Για την πρόκριση με το +50% της Τούμπας

ΠΑΟΚ

Για την πρόκριση με το +50% της Τούμπας

Οι αριθμοί που δείχνουν την μεταμόρφωση του ΠΑΟΚ στην έδρα του σε σχέση με ό,τι παρουσιάζει εκτός Τούμπας, και η προσπάθεια του Ίβιτς να “μεταφέρει” τον εντός έδρας ΠΑΟΚ στον πρώτο ημιτελικό, που δεν πέτυχε.

Ο ΠΑΟΚ... “Αθηνών” έκανε την επανεμφάνισή του στο γήπεδο “Απ. Νικολαΐδης” καταγράφοντας την τέταρτη αποτυχημένη προσπάθεια όχι μόνο να νικήσει, αλλά να αποφύγει την ήττα. Στον πρώτο ημιτελικό του Kυπέλλου, το αρχικό ζητούμενο για τους ασπρόμαυρους δεν ήταν άλλο από το να πάρουν ένα τέτοιο σκορ με το οποίο θα τους έφτανε και η μικρότερη νίκη στο δεύτερο παιχνίδι που θα γίνει την Πέμπτη 27 Απριλίου στην Τούμπα.

Αυτό δεν έγινε, και το αποτέλεσμα, αλλά και η συνολική εικόνα του Δικεφάλου του βορρά, αποτελεί το... δέντρο. Μπορεί κάποιος να μείνει σε αυτό, αλλά η αλήθεια είναι πως πίσω του υπάρχει και το... δάσος. Λένε πως “σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση” και όταν μιλάμε για τέσσερα δείγματα γραφής, τα περιθώρια στο να πει κανείς πως πρόκειται για τέσσερα “μεμονωμένα περιστατικά” και να μπορεί να το αιτιολογήσει, είναι στενά.

Είναι σίγουρο ότι το κάθε ένα από τα τέσσερα ντέρμπι που έδωσε ο Δικέφαλος του Βορρά φέτος στο Λεκανοπέδιο έχουν την δική τους “μικρή ιστορία” να διηγηθούν. Λεπτομέρειες που όμως θα είναι πάντα ένα κομμάτι του παιχνιδιού, και δεν μπορούν να αλλοιώσουν την συνολική εικόνα, που έρχεται να “δέσει” και μέσα από τους αριθμούς.

ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΘΗΝΑ

Υπάρχουν στατιστικές κατηγορίες που, μπορεί να μη σου πουν το 100% της αλήθειας και των έξι αγώνων που έδωσε ο ΠΑΟΚ με τους τρεις μεγάλους της Αθήνας εντός και εκτός έδρας, αλλά θα αποτελούν μια πρώτη απάντηση για το ποιος είναι ο ΠΑΟΚ “Θεσσαλονίκης” και ο ΠΑΟΚ Αθηνών, την ώρα που η έβδομη αναμέτρηση του Δικεφάλου του βορρά στο Λεκανοπέδιο ήρθε και το επιβεβαίωσε σχεδόν στο ακέραιο. Οι ασπρόμαυροι, στα τρία εντός έδρας ντέρμπι είχαν κατά μέσο όρο 15 τελικές προσπάθειες και 30 κλεψίματα.

Η σύνθεση με Ολυμπιακό στο Φάληρο

Στα αντίστοιχα ντέρμπι που έδωσαν σε “Γ. Καραϊσκάκης” , “Απ. Νικολαΐδης” και ΟΑΚΑ, ο μέσος όρος τελικών προσπαθειών έπεσε στις επτά και ο μέσος όρος κλεψιμάτων έπεσε στα 14. Σε δυο καίριες κατηγορίες για οποιαδήποτε ομάδα, το να παρουσιάζει πτώση της τάξης του 50% σημαίνει πολλά, πόσο δε μάλλον για μια ομάδα που στηρίζεται στη δουλειά που κάνει η μεσαία της γραμμής και έχει ασχοληθεί πολύ με το θέμα του φορ.

ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ

Στην κατά γήπεδο παρουσία του ΠΑΟΚ στην Αθήνα, στις σημαντικές κατηγορίες όπως τις τελικές προσπάθειες, και τα κλεψίματα, στις οποίες αναφερθήκαμε και στην συνολική εικόνα, ο χειρότερος Δικέφαλος του βορρά εμφανίστηκε στο “Απ. Νικολαΐδης”, εκεί που είχε τέσσερις τελικές και 46 λάθη, έναντι των εννιά τελικών προσπαθειών και τον 40 λαθών που είχε σε “Γ. Καραϊσκάκης” και ΟΑΚΑ.

Η σύνθεση με ΑΕΚ στην Τούμπα

Μάλιστα, αυτή την εικόνα είχε και στην Λεωφόρο, στον πρώτο ημιτελικό που έγινε στις 12 Απριλίου, κάνοντας νέο αρνητικό ρεκόρ σε επίπεδο τελικών προσπαθειών, έχοντας μόλις τρεις, με τον γκολκίπερ των “πράσινων” να μην έχει χρειαστεί να επέμβει καθώς καμία από αυτές δεν πήγε στην εστία.

Η σύνθεση με Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο

ΕΨΑΞΕ ΤΑ ΚΛΕΨΙΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΑΚΑ

Στον πρώτο ημιτελικό με τον Παναθηναϊκό, η μεσαία γραμμή του ΠΑΟΚ αποτελούνταν από τους Κάνιας, Σάχοβ, Ουάρντα, σχηματισμός που δεν έμοιαζε με κανέναν από τους τρεις που είχε παρατάξει ο Βλάνταν Ίβιτς στα τρία εκτός έδρας ντέρμπι πρωταθλήματος. Στα παιχνίδια με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, στα οποία ο Δικέφαλος του βορρά αγωνίστηκε με τους Κάνιας, Τσίμιροτ και Σάχοφ, που είναι και η... “πεπατημένη” για τον Βλάνταν Ίβιτς, ο ΠΑΟΚ είχε λιγότερα κλεψίματα από την τριάδα Τσίμιροτ, Σάχοφ, Ουάρντα, την οποία είχε επιλέξει στο παιχνίδι με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Ο προπονητής του ΠΑΟΚ, στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του πρώτου ημιτελικού αναφέρθηκε στην αδυναμία του Τσίμιροτ να πάρει φανέλα βασικού, με αποτέλεσμα να παρατάξει τους ασπρόμαυρους με τους Κάνιας, Σάχοφ, Ουάρντα, και να έχει στην 11άδα τον Ισπανό αντί του Βόσνιου, σε σχέση με το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ.

Η σύνθεση με Ολυμπιακό στην Τούμπα

ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗΣ Ο ΤΖΑΛΜΑ, ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΠΛΕΥΡΑ

Στις τρεις καθόδους του ΠΑΟΚ στο Λεκανοπέδιο για να αντιμετωπίσει τους υπόλοιπους του “Βig 4” για το πρωτάθλημα, ο Βλάνταν Ίβιτς είχε χρησιμοποιήσει ισάριθμους επιθετικούς και δυο διαφορετικούς εξτρέμ, πλην του Τζάλμα, με τον Ανγκολέζο να είναι ο μοναδικός που είχε αγωνιστεί και στα τρία παιχνίδια. Ο Κουλούρης ήταν εκείνος που αγωνίστηκε στην κορυφή στον πρώτο ημιτελικό, όπως είχε συμβεί και στο παιχνίδι το πρωταθλήματος στην Λεωφόρο.

Η σύνθεση με ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ

Ο Τζάλμα ήταν και πάλι στην ενδεκάδα, όμως σε διαφορετική πλευρά, καθώς άφησε την δεξιά πλευρά και βρέθηκε στην αριστερή, με τον Πέντρο Ενρίκε να πηγαίνει στα δεξιά. Όσο ρόλο έπαιξε ο Ανγκολέζος στο να περιοριστεί ο Κουλιμπαλί, που αγωνίστηκε ως δεξί μπακ για τον Παναθηναϊκό, άλλο τόσο ρόλο έπαιξε στο να φανεί ο Χουλτ που αγωνίστηκε ως αριστερό μπακ, καθώς ο Πέντρο Ενρίκε έδωσε λίγες βοήθειες στον Λέο Μάτος.

Η ΤΟΥΜΠΑ ΤΟΥ... ΟΥΑΡΝΤΑ

Με πρώτο δεδομένο ότι ο ΠΑΟΚ έχει δώσει στην έδρα του τα δυο από τα τρία ντέρμπι του δευτέρου γύρου στην έδρα του και δεύτερο το γεγονός ότι οι προσθήκες Ιανουαρίου αφορούν την μεσαία και την επιθετική του γραμμή, η ανάγνωση των εντός έδρας ντέρμπι μπορεί να βασιστεί κυρίως στα παιχνίδια με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, ακόμα και αν οι πράσινοι επέλεξαν να έχουν πληθώρα αλλαγών στο αρχικό τους σχήμα όταν ανηφόρησαν στην Τούμπα για το πρωτάθλημα.

Η σύνθεση με Παναθηναϊκό στην Τούμπα

Ο Βλάνταν Ίβιτς επέλεξε τον Αμρ Ουάρντα ως βασικό, τόσο στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό όσο και σε αυτό με τον Παναθηναϊκό, αντί των Ντιέγκο Μπίσεσβαρ και Δημήτρη Πέλκα, με τον Αιγύπτιο να έχει στην πλάτη του τους Τσίμιροτ και Σάχοβ. Αν θα αλλάξουν τα πλάνα του, που είναι και το πιο πιθανό, θα φανεί την Πέμπτη στην Τούμπα.

 

 
SHARE

BEST OF NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Μαρία Κορινθίου: Το διάφανο φόρεμα που προκάλεσε σάλο και γιατί 'διορθώθηκε'

Ένα φόρεμα κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις στη θεατρική παράσταση 'Γοργόνες και Μάγκες'. Πώς σχολίασε την εμφάνιση της Κορινθίου η Μάρθα Καραγιάννη

Όχι μία ακόμα φαντασίωση: Η Σπυροπούλου καθηγήτρια σε λύκειο

Οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Αργυρούπολης δεν πρόκειται να ξανακάνουν κοπάνα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Αναστάτωση στην Ξάνθη: Αγέλες λύκων κατασπαράζουν σκυλιά

O φωτογραφικός φακός κατέγραψε τη στιγμή που ένας λύκος κατασπαράζει το θύμα του. Οι κάτοικοι εκφράζουν την ανησυχία τους για τα περιστατικά καθώς και τη βιαιότητα των επιθέσεων.

Σου δίνουμε τον serial killer, βρίσκεις σε ποια ταινία έπαιζε;

Ένα χαριτωμένο κουίζ με σπλατεριές και ξεκοιλιάσματα.

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24