ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Θρίαμβος της Toyota στο Le Mans

Θρίαμβος της Toyota στο Le Mans

Η Toyota ήταν η μεγάλη θριαμβεύτρια στο 86ο Le Mans, κάνοντας το 1-2 στο βάθρο με τους Σεμπαστιάν Μπουεμί, Καζούκι Νακαζίμα και Φερνάντο Αλόνσο να ανεβαίνουν πιο ψηλά.

Οταν βάλουν κάτι στο μυαλό τους οι Ιάπωνες, αργά ή γρήγορα θα το πετύχουν. Η Toyota, στην 20ή συμμετοχή της στον σπουδαίο αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, κατάφερε στην 86η εκδοχή του όχι μόνο να κερδίσει, αλλά να κάνει και το 1-2, μπροστά σε 256.900 φίλους του σπορ που βρέθηκαν στις εξέδρες.

Οι Σεμπαστιάν Μπουεμί, Καζούκι Νακαζίμα και Φερνάντο Αλόνσο, όλοι με εμπειρία από τη Φόρμουλα 1, οδηγώντας το αυτοκίνητο #8 TS050 HYBRID, ξεκίνησαν από την πολ ποζίσιον και πήραν την καρό σημαία μετά από 388 έντονους και συχνά δραματικούς γύρους στο Circuit de la Sarthe για να επεκτείνουν το προβάδισμα στο θεμσό FIA World Endurance Championship (WEC).

Λίγο αργότερα, την καρό σημαία αντίκρυσαν ως δεύτεροι, οι Μάικ Κονγουέι, Καμούι Κομπαγιάσι και Χοσέ Μαρία Λόπεθ, που οδήγησαν το #7 TS050 HYBRID, το έκαναν το τέλειο αποτέλεσμα για το TOYOTA με τη δεύτερη θέση μπροστά από 256.900 οπαδούς.

Μέχρι τώρα η Toyota, έχει αγωνιστεί με 47 αυτοκίνητα στο Le Mans πριν από τον αγώνα του Σαββατοκύριακου, τερματίζοντας έξι φορές στο βάθρο. Τώρα, με τη νίκη της αυτή, γίνεται η δεύτερη ιαπωνική κατασκευαστή εταιρεία που κερδίζει τον αγώνα, ενώ ο Καζούκι είναι ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός που κερδίζει με ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο.

Θρίαμβος της Toyota στο Le Mans

Το αποτέλεσμα ανταμείβει τις προσπάθειες των ανθρώπων της ομάδας από την Higashi-Fuji και την Κολωνία για τη συνεχή βελτίωση της υβριδικής-ηλεκτρικής τεχνολογίας η οποία κέρδισε τον αγώνα αυτό το Σαββατοκύριακο με 35% λιγότερα καύσιμα, σε σχέση με το 2012 που επέστρεψε στους αγώνες αντοχής.

Οι δύο TS050 HYBRID άλλαξαν πολλές φορές θέση στα 5.286 χλμ. του αγώνα km και άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα που χαρακτήριζε το μερίδιο του δράματος για τους ηγέτες.

Δύο ποινές stop & go για το αυτοκίνητο #8, σε σύγκριση με μία για το αδελφό αυτοκίνητο, απαιτούσαν εντυπωσιακή νυκτερινή οδήγηση από τον Αλόνσο, προκειμένου το αυτοκίνητο να επανέλθει σε θέση μάχης την ημέρα, που όλοι οι οδηγοί βρίσκοντας σε ένα περιβάλλον υψηλής πίεσης.

Μετά από μια διακοπή εννέα εβδομάδων, η TOYOTA GAZOO Racing θα επιστρέψει στη δράση στις 17-19 Αυγούστου με τις 6 Ώρες του Silverstone, τον τρίτο γύρο της σεζόν 2018-19 WEC.

Σεμπαστιάν Μπουεμί (TS050 HYBRID # 8): "Αυτή είναι σίγουρα η μεγαλύτερη νίκη της καριέρας μου. Αγωνίζομαι να το αντιληφθώ τώρα, γιατί στους τελευταίους γύρους δεν μπορούσα να ξεχάσω το 2016".

Καζούκι Νακαζίμα (TS050 HYBRID #8): "Είναι υπέροχο να είμαι τελικά εδώ. έχει περάσει πολύς καιρός. Είμαι σχεδόν άφωνος. Ολοκληρώσαμε τον αγώνα χωρίς κανένα πρόβλημα και στα δύο αυτοκίνητα, γι 'αυτό πιστεύω ότι όλοι αξίζαμε να κερδίσουμε τον αγώνα. Είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ για να εκπροσωπώ όλη αυτή την προσπάθεια".

Φερνάντο Αλόνσο (TS050 HYBRID #8): "Είναι εκπληκτικό. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό και εικονικό είναι το Le Mans στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ως ομάδα επιτύχαμε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Ο αγώνας ήταν δύσκολος, διότι τα δύο αυτοκίνητα ήταν πολύ κοντά, μέσα σε ένα λεπτό μετά από 23 ώρες, οπότε ήταν δύσκολος ο ανταγωνισμός".

Θρίαμβος της Toyota στο Le Mans

Le Mans 24 Ωρες αποτελέσματα

1. #8 TOYOTA GAZOO Racing 388 γ.

2. #7 TOYOTA GAZOO Racing +2 γύροι

3. #3 Rebellion Racing (Laurent/Beche/Menezes) +12 γ.

4. #1 Rebellion Racing (Lotterer/Jani/Senna) +13 γ.

5. #26 G-Drive Racing (Rusinov/Vergne/Pizzitola) +19 γ.

6. #36 Signatech Alpine (Lapierre/Negrão/Thiriet) +21 γ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ