ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Ράλι Ακρόπολις και... ξερό ψωμί

Ράλι Ακρόπολις και... ξερό ψωμί
Λεμπ

To SPORT 24 σας παραθέτει τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Σεμπαστιάν Λεμπ στον "Ελεύθερο Τύπο"¨.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΕΤ ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υπογράμμισε: " Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας καλός αγώνας, σκληρός ορισμένες φορές και σίγουρα όχι ένας από αυτούς που προτιμώ να τρέχω. Τα λάστιχα και οι αναρτήσεις αξιώνουν ιδιαίτερη προσοχή. Δεν μπορώ όμως να σκεφτώ ότι δεν θα έρθουμε εδώ τα επόμενα χρόνια, (εδώ) στο Λουτράκι είναι πολύ όμορφα. Μου αρέσει η Ελλάδα και μπορεί εμείς οι οδηγοί να διαμαρτυρόμαστε για τη ζέστη, αλλά όλοι μας απολαμβάνουμε τον ήλιο. Είναι ένας από τους τελευταίους ιστορικούς αγώνες και αρκετά διαφορετικός από τους υπόλοιπους".

Ο Σεμπαστιάν δεν θέλησε να προχωρήσει σε λεπτομέρειες για τον τρόπο προετοιμασίας του εν όψει ενός αγώνα: " Τηρώ πιστά το ειδικό πρόγραμμα εκγύμνασης, παίρνω τις βιταμίνες μου
και συζητώ πολύ με τον Ντανιέλ (σ.σ. ο συνοδηγός του). Προσπαθώ να ηρεμώ στα κενά διαστήματα ενός ράλι και να κάνω τις ασκήσεις μου
".

Ωστόσο, η έμφαση στη λεπτομέρεια ίσως να κάνει τη διαφορά σε έναν αγώνα (σ.σ. το γαλλικό πλήρωμα πραγματοποίησε τις πρώτες αναγνωρίσεις στις ειδικές διαδρομές του Ακρόπο-
λις, χωρίς να χρησιμοποιήσει κλιματισμό!) και η αποφυγή ίδιων λαθών:

Ο Σεμπαστιάν και ο Ντανιέλ έκαναν χθες ενώπιον των δημοσιογράφων πρόβα στην αλλαγή ελαστικού μετά το λάθος στη Σαρδηνία που τους έφερε ποινή (σ.σ. ο Ντανιέλ έβγαλε τη ζώνη
προτού σταματήσει το αυτοκίνητο) και τους στέρησε το βάθρο. Χρειάστηκαν 1’15’’ για να βγουν από το αυτοκίνητο, να βγάλουν τη ρεζέρβα από το πορτμπαγκάζ, να βγάλουν το σκασμένο
λάστιχο, να τοποθετήσουν τη ρεζέρβα και να ξαναμπούν στο C4, όπου αυτή τη φορά φόρεσαν ζώνη ασφαλείας!

Το δίδυμο που έχει πανηγυρίσει μαζί 52 νίκες, θα συνεχίσει να αγωνίζεται πιθανότατα και μετά το 2010 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όταν θα αποσυρθούν τα World Rally Cars (WRC)
με τη μορφή που τα γνωρίσαμε. " Δεν ξέρουμε ακόμα τι αυτοκίνητα θα διαλέξει η FIA. Υπάρχει συζήτηση για τα S2000, τα οποία δεν μου αρέσουν και ίσως να φανούν αργά στους θεατές!
Το μοναδικό σίγουρο είναι ότι εμένα με ευχαριστεί αυτό που κάνω και θα συνεχίσω να το κάνω ό,τι αυτοκίνητο κι αν χρειαστεί να οδηγήσω. Θα δώσω ευκαιρίες στο νέο αυτοκίνητο και θα δουλέψω για να το φέρω στα μέτρα μου
" , τόνισε ο Λεμπ.

Τον περασμένο χειμώνα ο βασικός χορηγός της Citroen του έκανε δώρο για την κατάκτηση του 5ου τίτλου μία δοκιμή με το μονοθέσιο της Red Bull Racing. O Γάλλος ήταν αρκετά γρήγορος στην
πίστα της Βαρκελώνης, εντυπωσιάζοντας τα αφεντικά της ομάδας. Θα τον ενδιέφερε η Φόρμουλα 1; " Είναι ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Εχω τρέξει σε αγώνες πίστας, δεν έχω όμως
μεγάλη πείρα. Αν κάποιος μου έδινε μία ευκαιρία, ίσως να το δοκίμαζα. Δεν θα είχα να χάσω τίποτα. Είμαι όμως 35 χρόνων και αρκετά μεγάλος για να θεωρηθώ ρούκι
".

Μάλλον απορρίπτει και την πιθανότητα να διοικήσει τη δική του ομάδα, όπως έκαναν οι παλιότεροι πρωταθλητές αγώνων ράλι σαν τον Ζαν Τοντ (Ferrari) ή τον αείμνηστο Οβε Αντερσον (Toyota σε Ράλι και Φόρμουλα 1). Ο Σεμπαστιάν εξήγησε ότι " θα δουλεύω κάπου σε δέκα χρόνια, όμως αυτή η δουλειά είναι πολύ δύσκολη. Το καλύτερο πόστο ήδη το έχω, οδηγώ!".

*Η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε στη Γιώτα Κουνάλη και δημοσιεύθηκε στο φύλλο της Παρασκευής (12/6) της εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος".


















TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ