Νέα καμπάνια της Heineken® για το UEFA Champions League με πρωταγωνιστή τον Ζοζέ Μουρίνιο

Νέα καμπάνια της Heineken® για το UEFA Champions League με πρωταγωνιστή τον Ζοζέ Μουρίνιο

Η Heineken® αποκάλυψε τη νέα της τηλεοπτική διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Champions League. Μην τη χάσεις γιατί είναι... Special One!

Το νέο σποτ ονομάζεται «Prep Talk» και εμπνέεται από τους λόγους που απευθύνουν οι προπονητές προς τους ποδοσφαιριστές, πριν την έναρξη ενός αγώνα. Στο διαφημιστικό πρωταγωνιστεί ο προπονητής Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος έχει κερδίσει το UEFA Champions League δυο φορές στην καριέρα του, ενώ η σκηνοθεσία είναι δια χειρός του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Γκάι Ρίτσι.

Το νέο σποτ αποτελεί μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» της Heineken και προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και σε ψηφιακά κανάλια, συμπίπτοντας χρονικά με την έναρξη της σεζόν 2016/17. Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας, ο Ζοζέ Μουρίνιο απευθύνει έναν παθιασμένο κι εμψυχωτικό λόγο προς τους φίλους του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο.  Έτσι, τους προ(σ)καλεί να προετοιμαστούν για τη βραδιά του αγώνα, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται ή τι ώρα είναι εκεί που ζουν.

Ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand του Ομίλου HEINEKEN, δήλωσε: «Η προετοιμασία για τη βραδιά ενός αγώνα του UEFA Champions League κάνει την όλη εμπειρία ακόμη καλύτερη. Με λίγη σκέψη και λίγη προσπάθεια, οι fans των αγώνων και οι φίλοι τους μπορούν να βιώσουν μια ακόμη πιο σπουδαία εμπειρία! Ωστόσο, μερικές φορές, χρειάζεται λίγη έμπνευση – και ποιος μπορεί να εμπνεύσει τους φιλάθλους να γίνουν μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» καλύτερα από τον Ζοζέ Μουρίνιο;»

Ο Ζοζέ Μουρίνιο σχολίασε: «Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου στο  UEFA Champions League, η Heineken βρίσκεται… δίπλα μου, εκεί έξω από την πλάγια γραμμή του γηπέδου. Μ’ αρέσουν όλα όσα πρεσβεύει η μάρκα – και ειδικά η στάση της σε σχέση με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Το γύρισμα του διαφημιστικού «Prep Talk» ήταν μια νέα, ιδιαίτερα ευχάριστη, εμπειρία. Ο Γκάι Ρίτσι είναι ένας καταπληκτικός «προπονητής» και σίγουρα πήρε από εμένα, ό,τι καλύτερο είχα να δώσω».

Η νέα διαφημιστική ταινία, η οποία αποτελεί δημιουργία της Publicis Italia, σηματοδοτεί τον ενδέκατο χρόνο συνεργασίας μεταξύ της Heineken® και του UEFA Champions League. Για τη νέα εκστρατεία, έχουν δημιουργηθεί παγκόσμιες και τοπικές παραλλαγές της ταινίας, με βάση τις συμπεριφορές και τις συνήθειες θέασης ενός αγώνα από τους φιλάθλους ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών για τα τηλεοπτικά break, ειδικών σημάνσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα και προωθητικών tags.

Η εκστρατεία θα «τρέξει» σε πάνω από 90 χώρες, καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2016/17.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΠΟΤ:

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Χάρτης: Που ζούνε οι περισσότερες γυναίκες στην Ευρώπη

Ποιες είναι οι ελάχιστες χώρες όπου οι άνδρες έχουν "το πάνω χέρι". Πως διαμορφώνονται οι ισορροπίες στην Ελλάδα και πόσο έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση 

‘ΠΑΟΚ αφού’: 10 ιστορίες απόλυτης Παοκτσήδικης τρέλας

Διαβάσαμε το βιβλίο του Χρήστου Ζαμπούνη και ξεχωρίσαμε τα κομμάτια που συνθέτουν το ψηφιδωτό του ‘ΠΑΟΚ είσαι’.

Πώς είναι σήμερα η Ναζλί και ο Νίκος

Δώδεκα χρόνια μετά την προβολή του πρώτου τουρκικού σίριαλ στην Ελλάδα, ψάξαμε να βρούμε πώς είναι σήμερα οι Ναζλί και ο Νίκος από τα "Σύνορα της αγάπης".

Υπάρχει λόγος που οι άντρες γκρινιάζουν περισσότερο όταν είναι κρυωμένοι

Επιτέλους, μπορούμε να γκρινιάζουμε χωρίς τύψεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
    ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
    ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24