Η απόλυτη ρεβάνς

Ο ΠΑΟΚ που ψάχνει το τρίτο σερί Κύπελλο και το πρώτο νταμπλ και η ΑΕΚ που θέλει να πληρώσει με το ίδιο περυσινό νόμισμα την ομάδα του Λουτσέσκου. Ο Τσάρλυ γράφει για τη νέα κόντρα Δικεφάλων.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά οι δύο Δικέφαλοι, θα βρεθούν αντιμέτωποι στον τελικό του κυπέλλου, με τη μάχη ΠΑΟΚ-ΑΕΚ να ειναι αυτή που κρίνει τίτλους τα τελευταία χρόνια. Πέρα μάλιστα από τον τρίτο στην σειρά τελικό, υπήρχε και ο περσινός επεισοδιακός αγώνας της Τούμπας, που η μορφή του έμοιαζε σαν τελικός πρωταθλήματος.

ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΕΛΙΚΟΙ

Ας τα πάρουμε με την σειρά. Το 2017 ΠΑΟΚ και ΑΕΚ ήταν οι δύο ομάδες που ήθελαν να κάνουν πράξη το δικό τους "ερχόμαστε", η ΑΕΚ είχε ήδη κατακτήσει ένα κύπελλο την περασμένη χρονιά, ο ΠΑΟΚ έψαχνε τον πρώτο δικό του τίτλο επί εποχή Σαββίδη. Ένα τέρμα από καθαρή θέση οφσάιντ του Ενρίκε έκρινε τον τελικό στον Βόλο και έδωσε στον, ανώτερο πάντως στο συγκεκριμένο παιχνίδι ΠΑΟΚ, τον τίτλο.

Ανάμεσα στους δύο τελικούς μεσολάβησε το παιχνίδι που η εξέλιξη του θα έκρινε το ποιος από τους δύο θα κατακτούσε το περσινό πρωτάθλημα. Μπορεί μετά από διάφορες μεθοδεύσεις ο Κομίνης, να κατακύρωσε στην συνέντευξη τύπου το γκολ, όλοι όμως γνωρίζουμε πως το τέρμα, έστω και καθυστερημένα, ακυρώθηκε.

Ό,τι και να αποφάσιζε ο διαιτητής θα είχε λογική, κατά την άποψη μου η θέση του Μαουρίτσιο παρενοχλούσε φανερά τον Μπάρκα και πάρθηκε η σωστή απόφαση. Στον περσινό τελικό, ο ΠΑΟΚ πήγε με στόχο να αποδείξει πρώτα από όλα στο δικό του κοινό, πως έχουμε χάρτινο πρωταθλητή και πως το πρωτάθλημα δεν το πήρε η καλύτερη ομάδα.

Στις 12/5/2018 κατέβηκαν οι παίκτες του Λουτσέσκου στο ΟΑΚΑ, αφηνιασμένοι. Δεν πήγαν όπως στον τελικό πρωταθλήματος να διαχειριστούν και να ελέγξουν το παιχνίδι, κατέβηκαν στην έστω και τυπική έδρα του αντιπάλου τους, έχοντας πολλά να αποδείξουν. Παίζοντας με ένα ιερό πάθος, κέρδισαν εύκολα και με απόλυτη υπεροχή.

Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές, είχαν μεγάλη ανάγκη αυτήν την εξέλιξη. Αυτή η καθαρή επικράτηση βοήθησε να πιστέψουν στην ομάδα τους, να μπορούν να φωνάξουν ακόμα πιο δυνατά πως το πρωτάθλημα ήταν δικό τους, ότι δεν το έχασαν στους αγωνιστικούς χώρους, και να συσπειρωθούν για τη συνέχεια. Οι ηττημένοι του περσινού τελικού ασφαλώς και είχαν το επιχείρημα πως είχαν αδειάσει από τους πανηγυρισμούς.

Η ΑΕΚ είχε κατακτήσει πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια και πράγματι στο γήπεδο φάνηκε πως ο αντίπαλός τους το ήθελε περισσότερο. Ασφαλώς και το γεγονός αυτό δεν αποτελεί άλλοθι, όμως είναι πραγματικότητα πως ό,τι πέτυχε η περσινή ΑΕΚ, το όφειλε στην σκληράδα που είχε σαν ομάδα, σκληράδα και πάθος που δεν υπήρχαν στον συγκεκριμένο τελικό.

ΡΕΒΑΝΣ

Στο φετινό τελικό, η ΑΕΚ θα έχει σαν κίνητρο πρώτα από όλα να κάνει στον ΠΑΟΚ, αυτό που της έκανε η ομάδα του Λουτσέσκου πέρυσι. Να εκμεταλλευτεί πως έχει μεγαλύτερο πόθο για αυτόν τον τίτλο. Υπάρχει και κάτι ακόμα, θα είναι και ιστορικά άσχημο για την ΑΕΚ, να χάσει ξανά από τον ΠΑΟΚ σε τελικο. Μιλώντας αποκλειστικά για τελικούς κυπέλλου, δεν ξέρω αν και που υπάρχει παρόμοιο προηγούμενο. Ασφαλώς και είναι τιμητικό πως ο σύλλογος έχει συνεχόμενες παρουσίες στον τελικό, όμως θα είναι ακραίο να δώσει τρεις συνεχόμενους τελικούς με την ίδια ομάδα και να τους χάσει όλους.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΤΑΜΠΛ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ

Ο ΠΑΟΚ εκτός από το 3/3 απέναντι στην ΑΕΚ, έχει ένα τεράστιο κίνητρο, το πρώτο νταμπλ στην ιστορία του. Δεν είναι απλό, ο Γιώργος Σαββίδης με την ανάρτηση του στο instagram, πέρα από την παραδοχή πως το τέρμα του Τσιλιανίδη ήταν κανονικό και την ανάγκη να μπει το VAR, είχε και σαν υστερόγραφο με αποδέκτες το εσωτερικό της ομάδας. "Η χρονιά δεν τελείωσε". Ήταν λογικό, οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, μετά τις απόλυτα δικαιολογημένες εορταστικές εκδηλώσεις της Κυριακής, να μην είχαν ούτε απόλυτη συγκέντρωση, ούτε δυνάμεις.

ΜΕ ΝΕΚΡΑ Ο ΠΑΟΚ

Έπαιξαν με τον Άστερά σε πολύ χαμηλά μέτρα, με παθητική διάθεση και η επιλογή του Λουτσέσκου να χρησιμοποιήσει τον Κρέσπο αντί του Γιαννούλη στην θέση του Βιείρίνια δεν βγήκε. Ο Κρέσπο αντιμετώπισε τεράστιο πρόβλημα από τον Τσιλιανίδη, που έκανε ακόμα ένα γεμάτο παιχνίδι και ο Αστέρας από την συγκεκριμένη πλευρά έβγαλε πολλές επιθέσεις.

Ο ΠΑΟΚ έμοιαζε να έχει σαν στόχο, να περάσει όσο γίνεται πιο ανώδυνα το 90λεπτο. Έμοιαζε σαν να λείπει το αριστερό του πόδι, δεν υπήρχε το παραμικρό ανέβασμα από τον Κρέσπο, οι Ζαμπά, Λημνιός δεν ήταν σε θέση να πάνε σε ατομική προσπάθεια, και ελαφριά πόδια και καθαρό μυαλό για συνεργασίες δεν υπήρχε.

Αν μετρούσε το καθαρό γκολ του Τσιλιανίδη, πιθανότατα να αναγκαζόταν να πατήσει γκάζι, να πιεστεί περισσότερο για να πάρει την πρόκριση. Η λανθασμένη υπόδειξη του Ευαγγέλου στο τέρμα του Τσιλιανίδη και η αδυναμία του Αστέρα να εκμεταλλευτεί τους χώρους και την επιθετικότητα που έβρισκε στα πλάγια για να περάσει σωστά την μπάλα μέσα στην περιοχή, επέτρεψαν στον ΠΑΟΚ να πάρει την πρόκριση, πηγαίνοντας με νεκρά σε ολόκληρο το παιχνίδι.

ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΝΩΡΙΣ

Αντίθετα η ΑΕΚ στην ρεβάνς είχε το στοιχείο, που φαντάζει σαν προαπαιτούμενο για να της δώσει στις 11 Μαϊου το κύπελλο. Έβγαλε περισσότερο ζήλο, πήγε στον τελικό παίζοντας μπάλα και καταφέρνοντας να συντρίψει τον αντίπαλο. Ασφαλώς και υπήρχε μία φάση που την ευνόησε υπερβολικά.

Στο 35ο λεπτό ο Μπερτόλιο είδε μία πολύ καλή εκτέλεσή του να χτυπά στο οριζόντιο δοκάρι και στην εξέλιξη της φάσης η ΑΕΚ άνοιξε το σκορ. Από το ξεκίνημα του αγώνα όμως η ΑΕΚ έδειξε πως είναι καλά. Πριν ανοίξει το σκορ είχε δύο δοκάρια, στο 24ο λεπτό με εντυπωσιακή κεφαλιά του Πόνσε και στο 28ο λεπτό, μετά από μία υπέροχη συνεργασία των Λιβάγια, Μπακασέτα, Μάνταλου ο τελευταίος έκανε κοντρόλ και άμεση εκτέλεση, με την μπάλα όμως να βρίσκει στο κάθετο δοκάρι.

Σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ, από νωρίς φάνηκε πως ο στόχος της ΑΕΚ, ήταν να τελειώσει την πρόκριση με ένα τέρμα όσο γίνεται πιο γρήγορα. Αυτό και έγινε, από εκεί και πέρα, απέναντι σε ένα κατώτερο σύνολο που δεν μπορούσε να βρει κίνητρο και τον χαρακτήρα που χρειαζόταν για να  αμυνθεί και να κρατά σε ισορροπία τις γραμμές του, άνοιγε την αντίπαλη άμυνα με όλους τους τρόπους. Είδαμε υπέροχες μεγάλες μεταβιβάσεις, αλλά η αλήθεια είναι πως όλα έγιναν χωρίς πίεση, είτε στην πάσα, είτε στην κίνηση στον χώρο.

ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, στις 11 Μάιου θα δώσουν συνέχεια στη δική τους ιστορία που άνοιξαν στις 6 Μαΐου του 2017 στον τελικό του Βόλου. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο, πως ο Χιμένεθ έχει πάει σε 4 τελικούς σε 4 προσπάθειες, ούτε πως ο ΠΑΟΚ διεκδικεί να κατακτήσει για 3η συνεχόμενη χρονιά το κύπελλο Ελλάδος.

Photo Credits: Eurokinissi

 
SHARE

Η έδρα του στα νότια προάστια. Ασχολούνταν με επιχειρήσεις, μέχρι που στο ταξίδι του, το 2004 στην Πορτογαλία συνάντησε τον Φίλιππό Κωτσάφτη. Τον εντυπωσίασε με την επιμονή του να εξηγήσει σε όποιον έβλεπε, τον τρόπο που σκέπτεται το ποδόσφαιρο. Από τον Αύγουστο του 2004 εργάζεται στο Match Money. Το 2007 έκανε το επόμενο βήμα πηγαίνοντας στην εφημερίδα και στο ραδιόφωνο του Sportime. Το ράδιο έγινε ο μεγάλος του έρωτας και ο τρόπος να απαλλάξει τους φίλους του από τις ατελείωτες ποδοσφαιρικές αναλύσεις. Το 2008 μαζί με τον Θέμη Καίσαρη ξεκίνησαν, στον Sentra fm την εκπομπή Σούτ Τηλεφώνημα, η οποία διακόπηκε την άνοιξη του 2012. Εκπομπή που αγαπήθηκε και το 2015 επέστρεψε στο Sport24radio. Στα 3 χρόνια που μεσολάβησαν συνέχισε να εργάζεται ως ραδιοφωνικός παραγωγός στον Sportfm και στην επέστρεψε στην επανεκκίνηση του SentraFM. Έχει αρθρογραφήσει σε πολλές αθλητικές ιστοσελίδες και σε καθημερινές εφημερίδες και τώρα στο SPORT 24.

24MEDIA NETWORK

13 αποχαιρετιστήριες φωτογραφίες πίσω από τις κάμερες του Game of Thrones

Όσο εμείς περνούσαμε σχεδόν δύο χρόνια γράφοντας θεωρίες για το 'Game of Thrones', η Jeanie Finlay μπήκε στα απροσπέλαστα σετ της σειράς και έφτιαξε το μεγάλο αντίο του HBO στη ναυαρχίδα της τελευταίας δεκαετίας του. Το ντοκιμαντέρ 'The Last Watch' κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 26 Μαΐου στις 4 μετά τα μεσάνυχτα, και τη Δευτέρα 27 Μαΐου στις 22:00, από το Novacinema1HD. Κράτα χαρτομάντιλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Η έδρα του στα νότια προάστια. Ασχολούνταν με επιχειρήσεις, μέχρι που στο ταξίδι του, το 2004 στην Πορτογαλία συνάντησε τον Φίλιππό Κωτσάφτη. Τον εντυπωσίασε με την επιμονή του να εξηγήσει σε όποιον έβλεπε, τον τρόπο που σκέπτεται το ποδόσφαιρο. Από τον Αύγουστο του 2004 εργάζεται στο Match Money. Το 2007 έκανε το επόμενο βήμα πηγαίνοντας στην εφημερίδα και στο ραδιόφωνο του Sportime. Το ράδιο έγινε ο μεγάλος του έρωτας και ο τρόπος να απαλλάξει τους φίλους του από τις ατελείωτες ποδοσφαιρικές αναλύσεις. Το 2008 μαζί με τον Θέμη Καίσαρη ξεκίνησαν, στον Sentra fm την εκπομπή Σούτ Τηλεφώνημα, η οποία διακόπηκε την άνοιξη του 2012. Εκπομπή που αγαπήθηκε και το 2015 επέστρεψε στο Sport24radio. Στα 3 χρόνια που μεσολάβησαν συνέχισε να εργάζεται ως ραδιοφωνικός παραγωγός στον Sportfm και στην επέστρεψε στην επανεκκίνηση του SentraFM. Έχει αρθρογραφήσει σε πολλές αθλητικές ιστοσελίδες και σε καθημερινές εφημερίδες και τώρα στο SPORT 24.