Η REPLAY ντύνει τον Ολυμπιακό

Η REPLAY ντύνει τον Ολυμπιακό

Η REPLAY για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θα είναι ο Επίσημος Προμηθευτής Πολιτικής Ενδυμασίας του Ολυμπιακού.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά  η διάσημη ιταλική εταιρεία REPLAY, παγκοσμίως γνωστή για τα jeans και τα είδη smart casual ένδυσης, και η ΠΑΕ Ολυμπιακός συνεχίζουν την επιτυχημένη τους συνεργασία, με τη REPLAY να είναι ο Επίσημος Προμηθευτής Πολιτικής Ενδυμασίας της κορυφαίας ποδοσφαιρικής ομάδας και των στελεχών της και για τη σεζόν 2017-18.

Οι παίκτες και τα στελέχη του Ολυμπιακού στις επίσημες εμφανίσεις τους εντός και εκτός συνόρων, για όλη τη διάρκεια της αθλητικής σεζόν 2017-18, φορούν τη επίσημη σειρά ενδυμάτων με την υπογραφή της REPLAY, που περιλαμβάνει blue navy κοστούμια και κόκκινες γραβάτες, ειδικά σχεδιασμένα για την ομάδα του Ολυμπιακού, λευκό πουκάμισο και παπούτσια Replay.

Εκτός από την επίσημη ενδυμασία, οι παίκτες της ομάδας, στους εντός συνόρων αγώνες για το ελληνικό πρωτάθλημα, φορούν τη νέα casual ενδυμασία, με την υπογραφή της REPLAY, η οποία περιλαμβάνει: t-shirt, πουκάμισο, jacket και Replay Jean παντελόνι από την πρωτοποριακή συλλογή Hyperflex - 100% ελαστικό, με μοναδική εφαρμογή, που προσφέρει απόλυτη άνεση στις κινήσεις.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο προπονητικό κέντρο στου Ρέντη με όλους τους παίκτες, το προπονητικό team και με την παρουσία εκπροσώπων της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και της REPLAY, έγινε η τελετή παράδοσης της επίσημης ενδυμασίας της ομάδας.

Ο Εμπορικός Διευθυντής της REPLAY, στην Ελλάδα, κ. Δημήτρης Τσουβελεκάκης, δήλωσε αναφορικά με την συνεργασία: "Η REPLAY είναι ιδιαίτερα ευτυχής για τη συνεργασία της με τον Ολυμπιακό. Τόσο η REPLAY όσο και η κορυφαία ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα του Ολυμπιακού έχουν πιστούς και αφοσιωμένους οπαδούς. Μοιράζονται το ίδιο όραμα για πρωτοπορία, μετατοπίζουν διαρκώς τα όρια της απόδοσης και χαρακτηρίζονται από πάθος και ένταση, που τους κατατάσσει κάθε φορά ανάμεσα στους πρώτους".

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Γιάννης Βρέντζος, εξέφρασε με τη σειρά του την ικανοποίησή του για τη συνέχιση της συνεργασίας λέγοντας χαρακτηριστικά: "Η REPLAY αποτελεί brand διεθνούς ακτινοβολίας, το οποίο, ακριβώς όπως και ο Ολυμπιακός χαρακτηρίζεται για τη μοναδικότητα και την αυθεντικότητά του. Τα προϊόντα REPLAY διακρίνονται για το δυναμικό και νεανικό τους σχεδιασμό και το στυλ τους ταυτίζεται απόλυτα με αυτό της ομάδας. Εκτός από τα ίδια χρώματα, μοιραζόμαστε επίσης τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος για μοναδικότητα και πρωτοπορία".

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Κερδισμένοι και χαμένοι του κοινωνικού μερίσματος

Κερδισμένοι αλλά και «χαμένοι» προκύπτουν από τα - έως τώρα - κριτήρια για το κοινωνικό μέρισμα με αρκετά κρίσιμα σημεία να μένουν ακόμη αδιευκρίνιστα

Τι είναι η ελληνική τηλεόραση; 5 πρόσωπα-σταθμοί απαντούν

Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Λιάνα Κανέλλη, Γιώργος Λιάνης, Ροβήρος Μανθούλης και Φρόσω Ράλλη μιλούν για πάθη, παθογένειες και ιάσεις της ελληνικής τηλεόρασης.

Black Friday: Και τα σούπερ μάρκετ μπαίνουν στο παιχνίδι

Μερίδιο από τα χρήματα που θα δαπανήσουν οι Έλληνες την Black Friday θέλουν να διεκδικήσουν και ορισμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μέσω προσφορών

Charles Manson: Ο άνθρωπος που πετσόκοψε τα '60s

Αυτή είναι η ιστορία ενός από τους πιο διαβόητους serial-killers όλων των εποχών.

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24