Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Ο επικεφαλής marketing της UEFA στην Ελλάδα

Στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands" την Παρασκευή (18/3), θα βρεθεί στην Ελλάδα ο επικεφαλής του τμήματος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems.

Την Παρασκευή (18/3) θα βρεθεί στην Ελλάδα ο υπεύθυνος marketing και χορηγιών της UEFA, Peter Willems, μαζί με τον Γενικό Διευθυντή της "Gazzetta dello Sport", Francesco Corione και τον επικεφαλής χορηγιών της Nissan, Olivier Pierini, στα πλαίσια του συνεδρίου "Sports and Brands".

Η εταιρία "Boussias Communications" εξέδωσε Δελτίο Τύπου ανακοινώνοντας τα εξής:

"Η σταδιακή αναδόμηση του κλάδου των sports και του sports business στη χώρα μας, μετά την κρίση των τελευταίων χρόνων, διαμορφώνει νέα δεδομένα, νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για τα brands. Το Marketing Week (www.marketingweek.gr) της Boussias Communications, παρακολουθώντας από κοντά το νέο αυτό σκηνικό προχωρεί στη διοργάνωση του Sports & Brands Conference (www.sportsandbrands.gr), με τίτλο "Α new sports order". Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 18 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με στόχο να αναδείξει τις σημαντικές ευκαιρίες που δημιουργούνται για τα brands στον αναδιαμορφούμενο κλάδο των sports. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν κορυφαίοι εκπρόσωποι σημαντικών ευρωπαϊκών αθλητικών θεσμών και sports clubs, sports manufactures, marketers διεθνών και ελληνικών brands που επενδύουν στον αθλητισμό, ανώτατα και ανώτερα στελέχη των media agencies της χώρας, ενώ θα διεξαχθούν και panels στο πλαίσιο των οποίων θα συζητηθούν καίρια ζητήματα που αφορούν στη σχέση brands και sports.

Oι διακεκριμένοι στο χώρο του sports business, keynote speakers που θα συμμετάσχουν, είναι οι Peter Willems, Head of Marketing Activities & Sponsorship, UEFA, Francesco Carione, General Manager, Gazzetta dello Sport, Olivier Pierini, Head of Sponsorship & Partnership, Nissan Europe. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι η καταναλωτική συμπεριφορά και οι lifestyle επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή & φιλάθλου, η επανάσταση κατανάλωσης των σύγχρονων media, τόσο από πλευράς περιεχομένου, όσο και υπηρεσιών, η μεταβαλλόμενη αλυσίδα αξίας στο χώρο του αθλητισμού και το μοντέλο συνεργασίας των εμπλεκομένων μερών, οι αυξανόμενες ευκαιρίες για τα brands που επενδύουν στον αθλητισμό στο πλαίσιο μίας συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας κ.α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στον κύριο Δημήτρη Κορδερά, Διευθυντή Σύνταξης Marketing Week στο τηλ: 210-6617777 εσωτ. 103, e-mail:  dkorderas@boussias.com και στο site του συνεδρίου, www.sportsandbrands.gr".

 
SHARE

BEST OF NETWORK

ΘΕΜΑ ΕΘΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Τι είχε γράψει στη διαθήκη του ο Γιώργος Βακάκης, τρεις μήνες πριν το τροχαίο με την Πόρσε

Κάνοντας λόγο για ασάφειες σχετικά με την ιδιόγραφη διαθήκη που είχε συντάξει ο 23χρονος Γιώργος Βακάκης τρεις μήνες πριν από το δυστύχημα, ο Υπάτιος Πατμάνογλου, διεκδικεί από την οικογένεια του Mr. Jumbo 2 εκατ. ευρώ

H Σταρ Ελλάς Μαρία Ψηλού ξέρει τι θέλουν οι γυναίκες από σένα

Η ομορφότερη Ελληνίδα για το 2017 μας έφτιαξε πρωινό και μας μίλησε για τις δύσκολες νύχτες στα Μις Κόσμος.

ΒΙΝΤΕΟ

Ο Ερντογάν έστησε 'φιέστα' πολέμου - Η πιθανή επιστράτευση και το κοριτσάκι φαντάρος

Αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα για την ομιλία Ερντογάν ο οποίος συνόδευσε τις "πολεμικές ιαχές" του με την εμφάνιση ενός ανήλικου κοριτσιού που ήταν ντυμένο στρατιώτης

Κουίζ: Πόσο καλά ξέρεις τα σκάνδαλα της σύγχρονης Ελλάδας;

200 χρόνια περήφανης μίζας και ρεμούλας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24