ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο ηλεκτρικό Skoda κάνει πρεμιέρα

Το πρώτο ηλεκτρικό Skoda κάνει πρεμιέρα

Η Skoda παρουσιάζει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο εκτός Ευρώπης, στην Κίνα και συγκεκριμένα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης 2017 (19 - 28 Απριλίου).

Δεν θα μπορούσε η Skoda, μέλος του ομίλου της VW από το 1991, να μείνει έξω από το χορό της ηλεκτροκίνησης. Αλλωστε, οι άλλες μάρκες του ομίλου ήδη έχουν ηλεκτρικές εκδόσεις (VW, Audi), δείχνοντας η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη αναπτύσσεται ταχύτατα. Τώρα, γιατί θα παρουσιάσει η Skoda το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο εκτός Ευρώπης, στην Κίνα και συγκεκριμένα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης 2017 (19 - 28 Απριλίου), αυτό φανερώνει ότι η τάση της ηλεκτροκίνησης είναι παγκόσμια.

Οσον αφορά στο πρωτότυπο Vision E, πέραν του γεγονότος ότι θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό Skoda, θα είναι παράλληλα και αυτόνομο στην οδήγηση, μια και μέχρι το 2020 θα έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους αρκετά προχωρημένα αυτόνομα οχήματα.

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4,645 μ., πλάτος 1,917 μ. και ύψος 1,550 μ., ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2,850 μ. αποδεικνύει ακόμα μια φορά την ηγετική θέση της τσεχικής μάρκας στους εσωτερικούς χώρους. Στο Vision E, που έχει το στυλ ενός SUV, τα καθίσματα είναι υπερυψωμένα, και η ελαφρώς κεκλιμένη οροφή του προσδίδει χαρακτήρα coupe.

Χάρη στην ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος των 308 ίππων, το μοντέλο συνδυάζει τις μηδενικές εκπομπές ρύπων με τις υψηλές επιδόσεις. Οι ισχυρές μπαταρίες ιόντων λιθίου και η βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας προσφέρουν αυτονομία έως 500 χλμ. Χάρη στην ευφυή διαχείριση, οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται δίνοντας κίνηση και τους τέσσερις τροχούς, αυξάνοντας το επίπεδο κρατήματος και συμπεριφοράς σε όλες τις συνθήκες.

Το πρώτο ηλεκτρικό Skoda κάνει πρεμιέρα

Τώρα, σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση, σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, περίπου το 15% όλων των νέων αυτοκινήτων θα κινείται τελείως αυτόνομα το 2030. Και το πρωτότυπο Vision E, με τον εξοπλισμό που διαθέτει πληροί τις προϋποθέσεις για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Διότι η αυτόνομη οδήγηση θα έχει επίπεδα ανάλογα με τα συστήματα που φέρουν τα οχήματα. Το Vision E, σύμφωνα με όσα επισημαίνει η Skoda, μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα σε μποτιλιαρίσματα, να κινείται με αυτόματο πιλότο στον αυτοκινητόδρομο, να παραμένει στην ίδια λωρίδα ή να αλλάζει, να εκτελεί ελιγμούς προσπέρασης, να αναζητά ελεύθερους χώρους στάθμευσης, να παρκάρει και να φεύγει αυτόνομα από τους χώρους στάθμευσης. Για το σκοπό αυτό αισθητήρες με διαφορετικές εμβέλειες και πολυάριθμες κάμερες παρακολουθούν συνεχώς την κατάσταση της κυκλοφορίας.

Για τη Skoda, ο εξηλεκτρισμός της γκάμας μοντέλων της θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2019 με το λανσάρισμα του Superb με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής της Skoda θα κυκλοφορήσει λίγο αργότερα, το 2020 και θα φορτίζεται από πρίζα. Μέχρι το 2025, η μάρκα θα έχει επεκτείνει τη γκάμα της, που θα περιλαμβάνει πλέον πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ