MEDIA

Ολυμπιακός ίσον... τηλεθέαση

Ολυμπιακός ίσον... τηλεθέαση

Πέντε αθλητικές μεταδόσεις ήταν στα κορυφαία προγράμματα της σεζόν, όλα με τον Ολυμπιακό... παρόντα.

Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Nielsen δημοσίευσε τα στοιχεία τηλεθέασης για τη σεζόν 2014-15, δηλαδή από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 έως την 31η Αυγούστου 2015. Τα στοιχεία που αναφέρει το φετινό «Year Book» της εταιρείας είναι πολύ ενδιαφέροντα, με πέντε αθλητικές μεταδόσεις να βρίσκονται στο στα κορυφαία προγράμματα της σεζόν, όλα με τον Ολυμπιακό παρόντα.

Κορυφαία αθλητική, και δη ποδοσφαιρική, μετάδοση το Ολυμπιακός - Γιουβέντους, τον Οκτώβριο με 1.778.000 τηλεθεατές ενώ στην πρώτη 20άδα συναντάμε και τον τελικό της Euroleague, τον Μάιο με 1.400.000 τηλεθεατές.

Ολυμπιακός ίσον... τηλεθέαση


Στον πίνακα του το TOP-20 της περυσινής τηλεοπτικής περιόδου, στα προγράμματα που σημείωσαν την υψηλότερη τηλεθέαση (και η κατάταξή τους προκύπτει από την τηλεθέαση μέσου λεπτού) βρέθηκε στην κορυφή ο Λάκης Λαζόπουλος με ένα από τα «Αλ τσαντίρι Νιουζ» του και με τον ALPHA να καταλαμβάνει τις εννέα από τις θέσεις!

Αξιοσημείωτο είναι ότι τη φετινή σεζόν θα «απουσιάσουν» από το τηλεοπτικό τοπίο τρία από τα προγράμματα του TOP-20: το «Voice», το «Music School» και η «Εθνική Ελλάδος».

Ολυμπιακός ίσον... τηλεθέαση


FB page Nίκος Μποζιονέλος , Twitter @nbozionelos

Ε-mail: [email protected]

Hashtag #s24media

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ