ΑΕΚ

Μανατζερικά κανάλια

Μανατζερικά κανάλια

Το Sport24.gr φέρνει στο φως τις συνεχόμενες επαφές των τελευταίων ημερών με κανάλια ατζέντηδων που θα ανοίξουν διαφορετικούς δρόμους για την ΑΕΚ στις ξένες αγοράς.

Κόσμος πάει και έρχεται εδώ και κάμποσες ημέρες στο αρχηγείο της ΠΑΕ ΑΕΚ στο Μαρούσι. Εκεί όπου το επιτελείο των μέχρι πρότινος συνεργατών του Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς (και οσονούπω του Νίκου Λυμπερόπουλου, που όπως αποκάλυψε το Sport24.gr προορίζεται κυρίως ως ο "άρχων του ποδοσφαιρικού τμήματος"), υποδέχεται ατζέντηδες με πείρα και καλές δικτυώσεις.

Ασφαλώς το ενδιαφέρον πλέον δεν εστιάζεται στις εντός των συνόρων διασυνδέσεις τους. Η ΑΕΚ αναζητεί τρόπους και άκρες να "χωθεί" στα διεθνή μανατζερικά κανάλια, εκμεταλλευόμενη πλέον την επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, αλλά και το σημαντικό ενδιαφέρον που προκύπτει για την αγορά ποδοσφαιριστών της (Γιόχανσον, Βράνιες, Σιμόες και οσονούπω ο Γαλανόπουλος).

Ο Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς δούλεψε και προς αυτή την κατεύθυνση, στο να βρει δηλαδή διόδους εισχώρησης για την ΑΕΚ σε γραφεία που κάνουν μεγάλες δουλειές και χτύπησε πόρτες. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι η Ένωση παραμένει σε "νηπιακό" στάδιο, αλλά και με σαφή διάθεση να εξελιχθεί σε αυτόν τον τομέα και τις επαφές να "τρέχουν" καθημερινά. Επαφές και κινήσεις που θα αλλάξουν σημαντικά τις δομές και τη δράση της ομάδας στις αγορές.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΩΛΗΣΗ - Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Συνήθως για να κερδίσεις εμπιστοσύνη, σεβασμό και θέση σε τέτοια κανάλια, μέσω των οποίων διακινούνται παίκτες αντί τεραστίων ποσών (αναλογιστείτε για παράδειγμα πόσα εισπράττει ο Ολυμπιακός για τον Ρέτσο, ποδοσφαιριστή που καλά καλά δεν προλάβαμε να δούμε στην Ελλάδα), πρέπει να πουλήσεις ακριβά. Και για να πουλήσεις, πρέπει να είσαι σε θέση να παραγάγεις ή να βελτιώσεις σημαντικά τη χρηματιστηριακή αξία ενός παίκτη που απέκτησες φθηνά.

Η ΑΕΚ έχει και από τα δύο. Αυτές που δεν είχε μέχρι σήμερα και αναζητεί πλέον πολύ στοχευμένα να βρει, είναι οι άκρες. Για παράδειγμα, από την Ακαδημία της ξεπετάχτηκε ο Γαλανόπουλος που κάνει ποδοσφαιρική θραύση κι ακόμα είναι 19 ετών. Ένα deal που θα τις αποφέρει διψήφιο αριθμό (ή κοντά σε αυτόν) εκατ. ευρώ, θα τοποθετήσει την Ένωση σε έναν χάρτη αγορών που σήμερα την έχει κλειδωμένη απέξω.

Ως παραδείγματα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν οι Γιόχανσον και Βράνιες, οι οποίοι αποκτήθηκαν ως ελεύθεροι και πλέον απασχολούν συλλόγους από σπουδαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Και μέσα από την ευρωπαϊκή πορεία της, έχει τη δυνατότητα να αναδείξει περισσότερους, όπως για παράδειγμα ο Σιμόες και ο Τσόσιτς.

Το ζητούμενο ασφαλώς δεν είναι να γίνει η ΑΕΚ μια ομάδα που θα εξελιχθεί σε μόνιμο κέντρο αγοραπωλησιών που θα διαφοροποιούν σε μεγάλο το βάθος το ρόστερ της από καλοκαίρι σε καλοκαίρι. Δεν είναι στόχος το να αφεθεί στα κανάλια των ατζέντηδων και να γίνει παιχνίδι τους. Στόχος είναι να ανοίξει η πόρτα ώστε η ομάδα να πουλάει καλά ώστε ταυτόχρονα να βελτιώσει την αγοραστική δύναμή της. Να δημιουργήσει φήμη και όνομα που θα προσελκύουν ενδιαφέρον, να αποκτήσει έξωθεν καλή μαρτυρία και να εξελιχθεί ως προορισμός για τους δικούς της μεταγραφικούς στόχους.

Γι αυτό άλλωστε θα δοθεί βαρύτητα και στο τμήμα σκάουτινγκ. Δεν θα έχει απλώς έναν ρόλο ελεγκτικό, αλλά και παραγωγικό. Αναζητώντας ποδοσφαιριστές κυρίως σε νεαρές ηλικίες, με διαφαινόμενη μεταπωλητική αξία. Θέλουν δουλειά και σχέδιο όλα αυτά, όμως επιτέλους, μετά από χρόνια, τουλάχιστον διαφαίνεται η διάθεση και γίνονται οι κινήσεις για μια περισσότερο μοντέρνα δράση, εναρμονισμένη στους κανόνες αγοράς του σύγχρονου ποδοσφαίρου.

TAGS ΑΕΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ