ΜΠΑΣΚΕΤ

H χρυσή Εθνική Νέων έκανε παγκόσμιο ρεκόρ

H χρυσή Εθνική Νέων έκανε παγκόσμιο ρεκόρ
EUROKINISSI

Η FIBA έκανε τον απολογισμό των digital highlights της για το 2017 και περίοπτη θέση σε αυτά έχει ο τελικός του EuroBasket U20 μεταξύ της Εθνικής Ελλάδας του Ισραήλ.

Η Εθνική Νέων Ανδρών το καλοκαίρι ανέβηκε στην κορυφή της Ευρώπης και ο τελικός του Eurobasket με το Ισραήλ, όπως ενημέρωσε η FIBA, έσπασε τα... κοντέρ.

Ο τελικός του Eurobasket U20 που διεξήχθη στην Κρήτη, αποτέλεσε το παιχνίδι που συγκέντρωσε τους περισσότερους ταυτόχρονους θεατές από οποιοδήποτε άλλο ματς που μεταδόθηκε μέσω live streaming από το κανάλι της FIBA στο Υoutube, καθώς συγκέντρωσε 100 χιλιάδες ταυτόχρονα views.

Επίσης, FIBA δεν έκρυψε την ικανοποίησή της για την ανάπτυξή της μέσα από τις πλατφόρμες των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η πρόοδός της δεν πέρασε απαρατήρητη από τον Ρίτσαρντ Εϊρς της εταιρείας "Seven League", η οποία ειδικεύεται στον συμβουλευτικό τομέα επί του sports digital marketing και συνεργάζεται με πρωτοπόρους και μεγάλους αθλητικούς οργανισμούς ανά τον κόσμο.

"Παρά το γεγονός ότι δεν συνεργαζόμαστε με τη FIBA, παρακολουθούμε στενά την ανάπτυξή της και για εμάς ήταν εντυπωσιακό να δούμε μία διεθνή ομοσπονδία να δρομολογεί την ανάπτυξή της μέσα από μία σειρά digital προϊόντων και υπηρεσιών. Ιδιαίτερα, οι προσπάθειες που έγιναν για το live streaming και την πλατφόρμα DIY (η διαδικασία που τα social media χειρίζεται ο ίδιος ο οργανισμός χωρίς εξωτερική βοήθεια), είναι μία απόδειξη για το εσωτερικό κίνητρο που έχουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες που υπάρχουν προς όφελος του αθλήματος", ανέφερε ο Ρίτσαρντ Εϊρς.

Τα στοιχεία που δημοσίευσε η FIBA:

  • 2.5 δις ήταν τα impressions που συγκέντρωσαν οι αναρτήσεις της FIBA στα social media
  • 643εκ. ήταν οι θεάσεις που είχαν τα βίντεο που ανέβασε η FIBA στους λογαριασμούς της μέσα στο 2017. Ο συνολικός αριθμός για το 2017, ήταν τέσσερις φορές και πλέον, υψηλότερος από τον αντίστοιχο του 2016.
  • Σε δύο χρόνια, οι followers των λογαριασμών της FIBA αυξήθηκαν από τα 5εκ, στα 13εκ.
  • 335χιλ. είναι ο αριθμός των downlods για τις εφαρμογές που δημιούργησε η FIBA για τέσσερις διοργανώσεις: FIBA EuroBasket, Basketball Champions League, FIBA Basketball World Cup και EuroLeague Women.
  • 1700 αγώνες μεταδόθηκαν live ιντερνετικά, αριθμός μεγαλύτερος του τριπλάσιου από τους 500 του 2016.
  • 800 χιλιάδες άνθρωποι παρακολούθησαν ζωντανά μέσω facebook live streaming τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου U-19 μεταξύ των ΗΠΑ και της Ιταλίας.
  • 34 εκ. ήταν οι επισκέψεις στα site της FIBA, ενώ πέρσι είχε 18εκ… Ουσιαστικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η διαφοροποίηση που επέλεξε η FIBA σε επίπεδο περιεχομένου.
  • Αξίζει να σημειωθεί ότι η FIBA πρωτοπόρησε καθιερώνοντας το domain “.basketball”, το οποίο πολλές Ομοσπονδίες, παίκτες και οργανισμοί, επέλεξαν, ανάμεσά τους και το επίσημο site του Lebron James (lebronjames.basketball)

Δείτε εδώ το infographic.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ