυ γράφει για τον δίκαιο προπονητή του ΠΑΟΚ, Ραζβάν Λουτσέσκου, ο οποίος πήρε ό,τι του προσέφερε το ρόστερ, κέρδισε τους παίκτες του κι "εξαφάνισε" τον Βλάνταν Ίβιτς.

Το πρωτάθλημα που κατέκτησε ο ΠΑΟΚ, αναμφισβήτητα είχε στο πρόσωπο του Βιεϊρίνια έναν ξεκάθαρο πρωταγωνιστή, τον άνθρωπο που άφησε το στίγμα του. Όμως ήταν και ένας τίτλος γεμάτος με πρωταγωνιστές.

Αν μιλούσαμε για κινηματόγραφο, ο Ιβάν Σαββίδης θα έπαιρνε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας που απονέμεται στον παραγωγό, ο Ραζβάν Λουτσέσκου της καλύτερης σκηνοθεσίας, ο Βιεϊρίνια του πρώτου ανδρικού ρόλου.

Θα ήταν όμως πολύ δύσκολο να επιλεγεί αυτός που δικαιούται τον δεύτερο καλύτερο ανδρικό ρόλο. Βλέπετε είναι πολλοί αυτοί που υπηρέτησαν τον ρόλο τους σε πολύ υψηλό επίπεδο και κατάφεραν να είναι σημαντικοί στο πρωτάθλημα που κατέκτησε ο ΠΑΟΚ.

ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ Ο ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ

Το γεγονός πως ο φετινός πρωταθλητής είναι ένα σύνολο γεμάτο με πρωταγωνιστές που ο καθένας στο πόστο του έκανε αυτό που του ζητούσε ο προπονητής του, είναι ένας λόγος για να καμαρώνει ο Ραζβάν Λουτσέσκου.

Ο Ρουμάνος τεχνικός είναι πρώτος στην γκρίνια, ο τελευταίος όμως στους πανηγυρισμούς. Κράτησε μία διακριτική στάση και δεν επέλεξε με την στάση του να πάρει πάνω του τα φώτα, "κλέβοντας" λάμψη από τους ποδοσφαιριστές του. Ο ίδιος ξέρει πως δεν το χρειάζεται, η επιτυχία του μιλάει από μόνη της. Έκανε μετά από 34 χρόνια τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή και εκτός απροόπτου αήττητο. Έχει μπροστά του ακόμα μία υποχρέωση για να ολοκληρωθεί η χρονιά, να  κατακτήσει το πρώτο νταμπλ στην ιστορία του.           

Ο πρωταθλητής  ΠΑΟΚ ασφαλώς και είχε την σφραγίδα του προπονητή. Όπως έγραψα και στο χθεσινό κείμενο, κυριάρχησε με όλους τους τρόπους, παρουσίασε δύο διαφορετικές προτάσεις. Την κυνική ομάδα επί Πρίγιοβιτς.

Ένα σύνολο που αμύνθηκε με βάθος, στηρίχτηκε στην καλή αμυντική λειτουργία και προσπάθησε να λειτουργήσει με ασφάλεια, αξιοποιώντας χωρίς ρίσκο την ικανότητα του Σέρβου επιθετικού, να κάνει επικίνδυνη την κάθε μεταβίβαση προς αυτόν, στην αντίπαλη περιοχή.

Από την ημέρα που έφυγε ο Πρίγιοβιτς, ελευθερώθηκε και ο Λουτσέσκου, οδηγήθηκε στο να αξιοποιήσει περισσότερο το βάθος του ρόστερ και έκανε τον ΠΑΟΚ πιο επιθετικό από όλες τις γραμμές του. Συνολικά ο Ρουμάνος τεχνικός έδειξε ευέλικτος και έτοιμος να ανταποκριθεί σε όλες τις απαιτήσεις.

ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΟΝ ΙΒΙΤΣ

Κατάφερε κάτι που δεν είναι εύκολο. Δεν έγινε απευθείας αντικατάσταση, μεσολάβησε ένα μικρό διάστημα με τον Στανόγεβιτς, επί της ουσίας όμως ο Λουτσέσκου ήταν ο αντικαταστάτης του Βλάνταν Ίβιτς.

Ο Ίβιτς, έφυγε σαν επιτυχημένος, ήταν ο άνθρωπος που κατέκτησε τον πρώτο τίτλο στην εποχή Σαββίδη και δεν είναι εύκολο να διαδέχεσαι έναν προπονητή που φεύγει, χωρίς πρώτα να αποτύχει εμφατικά.

Συνήθως το όνομα του προκατόχου σου, όταν έχει φύγει δίχως να τον φθείρει ο χρόνος ξαναεμφανίζεται. Ο Λουτσέσκου κατάφερε, να εξαφανίσει τον Βλάνταν Ίβιτς.

ΠΡΩΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ

Ο Λουτσέσκου πέτυχε, γιατί κατάφερε να κερδίσει πρώτα την εκτίμηση των παικτών του με την δουλειά του και μετά τους υπόλοιπους. Αυτό που γράφω είναι η πραγματικότητα, το πρώτο διάστημα συνεργασίας του ΠΑΟΚ με τον Λουτσέσκου, δεν ήταν στρωμένο με ροδοπέταλα.

Στην Ευρώπη ήρθε ο αποκλεισμός από την Έστερσουντ και στην Ελλάδα η απώλειες στα εκτός έδρας παιχνίδια είχαν αφήσει πίσω τον ΠΑΟΚ στην μάχη του τίτλου. Θυμάμαι εκείνο το πρώτο διάστημα μία συζήτηση που είχα κάνει με έναν άνθρωπο μέσα από τον ΠΑΟΚ.

Μου είχε αναφέρει πως κάνει σπουδαία δουλειά στις προπονήσεις και πως έχει έναν σπάνιο συνδυασμό που όταν οι ομάδες τον συναντάνε, θα πρέπει να στηρίζουν τον προπονητή και να παρακαλούν να φέρει αποτελέσματα.

Ο συνδυασμός που μου ανέφερε ήταν πως ενώ κάνει καλές σκληρές προπονήσεις και είναι απαιτητικός, τον αγαπάνε οι ποδοσφαιριστές του. Την εποχή που μου είχαν μεταφερθεί αυτά τα λόγια, η εικόνα της ομάδας στο γήπεδο δεν τα δικαίωνε. Όταν όμως δουλεύεις καλά, ο χρόνος γίνεται σύμμαχος σου. Ο χρόνος απέδειξε πως ο Λουτσέσκου δούλευε καλά και το μεγάλο του όπλο έγινε πως έμαθε καλά την ομάδα του.

ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΕΡΥΣΙ

Μέσα στην προηγούμενη χρονιά, έκανε τις αλλαγές που πίστευε πως χρειαζόταν εσωτερικά το ρόστερ που βρήκε και δημιούργησε μία βάση, έναν κορμό στον οποίο ο ίδιος πίστευε πως είναι έτοιμος για να πετύχει τους στόχους που του είχαν ανατεθεί.

Ο Λουτσέσκου μετά τον περσινό τελικό κυπέλλου με την ΑΕΚ, άκουσε τον Ιβάν Σαββίδη να του λέει πως έχει απεριόριστο μπάτζετ, αυτός όμως το μόνο που χρειαζόταν ήταν εμπιστοσύνη και να κρατήσει την περσινή του ομάδα.

Πίστευε πολύ στην δουλειά που είχε κάνει και για αυτό ποτέ δεν μπόρεσε να δεχτεί πως χάθηκε το περσινό πρωτάθλημα ενώ στο γήπεδο είχε μαζέψει περισσότερους βαθμούς. Ο ΠΑΟΚ οπλίστηκε όμως από την περσινή επιτυχία με γνώση.

Στο γήπεδο, μέσα από δουλειά και με "σφαλιάρες", ο Λουτσέσκου είχε βρει βάσεις αξιοποιώντας τα όπλα που του έχει δώσει ο Σαββίδης. Ο Ιβαν πλήρωσε τρελά λεφτά για να προσφέρει στην ομάδα του τον καλύτερο τερματοφύλακα στην Ελλάδα, αποκτώντας τον Ρέι.

Ο Λουτσέσκου όμως από ένα σημείο και μετά επένδυσε στα προσόντα του Πασχαλάκη, σε έναν τερματοφύλακα που ήρθε με συμβόλαιο ενός έτους, για να καλύψει το κενό του τραυματία Γλύκου.

Η περσινή χρονιά τελείωσε με τον Λουτσέσκου έχοντας δώσει τα γάντια του βασικού στον Πασχαλάκη, να νοιώθει την απόλυτη ασφάλεια. Έβλεπε τα σπάνια προσόντα του και πως δουλεύει σωστά για να διορθώσει τις αδυναμίες του και για αυτόν τον λόγω δεν ασχολήθηκε ποτέ ξανά με τον Ρέι, ούτε τον αμφισβήτησε στα λάθη του.

Ο Ρουμάνος την λογική που του έφερε το φετινό πλάνο την βρήκε στην περσινή χρονιά.

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τον Δεκέμβριο του 2017, τον ακούσαμε να αναφέρεται πως φαντάζεται τον ΠΑΟΚ χωρίς αμυντικό χαφ, αλλά με δύο κεντρικά χαφ που μπορούν να κάνουν παιχνίδι και στην συνέχεια είδαμε να προσπαθεί να το εφαρμόσει, επενδύοντας σε μεταγραφές με αυτά τα χαρακτηριστικά. Ασφαλώς και έχει την τύχη να διαθέτει έναν ιδιοκτήτη, ο οποίος του κάλυπτε όλες τις απαιτήσεις.

Ήθελε ο Λουτσέσκου να έχει ποδοσφαιριστές χαμηλά στον άξονα, να κάνουν την διαφορά με την δημιουργία τους. Ο Ιβαν Σαββίδης σε κάθε μεταγραφική περίοδο του έφερνε και ένα μεγάλο συμβόλαιο. Τον Ιανουάριο του 2018 ο Μαουρίσιο, ο Βέρμπλουμ το καλοκαίρι, ο Ολιβέιρα τον περασμένο Ιανουάριο.

Έγινε η λανθασμένη επιλογή με τον Βέρμπλουμ και δεν επιτράπηκε στον Λουτσέσκου να παίξει στον αριθμό παιχνιδιών που θα ήθελε με δύο 8άρια στον άξονα, να μπορούν να προσφέρουν στην ομάδα του την δημιουργία που ο ίδιος έχει στο μυαλό του. Το πρώτο διάστημα της φετινής σεζόν, πήγε με τον αξιόπιστο ανασταλτικά αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων Κάνιας, δίπλα στον Μαουρίσιο.

Όμως δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την παραγωγή που υπήρχε από το δίδυμο στον άξονα και την ομάδα. Την κρατούσαν πίσω κάποιες εύκολες λανθασμένες επιλογές του Ισπανού κόφτη. Ο Βέρμπλουμ ήταν μία λανθασμένη μεταγραφική επιλογή - τραυματίστηκε κιόλας - και τον Ιανουάριο ήρθε ο Ολιβέιρα. Ποδοσφαιριστής με παρόμοια  χαρακτηριστικά με τον Μαουρίσιο, που μπορούσε όμως να παίξει ένα κλικ πιο χαμηλά.

 Ο τραυματισμός του Βραζιλιάνου, δεν επέτρεψε στον Ρουμάνο τεχνικό να παίξει ούτε στο τελευταίο κομμάτι της περιόδου με το δημιουργικό δίδυμο που επιθυμούσε. Το γεγονός όμως πως ο Ολιβέιρα, τακτικά έχει μάθει να αγωνίζεται σε 4-4-2 στον άξονα σε υψηλό επίπεδο και ξέρει πώς να προστατεύει το δίδυμο στόπερ, του επέτρεψε να τον κάνει δίδυμο με τον πιο επιθετικογενή Σάκχοφ.

Όσο κυλούσε η χρονιά, ο ΠΑΟΚ έπαιρνε όλο και περισσότερα πατήματα στην αντίπαλη περιοχή από το δίδυμο κεντρικών χαφ. Ακόμα είναι νωρίς, αλλά στο πιθανό ενδεχόμενο παραμονής Λουτσέσκου, περιμένω να δω έναν ΠΑΟΚ χτισμένο με δύο 8άρια στον άξονα.

ΔΙΚΑΙΟΣ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΜΠΙΣΕΣΒΑΡ

Ο Λουτσέσκου με τον τρόπο που έχει διαχειριστεί τους Μπίσεσβαρ, Πέλκα, έδειξε την τακτική του ευελιξία και πως είναι δίκαιος. Θυμίζω πως όταν ανέλαβε η ομάδα είχε αποκτήσει σαν μεγάλη μεταγραφή τον Ελ Καντουρί. Αυτός ήταν ο βασικός επιτελικός χαφ και όταν έβρισκε χώρο στον Πέλκα, αυτός του δινόταν στα άκρα.

Χρειάστηκε να φάει πολλές "σφαλιάρες" και για να τα λέμε και όλα, να πάθει θλάση ο Μαροκινός, για να πάρει ξανά ο Πέλκας τον ρόλο του επιτελικού χαφ. Στον περσινό ΠΑΟΚ, ο Μπίσεσβαρ για μεγάλο διάστημα έμοιαζε σαν να μην χωράει. Δεν έβρισκε θέση στην βασική ενδεκάδα, στο πρώτο γύρο είχε ξεκινήσει μόνο στην ισοπαλία στην Ριζούπολη, στο τέλος της σεζόν όμως κατάφερε να πείσει πως μπορεί να προσφέρει παίρνοντας έναν ειδικό ρόλο στα αριστερά.

Το γεγονός πως κατάλαβε ο Λουτσέσκου στην διάρκεια της περσινής σεζόν, πως η ομάδα του  αποδίδει καλύτερα είτε με τον Πέλκα είτε με τον Μπίσεσβαρ σε ρόλο επιτελικού χαφ από ότι με τον Ελ Καντουρι και πως ο Ολλανδός μπορεί να προσφέρει και αξίζει να πάρει χώρο και στα αριστερά, βοήθησαν πολύ σημαντικά στην βελτίωση του ΠΑΟΚ και στους κανόνες που έδωσε ο Λουτσέσκου στην ομάδα του.

Έχτισε τον ΠΑΟΚ στην λογική, να έχει στα αριστερά έναν δημιουργό, που να συγκλίνει και να συνεργάζεται με το δεκάρι του. Προσέγγιση που ελευθέρωνε σημαντικά τον Βιεϊρίνια και δημιουργούσε μία αριστερή πλευρά πολύ δυνατή, ικανή να απειλήσει με πολλούς τρόπους.

Επανέρχομαι στο δίκαιος. Ο Λουτσέσκου δεν εκτίμησε σωστά τον Μπίσεσβαρ, για την ακρίβεια άργησε να καταλάβει την αξία του. Τις τελευταίες 45 ημέρες της περσινής σεζόν τον έκανε βασικό μέλος της ομάδας του στα αριστερά και έχοντας αυτήν την εικόνα στο μυαλό του, ξεκίνησε το φετινό πρωτάθλημα.

Φέτος ο Πέλκας είχε μία πτώση, είναι ίσως ο μοναδικός ποδοσφαιριστής του κορμού του ΠΑΟΚ, που είχε πτωτική πορεία σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Όταν έχασε κάποια παιχνίδια για τραυματισμό, ο Λουτσέσκου έβαλε στον κανονικό του ρόλο τον Μπίσεσβαρ. Η ομάδα με τον Ολλανδό επιτελικό μέσο έπαιξε καλύτερα, όταν ο Πέλκας επέστρεψε, ο Λουτσέσκου δεν δίστασε να παίξει τα μεγάλα παιχνίδια με τον Μπίσεσβαρ δεκάρι και χωρίς τον Πέλκα στην βασική ενδεκάδα.

ΠΗΡΕ Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ

Δίκαιος έδειξε και στην περίπτωση του Ενρίκε. Τον Ιανουάριο, ο Λουτσέσκου φοβόταν μην του πάρουν παίκτες από την ομάδα που είχε χτίσει, ήθελε να απαλλαγεί από τον Ουάρντα, αλλά φοβόταν μην χάσει κάποιον από τους Σάκχοφ, Ελ Καντουρί και δεν ήταν πολύ ζεστός για την επιστροφή του Ενρίκε.

Την κρίσιμη στιγμή βγήκε μπροστά και έβαλε βέτο για την παραμονή των Σάκχοφ, Ελ Καντουρί. Η συνέχεια τον δικαίωσε, καθώς με τους πολλούς τραυματισμούς που υπήρχαν στην συνέχεια, ο Σάκχοφ από τον Φεβρουάριο και μετά ήταν βασικός, αν είχε φύγει θα χρειαζόταν να πάει σε πειράματα ο Ρουμάνος για να φτιάξει την ενδεκάδα του, οπότε δικαιώθηκε για το βέτο που άσκησε.

Έδωσε όμως και τις ευκαιρίες που άξιζε στον Βραζιλιάνο. ο νευρωτικός αλλά παθιασμένος Ενρίκε, πρόσφερε ανάσες, τρεξίματα σε στιγμές που ο ΠΑΟΚ τα είχε ανάγκη. Ο Λουτσέσκου μπορεί να μην ήταν θετικός στην επιστροφή Ενρίκε, από την στιγμή όμως που τον είχε στο ρόστερ του, τον αξιολόγησε με δικαιοσύνη και πήρε ότι μπορούσε να του προσφέρει.

Μπορεί η σεζόν να μην ξεκίνησε με αυτόν τον τρόπο και ο ΠΑΟΚ να μοιάζει να λειτουργεί στην λογική του - τόσο όσο - όμως από ένα σημείο και μετά αξιοποιήθηκε το μεγαλύτερο μέρος από το βάθος του ρόστερ και το γεγονός αυτό είναι και η μεγάλη επιτυχία του Λουτσέσκου.

Ο ΠΑΟΚ είχε με τον Πασχαλάκη κάτω από τα δοκάρια τον καλύτερο τερματοφύλακα του πρωταθλήματος. Το δίδυμο Βαρέλα, Κρέσπο, δεν μπορεί να μπει σε σύγκριση με κανένα άλλο του πρωταθλήματος και από τον Ιανουάριο και μετά υπήρχε και η επιλογή Ινγκανσον.

Το δίδυμο στα άκρα Μάτος, Βιείρίνια, όσο πέρναγε ο καιρός γινόταν και πιο καθοριστικό και η προσθήκη του Γιαννούλη, έδωσε στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν και την εναλλακτική να πάρει παιχνίδια στα δεξιά ο Βιεϊρίνια για να ξεκουραστεί ο Μάτος, το δικαίωμα να πάρει ανάσες ο Πορτογάλος αλλά και  λίγα λεπτά σαν εξτρέμ.

Στον άξονα υπήρξαν διαφορετικά δίδυμα, ο Βραζιλιάνος Μαουρίτσιο μπορεί να έχασε το τέλος της χρονιάς, όμως για μεγάλο διάστημα ήταν το μυαλό της ομάδας, όπως ήθελε ο προπονητής του. Με την ασφάλεια και την ποιότητα στην δημιουργία και με την ικανότητα να προσφέρει έναν επιπλέον παίκτη στην αντίπαλη περιοχή σε ροή αγώνα.  

Πίσω από το φορ έκανε κουμάντο ο Μπίσεσβαρ, έκανε σπουδαία παιχνίδια τόσο στα αριστερά, όσο και σαν επιτελικός χαφ, αν υπήρχε ένας κανόνας στον ΠΑΟΚ, ήταν πως με τον Μπίσεσβαρ στο γήπεδο ήταν πάντοτε καλύτερος. Ο Ολλανδός πέτυχε 8 τέρματα έδωσε 7 ασιστ και πότε δεν επέτρεψε να φανεί το ντεφορμάρισμα του Πέλκα.

Στα άκρα ο ΠΑΟΚ έχει δύο ταλαντούχους εξτρέμ. Ο Λουτσέσκου επέλεξε μία λογική που για μεγάλο διάστημα δημιουργούσε έναν  κομβικό ρόλο για έναν από τους δύο στην δεξιά πλευρά. Επιλεγόταν ένας εκ των Λημνιό, Ζαμπά για να προσφέρει πλάτος, ταχύτητα και τρεξίματα χωρίς μπάλα στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ.

 Το ταλέντο του  Ζαμπά βγάζει μάτι, μιλάμε για μία πολύ έξυπνη μεταγραφική κίνηση, που η διοίκηση φρόντισε να τον δέσει με συμβόλαιο 5 χρόνων, που της εξασφαλίζει πως θα τον πουλήσει σε υψηλές τιμές. Ο Λουτσέσκου φέτος μοίρασε τον χρόνο στον Ζαμπά και στον Λημνιό, ο Βραζιλιάνος έπαιξε 1244 λεπτά στο πρωτάθλημα, ο Λημνιός 1225. Οι δύο τους έδωσαν μαζί 4 τέρματα και 7 ασίστ. Την επόμενη χρονιά - είναι σίγουρο πως θα περιμένουν στον ΠΑΟΚ - η ωρίμανση να φέρει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, στο γήπεδο όμως το ταλέντο και των δύο παιδιών φάνηκε.

Ειδικά για τον Ζαμπά βέβαιο πως την επόμενη σεζόν θα προσφέρει στον ΠΑΟΚ πολλά περισσότερα. Τα 3 τέρματα και οι 6 ασίστ είναι φτωχός απολογισμός, για τα προσόντα του και ο χρόνος είναι μαζί του.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΦΟΡ

Ο Λουτσέσκου την φετινή χρονιά κλήθηκε να αξιοποιήσει δύο εντελώς διαφορετικού τύπου φορ. Τον καθαρό αποτελεσματικό στράικερ παλιού τύπου, που χρειάζεται να δουλεύει η ομάδα για αυτόν και να τον ψάχνει από όλους τους χώρους και τον γρήγορο σύγχρονο φορ, που δεν προσφέρει από μόνος του το εύκολο γκολ, μπορεί όμως να βοηθήσει να γίνει πιο επιθετικό το σύνολο.

Έκανε για έναν γύρο όπλο τον Πρίγιοβιτς και επενδύοντας στην ευκολία που του παρέχει, έχτισε διαφορά 8 βαθμών. Επιθετικό ποδόσφαιρο, ελκυστικός και γρήγορος έγινε όταν αναγκάστηκε να βγάλει μπροστά τον Άκπομ.

Η επιτυχία του Λουτσέσκου, ήταν πως κατάλαβε πως δεν αρκεί μόνο να βγάλει μπροστά τον Άκπομ, πρέπει να τον βοηθήσει με διαφορετική κατεύθυνση και οδηγίες στην υπόλοιπή ομάδα. Ο Ραζβάν το έκανε, φέτος γνώριζε καλά την ομάδα του, πίστευε πολύ σε αυτό που είχε δημιουργήσει και είχε την κατάλληλη ποδοσφαιρική πρόταση για να ανταποκριθεί σε όλες τις δυσκολίες.

 
SHARE

Η έδρα του στα νότια προάστια. Ασχολούνταν με επιχειρήσεις, μέχρι που στο ταξίδι του, το 2004 στην Πορτογαλία συνάντησε τον Φίλιππό Κωτσάφτη. Τον εντυπωσίασε με την επιμονή του να εξηγήσει σε όποιον έβλεπε, τον τρόπο που σκέπτεται το ποδόσφαιρο. Από τον Αύγουστο του 2004 εργάζεται στο Match Money. Το 2007 έκανε το επόμενο βήμα πηγαίνοντας στην εφημερίδα και στο ραδιόφωνο του Sportime. Το ράδιο έγινε ο μεγάλος του έρωτας και ο τρόπος να απαλλάξει τους φίλους του από τις ατελείωτες ποδοσφαιρικές αναλύσεις. Το 2008 μαζί με τον Θέμη Καίσαρη ξεκίνησαν, στον Sentra fm την εκπομπή Σούτ Τηλεφώνημα, η οποία διακόπηκε την άνοιξη του 2012. Εκπομπή που αγαπήθηκε και το 2015 επέστρεψε στο Sport24radio. Στα 3 χρόνια που μεσολάβησαν συνέχισε να εργάζεται ως ραδιοφωνικός παραγωγός στον Sportfm και στην επέστρεψε στην επανεκκίνηση του SentraFM. Έχει αρθρογραφήσει σε πολλές αθλητικές ιστοσελίδες και σε καθημερινές εφημερίδες και τώρα στο SPORT 24.

24MEDIA NETWORK

Ρώτησαν επιτέλους τον DiCaprio αν θα χωρούσε στην πόρτα του Τιτανικού

Έχει μιλήσει η Winslet. Έχει μιλήσει ο Cameron. Έχει μιλήσει η επιστήμη. Ώρα να ακούσουμε και τον ίδιο τον Jack.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Η έδρα του στα νότια προάστια. Ασχολούνταν με επιχειρήσεις, μέχρι που στο ταξίδι του, το 2004 στην Πορτογαλία συνάντησε τον Φίλιππό Κωτσάφτη. Τον εντυπωσίασε με την επιμονή του να εξηγήσει σε όποιον έβλεπε, τον τρόπο που σκέπτεται το ποδόσφαιρο. Από τον Αύγουστο του 2004 εργάζεται στο Match Money. Το 2007 έκανε το επόμενο βήμα πηγαίνοντας στην εφημερίδα και στο ραδιόφωνο του Sportime. Το ράδιο έγινε ο μεγάλος του έρωτας και ο τρόπος να απαλλάξει τους φίλους του από τις ατελείωτες ποδοσφαιρικές αναλύσεις. Το 2008 μαζί με τον Θέμη Καίσαρη ξεκίνησαν, στον Sentra fm την εκπομπή Σούτ Τηλεφώνημα, η οποία διακόπηκε την άνοιξη του 2012. Εκπομπή που αγαπήθηκε και το 2015 επέστρεψε στο Sport24radio. Στα 3 χρόνια που μεσολάβησαν συνέχισε να εργάζεται ως ραδιοφωνικός παραγωγός στον Sportfm και στην επέστρεψε στην επανεκκίνηση του SentraFM. Έχει αρθρογραφήσει σε πολλές αθλητικές ιστοσελίδες και σε καθημερινές εφημερίδες και τώρα στο SPORT 24.