ΜΠΑΣΚΕΤ

Τεράστια η απήχηση των "παράθυρων" της FIBA

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ / ΙΣΡΑΗΛ - ΕΛΛΑΔΑ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI)
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ / ΙΣΡΑΗΛ - ΕΛΛΑΔΑ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI) EUROKINISSI

Το επίπεδο των αγώνων και η αγωνία που υπήρχε στο τρίτο "παράθυρο" της FIBA εκτόξευσε το ενδιαφέρον του κόσμου στα ύψη, κάτι που αποδεικύεται και από τους αριθμούς.

Περίπου 348 εκατ. άνθρωποι υπολογίζεται ότι έκαναν reach μέσω social media και άλλων μέσων κατά την διάρκεια του τρίτου "παράθυρου" των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA. Οι αριθμοί της διοργάνωαης προκαλούν τουλάχιστον... δέος, σε μία ακόμα απόδειξη ότι ο κόσμος "διψάει να παρακολουθήσει από κοντά ή ψηφιακά τις εθνικές ομάδες της χώρας του.

Αναλυτικά όπως αναφέρει η FIBA στο σάιτ της:

"Το μπάσκετ των Εθνικών άγγιξε νέα ύψη κατά τη διάρκεια του τρίτου Παραθύρου των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA, τη στιγμή που για πρώτη φορά και οι 80 χώρες που διεκδικούν μία θέση στην τελική φάση βρέθηκαν ταυτόχρονα σε δράση.

Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες, περισσότερα παιχνίδια και, ναι, πιο θεαματικά παιχνίδια στην προσσπάθεια που έκαναν οι ομάδες για να εξασφαλίσουν νίκες ζωτικής σημασίας.

Αποδείχτηκε επίσης ότι οι οπαδοί διακατέχονται από τεράστια επιθυμία να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες σε δράση, καθώς 30 παιχνίδια σημείωσαν sold out.

Επιπλέον 1.1 εκατομμύριο φίλαθλοι απολαμβάνουν τώρα τη διαδρομή. Αυτός είναι ο αριθμός των φιλάθλων που άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA στο Facebook, στο Weibo, στο Instagram και στο Twitter από την έναρξη των Προκριματικών.

Πολλοί από αυτούς τους θεατές που ήταν παρόντες στα γήπεδα και αυτούς που έμειναν στο σπίτι, δεν παρακολούθησαν απλά τη δράση ζωντανά, αλλά μέσω των social media παρακολούθησαν χαϊλάιτς, συνεντεύξεις, στιγμιότυπα, θεαματικές φάσεις και όλο το υλικό που δημοσιεύτηκε στους λογαριασμούς μετά τα παιχνίδια. Καταγράφηκαν 55 εκατομμύρια προβολές βίντεο στο πρώτο Παράθυρο, τον Νοέμβριο, 60 εκατομμύρια προβολές στο δεύτερο Παράθυρο τον Φεβρουάριο και 87 εκατομμύρια προβολές για τα παιχνίδια που έγιναν στα τέλη Ιουνίου και αρχές Ιουλίου, σημειώνοντας μία αύξηση 35% για το τρίτο Παράθυρο".

Τεράστια η απήχηση των "παράθυρων" της FIBA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ