ΠΑΟΚ

Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba

Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba

To Toumba Magazine, το επίσημο περιοδικό της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μετρά πλέον τρία τεύχη και ήδη έχει πετύχει κάτι ιδιαίτερο: να μπολιάσει το καινούριο με το old school football και να καλύψει τα “θέλω”του ιδιαίτερου κοινού του ΠΑΟΚ.

Ο πήχης ήταν ήδη ψηλά από το Matchday Magazine που ο ΠΑΟΚ εξέδιδε επί δύο χρόνια πριν από σημαντικούς αγώνες της ποδοσφαιρικής ομάδας, καθώς είχε αποσπάσει βραβείο στην κατηγορία “περιοδικό” στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης (ΕΒΓΕ).

Η τεχνογνωσία υπήρχε, το ίδιο και η εμπειρία καθώς τόσο ο διευθυντής της έκδοσης Παναγιώτης Αρωνιάδης όσο και ο art director Δημήτρης Παπάζογλου γνωρίζουν καλά τις ιδιαιτερότητες των περιοδικών εκδόσεων. Κυρίως, όμως, υπάρχει το μεράκι που οδήγησε στη μηνιαία έκδοση του Toumba Magazine (το όνομα του γηπέδου που επιλέχθηκε έχει συμβολικό χαρακτήρα, αφού το περιοδικό φιλοδοξεί να αποτελέσει το “σπίτι” κάθε ΠΑΟΚτσή), του επίσημου περιοδικού της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, σε μία χρονιά που ο σύλλογος γιορτάζει τη συμπλήρωση 90 χρόνων ιστορίας.

Από το πρώτο τεύχος που είχε τον χαρακτήρα του επετειακού λόγω του εορτασμού των 90 χρόνων φάνηκε ότι το Toumba Magazine δεν είναι το κλασικό επίσημο περιοδικό ομάδας, όπως το έχει συνηθίσει ο Έλληνας φίλαθλος.

Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba

“Θέλαμε να κάνουμε μία μίξη του μοντέρνου design, με την ιδιαίτερη φιλοσοφία του ποδοσφαίρου, να πλέξουμε το σύγχρονο με το κλασικό, με το od school football, την ιδιαίτερη φιλοσοφία και όσα εκφράζει ο ΠΑΟΚ” εξηγεί ο Παναγιώτης Αρωνιάδης.

Η αλήθεια είναι ότι οι συντελεστές του περιοδικού το πετυχαίνουν περίφημα. Και είναι πραγματικά ασυνήθιστο ότι το όλο εγχείρημα περιβάλλεται και με μία δημοσιογραφική-ερευνητική ματιά που οι ομάδες, στα δικά τους έντυπα, αποφεύγουν. Δεν είναι, για παράδειγμα, σύνηθες να διαβάζει κανείς σε περιοδικό ΠΑΕ ανάλυση για το τι ευθύνεται για τους μυικούς τραυματισμούς ή παρουσίαση μεταγραφών που είχαν γίνει στο παρελθόν με κριτική διάθεση.

Περιεχόμενο υψηλής αισθητικής

Οι φωτογραφήσεις εν ενεργεία και βετεράνων παικτών, προπονητών, αλλά και όσων χρειάζεται να στηθούν στον φακό είναι και υψηλής αισθητικής και ξεχωριστής έμπνευσης και... ανάγκασαν αθλητές όπως ο Ρόμπερτ Μακ να ομολογήσουν μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι θα μπορούσαν να γίνουν άνετα μοντέλα.

Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba
Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba
Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba
Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba
Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba

Τα στατιστικά δίνονται με τρόπο που βοηθά να τυπώνονται στη μνήμη όσων έχουν τη μανία να τα διαβάζουν, ενώ υπάρχουν πολλές ακόμη ενότητες που... ξεφεύγουν από την κλασική συνταγή ενός περιοδικού ποδοσφαιρικής ομάδας (με ειδικές ενότητες για μπάσκετ, βόλεϊ και τα υπόλοιπα αθλήματα του ΠΑΟΚ).

Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba

Για το τελικό αποτέλεσμα που... στέλνει τους οπαδούς του ΠΑΟΚ στα PAOK FC Official Stores στην Τούμπα και το κέντρο της Θεσσαλονίκης καθώς και σε περισσότερα από 1.000 σημεία πώλησης σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα, καταλυτική είναι η συμβολή της ThessPrint και του τυπογραφείου της και μία γεύση μπορείτε να πάρετε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba
Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba
Ήρθε για να τα φέρει όλα... Toumba

Η διανομή του, βέβαια, δεν θα μείνει στα στενά όρια της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας. Η εξάπλωσή του είναι απλά θέμα χρόνου, αφού κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι ο ΠΑΟΚ έχει πολύ ισχυρές ρίζες στην ομογένεια (στα πρώτα τεύχη, άλλωστε, φιλοξενήθηκαν θέματα για συνδέσμους του εξωτερικού).

Μέσα στον επόμενα μήνα το περιοδικό θα αποκτήσει τη διαδικτυακή έδρα του, το δικό του σάιτ, μέσα από το οποίο θα δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσει κάποιος το περιοδικό ηλεκτρονικά ενώ θα υπάρχουν και πολλές προσφορές.

Ένα άλλο στοιχείο που δεν πρέπει να περνά απαρατήρητο είναι η διαδραστικότητα που υπάρχει. Οι ιθύνοντες του Toumba Magazine εστιάζουν έντονα στα social media και στη γνώμη των οπαδών-αναγνωστών, στους οποίους δίνεται η δυνατότητα μέσα από διάφορα θέματα να βάλουν τις δικές τους πινελιές στην ύλη του περιοδικού. Κάθε τεύχος που ακολουθεί θα εμπλουτίζεται με διάφορες ενότητες, ενώ ένας από τους άμεσους στόχους είναι να έρθουν κοντά στο περιοδικό μικρά παιδιά, μέλη των Ακαδημιών και μη, γιατί αυτά αποτελούν τη νέα γενιά φιλάθλων.

Αντί άλλου επιλόγου, πάρτε μία γεύση από τα video της φωτογράφησης των παικτών του ΠΑΟΚ για μια αφίσα που δόθηκε δώρο με το περιοδικό και του πολύ συγκινητικού θέματος για τον Γιαννάκη, τον πιο πιστό οπαδό της ομάδας που φιλοξενείται στο τρίτο τεύχος.

Το τρίτο τεύχος του Toumba Magazine κυκλοφορεί στα PAOK FC Official Stores και σε περισσότερα από 1.000 σημεία πώλησης σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα.


>
TAGS ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ