MARKET

Τα Goody’s Burger House δίνουν άλλο νόημα στο "έμπαινες;"

Τα Goody’s Burger House δίνουν άλλο νόημα στο "έμπαινες;"

Η νέα διαφημιστική καμπάνια των Goody’s Burger House απαντά με τον πιο απόλυτο και πιο απρόβλεπτο τρόπο, σε μία από τις συχνές... ερωτήσεις που κάνει η νεολαία σήμερα!

Σε προηγούμενες δεκαετίες, όταν οι Έλληνες δεν ήταν εξοικειωμένοι με την... ιεροτελεστία των μπέργκερ, τα Goody's δημιούργησαν μία νέα διατροφική συνήθεια. Το "χάμπουργκερ" όπως το έλεγαν κάποτε, δεν ήταν ευρέως διαδεδομένο στη χώρα μας και πέρασαν αρκετά χρόνια μέχρι να εμφανιστούν άλλα καταστήματα που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό.

Ωστόσο, τα Goody’s Burger House εξακολουθούν να κατέχουν κεντρικό ρόλο στη συγκεκριμένη κατηγορία και μάλιστα πρόσφατα δημιούργησαν μία διαφήμιση που μας κίνησε έντονα το ενδιαφέρον.

Τα Goody’s Burger House δίνουν άλλο νόημα στο "έμπαινες;"

Η διαφήμιση περιλαμβάνει πολλά μοτίβα από την καθημερινότητα και ταυτόχρονα επιχειρεί να περάσει κοινωνικά μηνύματα. Όπως στη σκηνή με τους τρεις τύπους με τον σκύλο, που φαίνονται ότι δεν σηκώνουν πολλά, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Γιατί στην ουσία, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται...

Τα Goody’s Burger House δίνουν άλλο νόημα στο "έμπαινες;"

Ακόμα πιο έντονο είναι το μήνυμα για την αγάπη και την εξάλειψη του ρατσισμού, όταν ένας λευκός και μία μαύρη εκδηλώνουν τα αισθήματα τους ο ένας για τον άλλο. Η ίδια διαδήμιση προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει με την αναφορά στα δικαιώματα των ΑΜΕΑ (ένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε μία ράμπα αναπήρων) και κατά των θυμάτων του bullying (τρεις μεγάλοι την "πέφτουν" σε έναν μικρότερο σε ηλικία).

Η ερώτηση "έμπαινες;" ακούγεται συνέχεια στη διαφήμιση, αλλά με τον τρόπο χρήσης της απενοχοποιείται πλήρως. Όποιος παρακολουθήσει τη διαφήμιση των Goody’s Burger House και εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τη λέξη με επιφυλακτικότητα, τότε δεν έχει παρά να ξαναδεί το τηλεοπτικό σποτ. Και θα καταλάβει...

Τα Goody’s Burger House δίνουν άλλο νόημα στο "έμπαινες;"

Γενικότερα, η διαφήμιση διέπεται από μία διάθεση αγνότητας για την ερώτηση "έμπαινες;" και θέλει να μιλήσει στη γλώσσα των νέων. Με καθημερινές σκηνές, έστω και με πιο καλλιτεχνική (και λίγο εξτρίμ) απόδοση τους, δεν περιορίζεται στο κλασικό διαφημιστικό στερεότυπο που έχουμε συνηθίσει.

Το συμπέρασμα είναι ότι μία ερώτηση που συνδυάζεται με όμορφα συναισθήματα, δεν δύναται να έχει πονηρή χροιά. Η διαφήμιση είναι ένα ωραίο εικαστικό αποτέλεσμα, μία καλοδουλεμένη προσπάθεια, που δοκιμάζει κάτι πρωτοποριακό στον τομέα του.

Τα Goody’s Burger House δίνουν άλλο νόημα στο "έμπαινες;"

Στην τελική, στην ερώτηση "έμπαινες;" που κάνει η διαφήμιση, υπάρχει μόνο μία απάντηση... "Μπες", δες και κρίνε μόνος σου...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ