Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands" την Παρασκευή (18/3), θα βρεθεί στην Ελλάδα ο επικεφαλής του τμήματος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems.

Την Παρασκευή (18/3) θα βρεθεί στην Ελλάδα ο υπεύθυνος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems, μαζί με τον Γενικό Διευθυντή της "Gazzetta dello Sport", Francesco Corione και τον επικεφαλής χορηγιών της Nissan, Olivier Pierini, στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands".

Η εταιρία "Boussias Communications" εξέδωσε Δελτίο Τύπου ανακοινώνοντας τα εξής:

"Η σταδιακή αναδόμηση του κλάδου των sports και του sports business στη χώρα μας, μετά την κρίση των τελευταίων χρόνων, διαμορφώνει νέα δεδομένα, νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για τα brands. Το Marketing Week (www.marketingweek.gr) της Boussias Communications, παρακολουθώντας από κοντά το νέο αυτό σκηνικό προχωρεί στη διοργάνωση του Sports & Brands Conference (www.sportsandbrands.gr), με τίτλο "Α new sports order". Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 18 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με στόχο να αναδείξει τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργούνται για τα brands στον αναδιαμορφούμενο κλάδο των sports. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι σημαντικών ευρωπαϊκών αθλητικών θεσμών και sports clubs, sports manufactures, marketers διεθνών και ελληνικών brands που επενδύουν στον αθλητισμό, ανώτατα και ανώτερα στελέχη των media agencies της χώρας, ενώ θα διεξαχθούν και panels στο πλαίσιο των οποίων θα συζητηθούν καίρια ζητήματα που αφορούν στη σχέση brands και sports.

Oι διακεκριμένοι στο χώρο του sports business, keynote speakers που θα συμμετάσχουν, είναι οι Peter Willems, Head of Marketing Activities & Sponsorship, UEFA, Francesco Carione, General Manager, Gazzetta dello Sport, Olivier Pierini, Head of Sponsorship & Partnership, Nissan Europe. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι η καταναλωτική συμπεριφορά και οι lifestyle επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή & φιλάθλου, η επανάσταση κατανάλωσης των σύγχρονων media, τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και υπηρεσιών, η μεταβαλλόμενη αλυσίδα αξίας στο χώρο του αθλητισμού και το μοντέλο συνεργασίας των εμπλεκομένων μερών, οι αυξανόμενες ευκαιρίες για τα brands που επενδύουν στον αθλητισμό στο πλαίσιο μίας συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας κ.α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στον κύριο Δημήτρη Κορδερά, Διευθυντή Σύνταξης Marketing Week στο τηλ: 210-6617777 εσωτ. 103, e-mail:  dkorderas@boussias.com και στο site του συνεδρίου, www.sportsandbrands.gr".

SHARE:

BEST OF NETWORK

Χάρτης: Η ισότητα των δύο φύλων ανά χώρα. Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα;

Σε υψηλότερη θέση από τις ΗΠΑ η χώρα μας στο ζήτημα της ισότητας των ανδρών - γυναικών. Δείτε τον παγκόσμιο χάρτη και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τα δύο φύλα ανά χώρα. Ποιο κράτος έχει επιτύχει την 'απόλυτη ισότητα';

Τα κορυφαία αυτοκίνητα που περιμένουμε το 2017

Νέα χρονιά, νέες προσδοκίες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μέσα στο έτος που διανύουμε παρουσιάζουν 17 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, για κάθε βαλάντιο και κάθε γούστο.

Ο ελληνικός πληθυσμός, ένας από τους λιγότερο προσδιορισμένους γενετικά

Αποκωδικοποιώντας το ανθρώπινο DNA. Τα "λάθη" που μας κάνουν μοναδικούς, η ανάλυση γενετικού υλικού για ανίχνευση μελλοντικών παθήσεων, τα τεστ για τον κληρονομικό καρκίνο και η "δίαιτα του Θεού". Η βραβευμένη ερευνήτρια Γενετικής, Δρ. Αντιγόνη Δήμα απαντά στο NEWS 247 λίγο πριν το Συνέδριο Game Changer in Women of Influence

Οι 8 άνθρωποι που κατέχουν το μισό χρήμα του πλανήτη

Υπάρχουν οι πλούσιοι και υπάρχουν αυτοί που κάνουν τους πλούσιους να ζητάνε δανεικά.

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24