Οι 43 όροι της πρότασης Σαββίδη για τη χορηγία της Super League

Οι 43 όροι της πρότασης Σαββίδη για τη χορηγία της Super League

Το Sport24.gr σάς παρουσιάζει αποκλειστικά και τους 43 όρους που έχει η πρόταση της Dimera του Ιβάν Σαββίδη, που θα συζητηθεί στο Δ.Σ. της Super League την Παρασκευή (21/10).

“Επιθυμώντας να συμβάλουμε στη βελτίωση της εικόνας του ελληνικού ποδοσφαίρου και ιδιαίτερα του πρωταθλήματος της ανώτερης επαγγελματικής κατηγορίας μέσα από μία συνεργασία, η οποία θα είναι επικερδής και για τις δύο πλευρές μέσα από σειρά δράσεων που θα αποσκοπούν στην προβολή του πρωταθλήματος, τη βελτίωση των υποδομών του και την ανάληψη σειράς δράσεων κοινωνικής ευθύνης, ζητούμε να μας ανατεθεί ο ρόλος του κεντρικού χορηνού του πρωταθλήματος για τις δύο προαναφερθείσες αγωνιστικές περιόδους συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος ονομασίας αυτού”.

Με τον τρόπο αυτό η εταιρία Dimera συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη γνωστοποίησε την Τετάρτη 19/4 την πρόταση της για διετή χορηγία στο πρωτάθλημα της Super League αντί του ποσού των 5 εκατ. ευρώ. Πρόταση που θα συζητηθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Λίγκας αύριο Παρασκευή αφού έχει κατατεθεί μία εβδομάδα μετά από αυτές των Alter Ego και ΟΠΑΠ.

Η πρόταση είναι της τάξης των 2.250 εκ. ευρώ + 2.750 εκ. ευρώ και όχι 2.5 + 2.5 εκ. ευρώ, όπως αρχικά είχε διαρρεύσει και το ποσό στον πρώτο χρόνο είναι μικρότερο γιατί η χρονιά έχει ήδη αρχίσει.

ΤΟ SPORT24.GR ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ 43 ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΗΣ DIMERA:

1. Αποκλειστικό δικαίωμα ονομασίας του Πρωταθλήματος Super League & Play-off Χρυσός Χορηγός

2. Σχεδιασμός νέου λογοτύπου πρωταθλήματος από την εταιρεία Dimera Media

3. Προβολή λογοτύπου στο δεξί μανίκι των ποδοσφαιριστών

4. Προβολή λογοτύπου στις φανέλες των ball boy

5. Προβολή λογοτύπου στου πάγκους και των δύο ομάδων

6. Προβολή λογοτύπου σε κεντρική σταθερή πινακίδα 6x1 σε κάθε αγώνα της Super League & Playoff

7. Προβολή λογοτύπου στα 2 κόρνερ του γηπέδου με πινακίδα 6χ1μ (τηλεοπτικό)

8. Προβολή λογοτύπου πριν την έναρξη καθώς και στο ημίχρονο του αγώνα σε ειδικά αιωρούμενα μπαλόνια τα οποία είτε θα είναι σταθερά είτε θα αιωρούνται πάνω από τον αγωνιστικό χώρο ή εξωτερικά του σταδίου

9. Προβολή ειδικά σχεδιασμένου τηλεοπτικού σποτ στην κεντρική οθόνη (matrix) των γηπέδων της Super League και ανάλογα την διαθεσιμότητα

10. Αναπαραγωγή ραδιοφωνικού σποτ πριν την έναρξη του αγώνα καθώς και στο ημίχρονο από τα ηχεία των γηπέδων των ομάδων της Super League

11. Παροχή τηλεοπτικού χρόνου για όλες τις ενέργειες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τα γήπεδα της Super League στο νέο τηλεοπτικά κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας της Dimera Media

12. Προβολή λογοτύπου στις πινακίδες παράταξης, στις σταθερές πινακίδες (οβάλ) πίσω από τις παρατεταγμένες ομάδες και στο κέντρο του γηπέδου, στην αψίδα, σε ειδικό σταντ όπου θα είναι τοποθετημένη η μπάλα του αγώνα και την οποία θα παίρνει ο διαιτητής κατά την έξοδό του στο γήπεδο.

13. Προβολή λογοτύπου σε ειδικές πινακίδες τύπου «Π» οι οποίες θα βρίσκονται μπροστά από τις σταθερές κάμερες.

14. Προβολή λογοτύπου σε όλο το τηλεοπτικό μήκος και πλάτος σε toblerone και κάτω από τις πινακίδες LED του κάθε γηπέδου

15. Προβολή του λογοτύπου στις πινακίδες μικροφώνων όπου θα προβάλλεται και ο βασικός φορέας των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League

16. Προβολή του λογοτύπου στα backdrop της Συνέντευξης Τύπου και η πρώτη σειρά των λογοτύπων των χορηγών για χρήση από τον Χρυσό χορηγό

17. Προβολή του λογοτύπου στις ψηφιακές κορνίζες στην Συνέντευξη Τύπου και μπροστά από τους ομιλητές.

18. Προβολή λογοτύπου στα backdrop της μικτής ζώνης

19. Προβολή λογοτύπου σε ειδικό διαφανές πλέξι γκλας το οποίο θα είναι τοποθετημένο πίσω από τους ομιλητές κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

20. LED 2 λεπτά προβολής εκ των οποίων το 1 λεπτό θα είναι στο 75° λεπτό και σε χρήση όλων των διαθέσιμων LED πινακίδων. Το άλλο λεπτό κατά τη διάρκεια του 1ου ημίχρονο.

21. Προβολή λογοτύπου στο χαλί παράταξης

22. Σεντρόπανο

23. Προβολή λογοτύπου στους ηλεκτρονικούς πίνακες δίπλα από το επίσημο ρολόι του σταδίου ή εναλλακτικά στο σκορ όπου υποστηρίζεται. Προβολή σύνθετου λογοτύπου σε όλες τις κάρτες αγώνα. Δυνατότητα δημιουργίας τηλεοπτικού σποτ για την προβολή της Super League

24. Προβολή σύνθετου λογοτύπου σε όλες τις κάρτες αγώνα

25. Δυνατότητα δημιουργίας τηλεοπτικού σποτ για την προβολή της Super League

26. Προβολή του λογοτύπου σε όλα τα έντυπα των ομάδων που δίνονται στους φιλάθλους στο γήπεδο την ημέρα του αγώνα (συνθέσεις match program, περιοδικό)

27. Προβολή στα εισιτήρια διαρκείας καθώς στα απλά εισιτήρια των αγώνων που θα εκδίδουν οι ΠΑΕ

28. Προβολή λογοτύπου σε όλα τα έντυπα υλικά της Super League (stationery)

29. Προβολή λογοτύπου στην επίσημη ιστοσελίδα της Super League με hyperlink στην σελίδα του χορηγού

30. Προβολή του λογοτύπου σε ειδικό banner με δυνατότητα σύνδεσης με Hyperlink στην ιστοσελίδα του Χρυσού Χορηγού και στην αρχική σελίδα των ιστοσελίδων των διαφόρων ΠΑΕ της Super League

31. Αναπαραγωγή 2 ηχητικών μηνυμάτων εκ των οποίων το πρώτο 5 λεπτά πριν

την έναρξη του αγώνα και το δεύτερο στο ημίχρονο,

32. Τέσσερις (4) VIP Προσκλήσεις με αντίστοιχες θέσεις πάρκινγκ - εφόσον διαθέτουν - σε κάθε αγώνα για κάθε αγωνιστική ημέρα

33. Δέκα (10) προσκλήσεις σε διακεκριμένη θύρα για κάθε αγωνιστική ημέρα

34. Παροχή 6 υπογεγραμμένων εμφανίσεων

35. Παρουσίαση χρυσού χορηγού σε ειδική εκδήλωση η οποία θα πραγματοποιηθεί από την Super League

36. Παρέχεται το δικαίωμα διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών και διανομής προωθητικού και διαφημιστικού υλικού της μέσα στα γήπεδα σε συνεργασία και κατόπιν έγκρισης από τις ΠΑΕ.

37. Η Super League θα παραδίδει 6μηνιαίο report που θα λαμβάνει από τις ΠΑΕ της, πλήρης συνοδευτικός φάκελος με φωτογραφικό υλικό από όλα τα σημεία προβολής του Χρυσού Χορηγού, από κάθε γήπεδο, καταχωρίσεις και εκδόσεις καθώς επίσης και το οπτικοακουστικό υλικό.

38. Δικαίωμα διοργάνωσης τεσσάρων (4)-από κοινού - εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια της χρονιάς μία εκ των οποίων θα περιλαμβάνει βραβεύσεις των κορυφαίων της αγωνιστικής σεζόν.

39. Αξιοποίηση των παγκόσμιων και εθνικών ημερών κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιά για τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενεργειών μάρκετινγκ στα πλαίσια της Κοινωνικής Ευθύνης, αύξηση της αναγνωρισιμότητας καθώς και βελτιστοποίηση του προϊόντος της Super League (branding)

40. Σχεδιασμός καμπάνιας σε συνεργασία με όλες τις ΠΑΕ κατά της βίας, του ρατσισμού και των διακρίσεων

41. Δημιουργία & οργάνωση παιδικών κερκίδων σε συνεργασία με τις αντίστοιχες ΠΑΕ, παιδικών κερκίδων με απώτερο σκοπό την προσέλκυση οικογενειών στον αθλητισμός, στο ποδόσφαιρο και την αντιμετώπιση της αρνητικής αντίληψης/εικόνας σχετικά με την βία στα γήπεδα.

42. Διεξαγωγή φιλικών αγώνων με την συμμετοχή προσωπικοτήτων από τον χώρο του αθλητισμού και όχι μόνο με τα έσοδα να πηγαίνουν σε κοινωφελή σκοπό.

43. Σχεδιασμός και υλοποίηση κοινών προγραμμάτων κοινωνικής ευθύνης με την συνεργασία διαφόρων φορέων της Ελλάδας και μέσω των προγραμμάτων της UEFA και άλλων επίσημων οργανισμών (ECA, FIFA κλπ).

 

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Τρομάζει τους πάντες η πολιτική ήττα Ρέντσι

Ο Ιταλός καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης Franco Panvocelli εξηγεί στο NEWS 247 τι πρέπει να περιμένει η Ευρώπη από την Ιταλία την επομένη του δημοψηφίσματος, γιατί ο Ματέο Ρέντσι ρίσκαρε το πολιτικό του μέλλον και πως μπορεί να επηρεαστεί η Ελλάδα από τη νίκη του "Όχι" (Pics)

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

H Marvel ετοιμάζει σειρά ‘Inhumans’ και αυτά είναι τα 3 πράγματα που ξέρουμε

Μπορεί να έχασαν την ταινία, αλλά τραβάνε τελικά για τηλεόραση.

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Το εγκαταλελειμμένο χωριό της Κρήτης που ο χρόνος σταμάτησε το '70

Κάποτε υπήρξε ένα πυκνοκατοικημένο, όμορφο χωριό Δείτε βίντεο με εντυπωσιακές εικόνες από drone

ΔΟΥΛΕΙΕΣ

Δουλεύοντας σε μια απ' τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακού πόκερ (Μέρος 2ο)

Ένας δημοσιογράφος του Oneman μας περιγράφει την μοναδική εμπειρία του χωρίς να έχει πιστέψει ακόμα -εφτά χρόνια μετά- τι πραγματικά του είχε συμβεί.

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

Πολικό ψύχος η τηλεθέαση στα πρωινάδικα του Σαββατοκύριακου

Τα "πρωινάδικα" του Σαββατοκύριακου αφήνουν παγερά αδιάφορο το τηλεοπτικό κοινό, με αποτέλεσμα Σπυροπούλου, Μπεκατώρου και Γερμανού να λαμβάνουν ραβασάκι με μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24