MEDIA

Ασύλληπτα νούμερα κάνει το Survivor

Ασύλληπτα νούμερα κάνει το Survivor

Τα νούμερα τηλεθέασης του Survivor είναι ασύλληπτα και κερδίζει κατά κράτος τον ανταγωνισμό. Τόσο την Κυριακή (26/2) όσο και την Καθαρά Δευτέρα (27/2) έπιασε... ταβάνι.

Το παιχνίδι επιβίωσης που παρουσιάζει ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ, κάνει νούμερα ρεκόρ και νικά κατά κράτος τον ανταγωνισμό που δεν μπορεί να ακολουθήσει σε αυτά τα επίπεδα.

Την Κυριακή που μας πέρασε (26/2), το "Survivor" κέρδισε κατά κράτος το μουσικό σόου του ΑΝΤ1 "Rising Star". η  διαφορά των δύο εκπομπών έφτασε ακόμα και σε υπερδιπλάσια ποσοστά στο σύνολο και στο δυναμικό κοινό 15-44.

Το "Survivor" έκανε μέσο όρο τηλεθέασης 39,8% στο δυναμικό κοινό 15-44 έναντι 21,6% του "Rising Star" και 32,2% στο σύνολο. Αυτό το ποσοστό μεταφράζεται σε τουλάχιστον 1.285.000 τηλεθεατές. Στους άνδρες 15-44 έκανε 40,6%, στους άνδρες 15-24 είχε μέσο όρο 41%, στις γυναίκες 15-24 είχε 43,9%, στις γυναίκες 25-34 έκανε 43,2% και στους άνδρες 25-34 είχε 50,8%.

Το χθεσινό επεισόδιο έκανε νέο ρεκόρ και έφτασε σε μέσο όρο ακόμα και στο 46,2% στο σύνολο και στο 54,4% στο δυναμικό κοινό 15-44 στο τέταρτο 24.00-24.14. Κάποια στιγμή έφτασε και στο 57,4%. Καταλαβαίνει κάποιος ότι ουδείς μπορεί να τους ανταγωνιστεί.

Ο μέσος όρος του παιχνιδιού την Καθαρά Δευτέρα στο 15-44 ήταν 47%, ενώ στο σύνολο έκλεισε με 37,7% και τουλάχιστον 1.685.000 τηλεθεατές σταθερά συντονισμένους στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Επίσης, περίπου 2.075.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το επεισόδιο έστω και για ένα λεπτό.

Στο κοινό 25-54 έκλεισε με μέσο όρο 42,7%, στους άνδρες 15-24 με 50%, στις γυναίκες 15-24 με 58,6%, στους άνδρες 25-34 με 52%, στους άνδρες 15-44 με 47,5%, στις γυναίκες 15-44 με 46,6% και στις γυναίκες 25-34 με 47,9%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εκτοξευτούν και τα νούμερα του καναλιού στο σύνολο. Το "Survivor" αποδεικνύεται το μεγάλο του όπλο...

 
SHARE

BEST OF NETWORK

O Αλιού Σισέ είναι ο καινούργιος μας κολλητός

Το απαραίτητο κειμενικό VAR για τα παιχνίδια της χθεσινής ημέρας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24