ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota Yaris Hybrid

Toyota Yaris Hybrid

Η καθιέρωση του υβριδικού Toyota Yaris στην Ευρώπη εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης 90 εκατ. Ευρώ της φετινής αναβάθμισης της τρίτης γενιάς Yaris αφιερώθηκε σ' αυτό.

Η καθιέρωση του υβριδικού Toyota Yaris στην Ευρώπη, σε βαθμό που να του ανήκει το 40 τοις εκατό των πωλήσεων του ιαπωνικού supermini στη γηραιά ήπειρο, εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης 90 εκατ. Ευρώ της φετινής αναβάθμισης της τρίτης γενιάς Yaris αφιερώθηκε σ' αυτό.

Άλλωστε, το Yaris είναι τέκνο του σχεδιαστικού κέντρου ED2 της Toyota στη Νότια Γαλλία, και από το 2011 η θέση του στην αγορά χαρτογραφείται αποκλειστικά από την Toyota Motor Europe. Αυτό σημαίνει ότι διαβάζει ακριβώς τις ευρωπαϊκές επιθυμίες, κι από αυτές επενδύει στην εξέλιξη του υβριδικού Yaris, ή στον εκμοντερνισμό του σχεδίου του.

Το ανανεωμένο Yaris Hybrid χρησιμοποιεί τον ανανεωμένο κινητήρα 1.5 βενζίνης, που αντικαθιστά τον 1.33, καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6c και καταναλώνει κατά 12% λιγότερο καύσιμο, με βάση τις ρεαλιστικότερες μετρήσεις NEDC. Αποδίδει 111 ίππους και 136 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., που σημαίνει ότι στην επιτάχυνση 0-100 km/h είναι οκτώ δέκατα ταχύτερο του 1.33.

Toyota Yaris Hybrid

Όμως, αυτό που έχει σημασία είναι ότι ρίχνει τις εκπομπές CO2 ακόμα και στα 75 γραμ./χλμ., καθώς και ότι πετυχαίνει μια από τις καλύτερες τιμές θερμικής αποδοτικότητας - αξιοποιώντας το 38,5% της ενέργειας που παράγει το καύσιμο, χάρη και στο νέο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVT-iE.

Με κάποιες ακόμα επεμβάσεις, επίσης, μειώνει την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ με τροποποιήσεις κάτω από το δάπεδο και τους θόλους πετυχαίνει καλύτερη ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και λιγότερους κραδασμούς κατά την επιτάχυνση. Όλα αυτά, πάνω σε ένα αρκετά νεανικότερο αμάξωμα, και ειδικά εσωτερικό, που διακρίνει αυτή την εις βάθος ανανέωση της τρίτης γενιάς Yaris.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ