ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πιο πολύ… Clio

Πιο πολύ… Clio

Ανώτερης αισθητικής και σχεδιαστικής αντίληψης είναι το Renault Clio. Η έκδοση Sport Tourer είναι σπορτίφ, ελκυστική και πάνω απ’ όλα ευρύχωρη. (φωτογραφίες)

Στα μικρά αυτοκίνητα πόλης ξεχωρίζει με την καλλίγραμμη σιλουέτα, όντας ελκυστικό στο μάτι. Το Clio είναι ένα αυτοκίνητο που τοποθετεί τη Renault ψηλά στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού και στην Ευρώπη είναι νούμερο 1 στην κατηγορία του σε πωλήσεις.

Καλή πορεία έχει και στην Ελλάδα, αν και δεν είναι πρώτο. Πάντως, ελάχιστη σημασία έχουν οι πρωτιές, διότι υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που τις επηρεάζουν.

Το Clio, λοιπόν, είναι ένα μοντέλο που δεν δίνει κάτι παραπάνω, αλλά αρκετά παραπάνω στον υποψήφιο αγοραστή. Μάλιστα, υπάρχει μια έκδοση που προσφέρει ακόμα περισσότερα σε όσους θέλουν χώρους αποθήκευσης.

Πιο πολύ… Clio

Οδήγησα προ ημερών την station wagon έκδοση του Clio, τη Sport Tourer όπως την αναφέρει χαρακτηριστικά η Renault. Οφείλω να πω ότι διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα του Clio, διαθέτει μεγαλύτερη χωρητικότητα για τις αποσκευές (443 λίτρα), καθιστώντας το ιδανική λύση για τις απαιτητικές ανάγκες μιας οικογένειας, που αντί να πάρει ένα μικρομεσαίο, προτιμά ένα μικρό με χώρους ανώτερης κατηγορίας.

Στην εμφάνιση το Clio Sport Tourer παίρνει άριστα, ενώ και στην καμπίνα του βάζεις υψηλό βαθμό. Καλή η εργονομία, το φινίρισμα, η οθόνη αφής, ο σπορτίφ πίνακας οργάνων και τα καθίσματα με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Οι 5 ενήλικες θα βολευτούν σχετικά άνετα, ενώ στο πορτμπαγκάζ το πάτωμα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων διαιρούνται να αναδιπλώνονται ασύμμετρα, αυξάνοντας τον χώρο αποθήκευσης εφόσον κάποιος θέλει να μεταφέρει μεγαλύτερου όγκου αντικείμενα.

Πιο πολύ… Clio

Να ακόμη χαρακτηριστικό, είναι ο εξοπλισμός του μοντέλου, με στάνταρ σύστημα πολυμέσων Media Nav, που διαθέτει χειριστήρια στο τιμόνι, σύνδεση με τηλέφωνο, σύστημα πλοήγησης, Bluetooth, θύρες USB & AUX κ.α. Αλλά και σε εξοπλισμό ασφάλειας, υπάρχει Hill Start Assist, για υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, 4 αερόσακοι και κάμερα οπισθοπορείας. Το δε σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος Easy Park Assist εξυπηρετεί πολύ.

Για τη δοκιμή μου είχα την έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου 1.5 lt – 90 hp. Καλός και αποδοτικός, αλλά με λίγο παραπάνω θόρυβο. Συνδυάζεται καλά με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, έχει σύστημα start/stop που σβήνει όταν σταματά και επανεκκινεί αυτόματα, ενώ με τον διακόπτη Eco μπορείς να οδηγείς ακόμη πιο οικονομικά. Λίγο κάτω από τα 5,5 λίτρα η μέση κατανάλωση στα 100 χλμ., και 85 γρ./χλμ. οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (92 σε μια έκδοση).

Πιο πολύ… Clio

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ