ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Στα μέσα Ιουλίου η παρουσίαση της εμφάνισης του Παναθηναϊκού

Στα μέσα Ιουλίου η παρουσίαση της εμφάνισης του Παναθηναϊκού

Για τα μέσα Ιουλίου έχει προγραμματιστεί η παρουσίαση της νέας εμφάνισης του Παναθηναϊκού από την Puma και το τριφύλλι. Συνεχίζονται οι εργασίας στην μπουτίκ των πράσινων.

Το Σάββατο (27/6) θα πραγματοποιηθεί η πρώτη της νέας σεζόν για τον Παναθηναϊκό και πλην των νέων προσώπων που θα δώσουν το παρών η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια θα έχει να κάνει με την ένδυση των παικτών του τριφυλλιού.

Και αυτό γιατί από εδώ και στο εξής και για τα επόμενα τρία χρόνια η PUMA αναλαμβάνει να χορηγεί το αθλητικό υλικό στην ομάδα του Παναθηναϊκού όπως και τις εμφανίσεις των πράσινων.

Ήδη το νέο υλικό βρίσκεται στα χέρια των φροντιστών του τριφυλλιού καθώς σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια και ότι συνέβαινε στις πρώτες μέρες της προετοιμασίας από τη στιγμή που αλλάζει η εταιρεία αθλητικής ένδυσης όλα πρέπει να είναι καινούρια.

Το ενδιαφέρον των φίλων του Παναθηναϊκού έγκειται στην παρουσίαση της εμφάνισης των πράσινων η οποία έχει προγραμματιστεί από την PUMA και το τριφύλλι για τα μέσα Ιουλίου και συγκεκριμένα μετά τις 15 του επόμενου μήνα, με πιθανότερη ημερομηνία στις 16/7.

Αυτό προκειμένου να έχουν επιστρέψει οι πράσινοι από την προετοιμασία τους στην Ολλανδία και για να βρίσκονται στην Αθήνα όλα τα αστέρα του Παναθηναϊκού καθώς μέχρι τότε είναι εύλογο να έχει κλείσει το ρόστερ κατά 95%.

Το σενάριο με τις πέντε φανέλες

Τις τελευταίες μέρες υπάρχει ένα σενάριο που θέλει την PUMA να έχει σχεδιάσει πέντε διαφορετικές φανέλες για τον Παναθηναϊκό. Πιο συγκεκριμένα δυο τις οποίες θα χρησιμοποιήσει στα πρώτα φιλικά κόντρα σε Μπριζ, Άγιαξ και όποιο άλλο παιχνίδι δώσει μέχρι τις 16 Ιουλίου και τρεις ακόμα τις οποίες θα φορέσει εν συνεχεία στην διάρκεια της σεζόν.

Και αυτό προκειμένου μέχρι τις 16 Ιουλίου να μην διαρρεύσουν περισσότερα γύρω από το πως θα είναι οι εμφανίσεις των πράσινων για την επόμενη περίοδο. Μένει να δούμε αν το συγκεκριμένο σενάριο ευσταθεί.

Συνεχίζονται οι εργασίες στην μπουτίκ

Εν τω μεταξύ η μπουτίκ του Παναθηναϊκού στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας παραμένει κλειστή, εδώ και δέκα μέρες σχεδόν, καθώς πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες αλλαγές, να αλλάξουν τα περισσότερα πράγματα και ιδίως όσα έχουν να κάνουν με την ένδυση των πράσινων και να αντικατασταθούν από τα καινούρια.

Στις δυο μεγάλες τζαμαρίες της μπουτίκ υπάρχει και η σχετική διαφήμιση που προαναγγέλλει τη συνεργασία των δυο πλευρών και παράλληλα δεν αφήνει κανέναν να δει τις εργασίες που γίνονται εντός της μπουτίκ.

Όσο για το μήνυμα της διαφήμισης: "Παναθηναϊκός, PUMA... Forever".

 

SHARE:

BEST OF NETWORK

Τρομακτικό βίντεο: Φορτηγό 'σαρώνει' σπίτια

Πέντε νεκρούς και συντρίμμια άφησε πίσω του φορτηγό, που έπεσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε σειρά σπιτιών (vids)

Τα κορυφαία αυτοκίνητα που περιμένουμε το 2017

Νέα χρονιά, νέες προσδοκίες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μέσα στο έτος που διανύουμε παρουσιάζουν 17 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, για κάθε βαλάντιο και κάθε γούστο.

Ο ελληνικός πληθυσμός, ένας από τους λιγότερο προσδιορισμένους γενετικά

Αποκωδικοποιώντας το ανθρώπινο DNA. Τα "λάθη" που μας κάνουν μοναδικούς, η ανάλυση γενετικού υλικού για ανίχνευση μελλοντικών παθήσεων, τα τεστ για τον κληρονομικό καρκίνο και η "δίαιτα του Θεού". Η βραβευμένη ερευνήτρια Γενετικής, Δρ. Αντιγόνη Δήμα απαντά στο NEWS 247 λίγο πριν το Συνέδριο Game Changer in Women of Influence

Πώς θα προστατεύσεις το δέρμα σου από το κρύο

Καταπολέμησε την ξηρή επιδερμίδα σου γενναία, δυναμικά και αποτελεσματικά.

Μηχανή του Χρόνου: Τι κάνει σήμερα ο Ριτζ από τη σειρά 'Τόλμη και Γοητεία'

Στα 65 του πια ο Ριτζ από τη σειρά «Τόλμη και Γοητεία», χορεύει στο dancing with the stars, παίζει μπάσο με το συγκρότημά του και εμφανίζεται σε τηλεοπτική σειρά

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24