Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands" την Παρασκευή (18/3), θα βρεθεί στην Ελλάδα ο επικεφαλής του τμήματος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems.

Την Παρασκευή (18/3) θα βρεθεί στην Ελλάδα ο υπεύθυνος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems, μαζί με τον Γενικό Διευθυντή της "Gazzetta dello Sport", Francesco Corione και τον επικεφαλής χορηγιών της Nissan, Olivier Pierini, στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands".

Η εταιρία "Boussias Communications" εξέδωσε Δελτίο Τύπου ανακοινώνοντας τα εξής:

"Η σταδιακή αναδόμηση του κλάδου των sports και του sports business στη χώρα μας, μετά την κρίση των τελευταίων χρόνων, διαμορφώνει νέα δεδομένα, νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για τα brands. Το Marketing Week (www.marketingweek.gr) της Boussias Communications, παρακολουθώντας από κοντά το νέο αυτό σκηνικό προχωρεί στη διοργάνωση του Sports & Brands Conference (www.sportsandbrands.gr), με τίτλο "Α new sports order". Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 18 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με στόχο να αναδείξει τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργούνται για τα brands στον αναδιαμορφούμενο κλάδο των sports. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι σημαντικών ευρωπαϊκών αθλητικών θεσμών και sports clubs, sports manufactures, marketers διεθνών και ελληνικών brands που επενδύουν στον αθλητισμό, ανώτατα και ανώτερα στελέχη των media agencies της χώρας, ενώ θα διεξαχθούν και panels στο πλαίσιο των οποίων θα συζητηθούν καίρια ζητήματα που αφορούν στη σχέση brands και sports.

Oι διακεκριμένοι στο χώρο του sports business, keynote speakers που θα συμμετάσχουν, είναι οι Peter Willems, Head of Marketing Activities & Sponsorship, UEFA, Francesco Carione, General Manager, Gazzetta dello Sport, Olivier Pierini, Head of Sponsorship & Partnership, Nissan Europe. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι η καταναλωτική συμπεριφορά και οι lifestyle επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή & φιλάθλου, η επανάσταση κατανάλωσης των σύγχρονων media, τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και υπηρεσιών, η μεταβαλλόμενη αλυσίδα αξίας στο χώρο του αθλητισμού και το μοντέλο συνεργασίας των εμπλεκομένων μερών, οι αυξανόμενες ευκαιρίες για τα brands που επενδύουν στον αθλητισμό στο πλαίσιο μίας συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας κ.α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στον κύριο Δημήτρη Κορδερά, Διευθυντή Σύνταξης Marketing Week στο τηλ: 210-6617777 εσωτ. 103, e-mail:  dkorderas@boussias.com και στο site του συνεδρίου, www.sportsandbrands.gr".

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Πώς γίνεται να μην απαντήσεις αυτό στον Τροχό της Τύχης (Vid)

Ένα περιστατικό που πραγματικά σε κάνει να απορείς στο τελευταίο επεισόδιο του Τροχού της Τύχης. Σχεδόν όλα τα γράμματα ήταν στη θέση τους (Vid)

Τι έχει στο μυαλό του ο άνθρωπος που φτιάχνει τα Κουραφέλκυθρα

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης φτιάχνει το πιο παράξενο κόμικ που έχεις διαβάσει ποτέ.

Η ΔΕΗ αγρίεψε: Οι αποκοπές ρεύματος αυξήθηκαν κατά 84%

Η πολιτική ανοχής έναντι των καθυστερήσεων στην πληρωμή των λογαριασμών φαίνεται ότι παίρνει τέλος. Από την αρχή του έτους έως και το τέλος Μαΐου, η επιχείρηση είχε αποστείλει στον ΔΕΔΔΗΕ πάνω από 230.000 εντολές αποκοπής, έναντι μόλις 126.000 στο ίδιο διάστημα πέρυσι

Πόσο Ανδρέας είσαι;

Με την αφορμή των 20 ετών από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, ήρθε η ώρα να μάθεις πόσο μοιάζεις με τον μεγάλο ηγέτη του σοσιαλισμού.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24