Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands" την Παρασκευή (18/3), θα βρεθεί στην Ελλάδα ο επικεφαλής του τμήματος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems.

Την Παρασκευή (18/3) θα βρεθεί στην Ελλάδα ο υπεύθυνος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems, μαζί με τον Γενικό Διευθυντή της "Gazzetta dello Sport", Francesco Corione και τον επικεφαλής χορηγιών της Nissan, Olivier Pierini, στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands".

Η εταιρία "Boussias Communications" εξέδωσε Δελτίο Τύπου ανακοινώνοντας τα εξής:

"Η σταδιακή αναδόμηση του κλάδου των sports και του sports business στη χώρα μας, μετά την κρίση των τελευταίων χρόνων, διαμορφώνει νέα δεδομένα, νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για τα brands. Το Marketing Week (www.marketingweek.gr) της Boussias Communications, παρακολουθώντας από κοντά το νέο αυτό σκηνικό προχωρεί στη διοργάνωση του Sports & Brands Conference (www.sportsandbrands.gr), με τίτλο "Α new sports order". Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 18 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με στόχο να αναδείξει τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργούνται για τα brands στον αναδιαμορφούμενο κλάδο των sports. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι σημαντικών ευρωπαϊκών αθλητικών θεσμών και sports clubs, sports manufactures, marketers διεθνών και ελληνικών brands που επενδύουν στον αθλητισμό, ανώτατα και ανώτερα στελέχη των media agencies της χώρας, ενώ θα διεξαχθούν και panels στο πλαίσιο των οποίων θα συζητηθούν καίρια ζητήματα που αφορούν στη σχέση brands και sports.

Oι διακεκριμένοι στο χώρο του sports business, keynote speakers που θα συμμετάσχουν, είναι οι Peter Willems, Head of Marketing Activities & Sponsorship, UEFA, Francesco Carione, General Manager, Gazzetta dello Sport, Olivier Pierini, Head of Sponsorship & Partnership, Nissan Europe. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι η καταναλωτική συμπεριφορά και οι lifestyle επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή & φιλάθλου, η επανάσταση κατανάλωσης των σύγχρονων media, τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και υπηρεσιών, η μεταβαλλόμενη αλυσίδα αξίας στο χώρο του αθλητισμού και το μοντέλο συνεργασίας των εμπλεκομένων μερών, οι αυξανόμενες ευκαιρίες για τα brands που επενδύουν στον αθλητισμό στο πλαίσιο μίας συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας κ.α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στον κύριο Δημήτρη Κορδερά, Διευθυντή Σύνταξης Marketing Week στο τηλ: 210-6617777 εσωτ. 103, e-mail:  dkorderas@boussias.com και στο site του συνεδρίου, www.sportsandbrands.gr".

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Δείτε πόσα θα κερδίζατε αν αγοράζατε Bitcoin πριν επτά χρόνια

Μια αγορά αξίας 5 δολαρίων σήμερα έχει αξία που ξεπερνάει τα 4,4 εκατ. δολάρια

Manu Ginobili δεν θα ξαναβγεί όσο ζούμε

Ο ενδεχομένως πιο πρωτότυπος και αυθεντικός αθλητής ομαδικού σπορ για τον 21ο αιώνα φαίνεται ότι σταματάει το μπάσκετ και φεύγει όπως ήρθε. Με το πόδι πατημένο στο γκάζι και τη λατρεία από όσους αγαπούν τις λεπτομέρειες ενός υπερθεάματος.

Ο μακελάρης του Μάντσεστερ σπούδαζε στο Salford

Ο δράστης της επίθεσης στο Μάντσεστερ ήταν γνωστός στις αρχές, οι οποίες εκτιμούν πως δεν έδρασε μόνος. Σε κρίσιμη κατάσταση 20 από τους τραυματίες

Αυτό το κορίτσι απολύθηκε γιατί έκανε σεξ με τον Orlando Bloom

Αυτή ήταν σίγουρα η πιο περίεργη βάρδια της Viviana Ross ως barwoman.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24