Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Καρδιά της Τεχνολογίας

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Καρδιά της Τεχνολογίας

Περισσότερα high tech προϊόντα και νέα μοντέρνα καταστήματα. Η αλυσίδα, ανανεωμένη, παραμένει ο απόλυτος προορισμός τεχνολογίας

Με νέα και περισσότερα high tech προϊόντα και ανανεωμένα μοντέρνα καταστήματα θα υποδέχεται τους πελάτες του ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Η αλυσίδα «ακούει» τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και μπαίνει στην Καρδιά της Τεχνολογίας, υπηρετώντας το νέο της όραμα να γίνει ο αγαπημένος προορισμός για προϊόντα και λύσεις τεχνολογίας.

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εμπλουτίζουν σημαντικά την γκάμα των προϊόντων τους με νέες high tech συσκευές και περισσότερα smart gadgets (wearables, VR glasses, drones, action cameras, 4K/HD cameras, smart τηλεοράσεις, gaming & κονσόλες). Συσκευές που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ζουν την τεχνολογία, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Παράλληλα, προχωρούν στη δημιουργία βιωματικών γωνιών, στις οποίες οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν live προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουν, να σερφάρουν με απίστευτες ταχύτητες και να ζήσουν μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία.

Με μοντέρνα αισθητική, τα ανανεωμένα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σχεδιάστηκαν με στόχο να βάλουν τον πελάτη “στην καρδιά της τεχνολογίας”, προσφέροντας μία συναρπαστική εμπειρία. Τα νέα καταστήματα είναι σχεδιασμένα σε διακριτές ζώνες που αναδεικνύουν τις προϊοντικές κατηγορίες και την πλούσια γκάμα, με digital σήμανση, διαδραστικές οθόνες αφής και live demos των προϊόντων. Μέσα στο 2016 θα ανανεωθούν πλήρως 100 καταστήματα του Δικτύου, ενώ το έργο θα συνεχιστεί εντατικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017.

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζουν να επενδύουν στην εκπαίδευση των πωλητών τους (trainings για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες τεχνολογίες, πιστοποίηση από κατασκευαστές), ώστε οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη.

"Στον ΓΕΡΜΑΝΟ, καταλαβαίνουμε τον κόσμο που εξυπηρετούμε. Ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αλλάζουμε συνεχώς για να γινόμαστε καλύτεροι. Όραμά μας είναι να βάζουμε τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας και σκοπός μας είναι να παρέχουμε ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει τεχνολογικά σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πελάτη, με την ίδια ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ όλα αυτά τα χρόνια", δήλωσε σχετικά ο κ. Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.

Ανανεωμένο είναι και το λογότυπο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που αποκτά πιο μοντέρνο αέρα, για να ανταποκρίνεται στην νέα εποχή. Και επειδή η ζωή περνάει μέσα από την τεχνολογία, στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν σίγουρα κάτι που θα κάνει την καρδιά τους να χτυπά πιο δυνατά. Αυτό είναι και το μήνυμα της νέας καμπάνιας που βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality, ενώ την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους. Ολόκληρο το πείραμα και το making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360 εμπειρίες σε Smartphone ή Tablet. Δείτε και το σχετικό τηλεοπτικό σποτ.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αποκλειστικό για Novartis: Το μανιφέστο του Πληροφοριοδότη Β'

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ 24/7: Ο "πληροφοριοδότης Β'", πρώην στέλεχος της Novartis, ο οποίος κατέθεσε στο FBI και μίλησε για τις εμπειρίες του σχετικά με τις μίζες της εταιρείας, αποκαλύπτει μέσω του δικηγόρου του, γιατί αποφάσισε να κάνει τη μεγάλη στροφή

Η απίστευτη ιστορία του Νίκου Μαχλά

Ο Μένιος Σακελλαρόπουλος ανοίγει το χρονοντούλαπο της ιστορίας και θυμίζει την απίστευτη ιστορία του Νίκου Μαχλά, που κατάφερε κάτι μοναδικό στην καριέρα του.

Αποκαλύφθηκε το μυστήριο της 'πύλης του Άδη' - Γιατί πέθαινε ό,τι την πλησίαζε

Όχι δεν ήταν η θανατηφόρα ανάσα του θεού του κάτω κόσμου ή του Κέρβερου - Η επιστημονική απάντηση για το "πέρασμα στον κάτω κόσμο"

Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης έχει αλλάξει ομάδα

Ο ηθοποιός που θα μας θυμίζει για πάντα το 'Είμαστε στον Αέρα' βγήκε στον αέρα του Rec.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24