Η PepsiCo σκοράρει το UEFA Champions league - Advertorial - SPORT 24

Η PepsiCo σκοράρει το UEFA Champions league

Η PepsiCo σκοράρει το UEFA Champions league

Η νέα συνεργασία αποδεικνύει το μακροχρόνιο πάθος του ηγέτη των τροφίμων και αναψυκτικών για το όμορφο άθλημα.

9 Ιουνίου 2015 – Οι παγκόσμιες μάρκες – ναυαρχίδες της PepsiCo – Lay’s, Gatorade και Pepsi MAX ενώνουν τις δυνάμεις τους με το UEFA Champions League, καθώς σήμερα ανακοινώθηκε από τη PepsiCo η νέα συνεργασία με το διάσημο Ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό τουρνουά.

Η συνεργασία της PepsiCo με το UEFA Champions League θα ξεκινήσει επίσημα την 1η Ιουλίου πριν από την έναρξη της σεζόν 2015/16. Τα Lay’s, το Gatorade και η Pepsi MAX / Pepsi θα αποτελέσουν τις εξέχουσες μάρκες του τουρνουά. Επιπλέον, η PepsiCo θα ενσωματώσει τα Doritos, το Lipton και την 7Up στο πρόγραμμα χορηγιών.

Ο Ramon Laguarta, Πρόεδρος της PepsiCo Ευρώπης, δήλωσε: «Η σημερινή ανακοίνωση αναγάγει την μακροχρόνια σχέση της PepsiCo με το μεγάλο ποδόσφαιρο σε άλλο επίπεδο. Το UEFA Champions League είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις πιο εκλεκτές διοργανώσεις αγώνων ποδοσφαίρου στον κόσμο, με περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο οπαδούς να βλέπουν τους αγώνες κάθε σεζόν. Αυτή η νέα συνεργασία προσφέρει πρωτοφανείς ευκαιρίες και για τα δύο μέρη. Είμαστε παθιασμένοι με το ποδόσφαιρο και ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτό το πάθος με τους οπαδούς του UEFA Champions League στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο».

Και προσέθεσε: «Οι μεγάλες μάρκες τροφίμων και ποτών της PepsiCo, σε συνδυασμό με τη δύναμη του UEFA Champions League, είναι ένα απόλυτο ταίριασμα. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε μεγάλες ευκαιρίες για τους φίλους και τις οικογένειες να έρθουν μαζί και να διασκεδάσουν. Μαζί θα μπορέσουμε να ανεβάσουμε τον δεσμό ανάμεσα στο ποδόσφαιρο και την ψυχαγωγία σε νέα ύψη ενώ οι οπαδοί του UEFA Champions League μπορούν να προσμένουν νέες φανταστικές εμπειρίες από τα Lay’s, το Gatorade, τις Pepsi Max και Pepsi, καθώς οδεύουμε προς την σεζόν 2015/16. Μείνετε συντονισμένοι!»

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Marketing της UEFA Events SΑ, δήλωσε: «Είμαστε ευτυχείς που καλωσορίζουμε την PepsiCo ως επίσημο συνεργάτη του UEFA Champions League. Η PepsiCo είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος εταίρος και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε στενά μαζί της προσελκύοντας οπαδούς σε όλο τον κόσμο μέσω καινοτόμων δράσεων marketing, ενώ παράλληλα επωφελούμαστε από την εκτεταμένη εμπειρία της στον τομέα της ψυχαγωγίας ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το εμπορικό σήμα του UEFA Champions League».

Ο τελικός του UEFA Champions League είναι το πιο σημαντικό ετήσιο αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στο κόσμο. Ο τελικός το Σάββατο (6 Ιουνίου) αναμεταδόθηκε σε περισσότερες από 200 χώρες, φτάνοντας περίπου 400 εκατομμύρια τηλεθεατές, με αναμενόμενο μέσο όρο θεαματικότητας ζωντανού αγώνα τα 180 εκατομμύρια. Η περίοδος από τα Play-Offs μέχρι τον Τελικό διαρκεί πάνω από 17 αθλητικές εβδομάδες με συνολικά 145 παιχνίδια. Το πρωτάθλημα παρέχει περισσότερες από 110.000 ώρες τηλεοπτικού περιεχομένου σε μια σεζόν με κοινό τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο και 1.1 δις μοναδικούς θεατές του σε απευθείας μετάδοση αγώνα σε όλο τον κόσμο.

Παράλληλα με το μακρόχρονο πάθος της για το ποδόσφαιρο, η PepsiCo έχει επίσης ένα αξιομνημόνευτο ιστορικό συνεργασίας με παγκόσμιας κλάσης πρωταθλήματα δημιουργώντας ελκυστικό, πρωτοποριακό περιεχόμενο και καμπάνιες μάρκετινγκ. Άλλοι αθλητικοί εταίροι της PepsiCo είναι οι ακόλουθοι: National Basketball Association, National Football League, National Hockey League, Major League Baseball, Indian Premier League καθώς και το Διεθνές Συμβούλιο του Κρίκετ.

Σχετικά με την PepsiCo

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo ένα δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Τα καθαρά έσοδα της PepsiCo ξεπέρασαν τα 66 δις δολάρια το 2014, χάρη σε ένα συμπληρωματικό κατάλογο τροφίμων και ποτών που περιλαμβάνει τα παρακάτω: Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker και Tropicana. Ο κατάλογος των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα απολαυστικών τροφίμων και ποτών, συμπεριλαμβανομένων 22 προϊόντων που παράγουν περισσότερα από 1 δις δολάρια το καθένα σε λιανικές πωλήσεις όπως εκτιμάται ετησίως. Στην καρδιά της PepsiCo βρίσκεται το μόττο Απόδοση με Σκοπό - στόχος μας είναι να πετύχουμε υψηλές οικονομικές επιδόσεις, δημιουργώντας παράλληλα βιώσιμη ανάπτυξη και αξία για τους μετόχους. Στην πράξη, Απόδοση με Σκοπό σημαίνει παροχή ενός ευρέως φάσματος τροφίμων και ποτών από λιχουδιές σε υγιεινά τρόφιμα, εφεύρεση καινοτόμων τρόπων για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον και τη μείωση του κόστους λειτουργίας μας, την παροχή ενός ασφαλούς και χωρίς αποκλεισμούς χώρο εργασίας για τους εργαζομένους μας σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς και το σεβασμό, τη στήριξη και την επένδυση στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε www.pepsico.com.

 

SHARE:
SPECIAL EDITION

SPECIAL EDITION

Οι ωραιότερες φοιτήτριες Αθήνας και περιχώρων

Πρεμιέρα για την 'Επιστροφή στα αμφιθέατρα' ενότητά μας, όπου σκοπεύουμε να παρουσιάσουμε ότι πιο ωραίο κυκλοφορεί στα πανεπιστήμια της ελληνικής επικράτειας.

DRESS CODE

DRESS CODE

Πώς θα βγάλεις το φθινόπωρο με στυλ

Από τον Steve McQueen μέχρι τον Daniel Craig, όλοι οι ήρωες του στυλ έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στο Harrington jacket.

ΖΩΔΙΑ

ΖΩΔΙΑ

Η NASA εξηγεί ότι δεν τα άλλαξε. Και η απάντηση δεν είναι αυτό που νομίζεις

Γιατί η NASA τελικά δεν άλλαξε τα ζώδια. Η επιστημονική απάντηση της και ένας αστερισμός που εξακολουθούμε να αγνοούμε για λόγους "ευκολίας"

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

"Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δεν έχει να σου δώσει κάτι. Άδειο μύδι" (Vid)

Ο αθλητικογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός με το γνωστό του ύφος σχολιάζει την παρουσιάστρια του Alpha, όπως μόνο εκείνος μπορεί (vid)

 
 
ΤO KΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ INTERNET

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24