Νέα καμπάνια της Heineken® για το UEFA Champions League με πρωταγωνιστή τον Ζοζέ Μουρίνιο

Νέα καμπάνια της Heineken® για το UEFA Champions League με πρωταγωνιστή τον Ζοζέ Μουρίνιο

Η Heineken® αποκάλυψε τη νέα της τηλεοπτική διαφήμιση, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το UEFA Champions League. Μην τη χάσεις γιατί είναι... Special One!

Το νέο σποτ ονομάζεται «Prep Talk» και εμπνέεται από τους λόγους που απευθύνουν οι προπονητές προς τους ποδοσφαιριστές, πριν την έναρξη ενός αγώνα. Στο διαφημιστικό πρωταγωνιστεί ο προπονητής Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος έχει κερδίσει το UEFA Champions League δυο φορές στην καριέρα του, ενώ η σκηνοθεσία είναι δια χειρός του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη Γκάι Ρίτσι.

Το νέο σποτ αποτελεί μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» της Heineken και προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και σε ψηφιακά κανάλια, συμπίπτοντας χρονικά με την έναρξη της σεζόν 2016/17. Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας, ο Ζοζέ Μουρίνιο απευθύνει έναν παθιασμένο κι εμψυχωτικό λόγο προς τους φίλους του ποδοσφαίρου ανά τον κόσμο.  Έτσι, τους προ(σ)καλεί να προετοιμαστούν για τη βραδιά του αγώνα, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται ή τι ώρα είναι εκεί που ζουν.

Ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken® Brand του Ομίλου HEINEKEN, δήλωσε: «Η προετοιμασία για τη βραδιά ενός αγώνα του UEFA Champions League κάνει την όλη εμπειρία ακόμη καλύτερη. Με λίγη σκέψη και λίγη προσπάθεια, οι fans των αγώνων και οι φίλοι τους μπορούν να βιώσουν μια ακόμη πιο σπουδαία εμπειρία! Ωστόσο, μερικές φορές, χρειάζεται λίγη έμπνευση – και ποιος μπορεί να εμπνεύσει τους φιλάθλους να γίνουν μέρος της καμπάνιας «Champion the Match» καλύτερα από τον Ζοζέ Μουρίνιο;»

Ο Ζοζέ Μουρίνιο σχολίασε: «Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου στο  UEFA Champions League, η Heineken βρίσκεται… δίπλα μου, εκεί έξω από την πλάγια γραμμή του γηπέδου. Μ’ αρέσουν όλα όσα πρεσβεύει η μάρκα – και ειδικά η στάση της σε σχέση με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Το γύρισμα του διαφημιστικού «Prep Talk» ήταν μια νέα, ιδιαίτερα ευχάριστη, εμπειρία. Ο Γκάι Ρίτσι είναι ένας καταπληκτικός «προπονητής» και σίγουρα πήρε από εμένα, ό,τι καλύτερο είχα να δώσω».

Η νέα διαφημιστική ταινία, η οποία αποτελεί δημιουργία της Publicis Italia, σηματοδοτεί τον ενδέκατο χρόνο συνεργασίας μεταξύ της Heineken® και του UEFA Champions League. Για τη νέα εκστρατεία, έχουν δημιουργηθεί παγκόσμιες και τοπικές παραλλαγές της ταινίας, με βάση τις συμπεριφορές και τις συνήθειες θέασης ενός αγώνα από τους φιλάθλους ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών για τα τηλεοπτικά break, ειδικών σημάνσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα και προωθητικών tags.

Η εκστρατεία θα «τρέξει» σε πάνω από 90 χώρες, καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2016/17.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΠΟΤ:

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταδίωξη με ένα νεκρό στην Πλ. Θεάτρου

Ανταλλαγή πυρών εκτυλίχθηκε νωρίτερα επί της Πλατείας Θεάτρου στο κέντρο της Αθήνας με έναν αστυνομικό τραυματία και τον δράστη νεκρό

MALEBOX

O Terry Richardson του Ιnstagram και οι 'μπαζούκας' μούσες του

Τον λένε Mike Tang και κάθε μέρα περνάνε μπροστά από το φακό του οι πιο βαβαβούμ γυναίκες του Μαΐάμι και συνολικά της αμερικάνικης ηπείρου.

ΕΛΛΑΔΑ

Αυτές είναι οι 10 δουλειές με τα λιγότερα λεφτά (έκπληξη η Νο1)

Ένα επάγγελμα που αποτελεί το όνειρο αρκετών παιδιών και νέων είναι σήμερα το πιο κακοπληρωμένο στην Ελλάδα. Δείτε την πλήρη λίστα της totallymoney.com

ΣΙΝΕΜΑ

O Superman κι ο Batman πιάνουν τα lightsaber τους

Ο Zack Snyder ζήλεψε τη Δύναμη και τη βάζει στους δικούς του ήρωες.

 

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24