ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέντε αστέρια για το νέο Hyundai i30

Πέντε αστέρια για το νέο Hyundai i30

Το νέο i30 της Hyundai απέσπασε κορυφαίες βαθμολογίες στις κατηγορίες ασφαλείας "Ενηλίκων επιβατών", "παιδιών", "πεζών" και στα συστήματα "υποβοήθησης ασφαλείας", αποδεικνύοντας ότι το νέο 5-θυρο i30 είναι ένα από τα πιο ασφαλή και καλύτερα εξοπλισμένα οχήματα στην κατηγορία του.

Τα αποτελέσματα των δοκιμών του Euro NCAP έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στο σύστημα AEB, συμπεριλαμβανομένου του Συστήματος Προειδοποίησης Μετωπικής Πρόσκρουσης και Ανίχνευσης Πεζών (Front Collision Warning System and Pedestrian Detection), ένα προηγμένο χαρακτηριστικό ενεργητικής ασφάλειας του i30 που ειδοποιεί τους οδηγούς σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, με αυτόματη πέδηση, εάν απαιτείται.

Επιπλέον, απονεμήθηκε από τον Euro NCAP κορυφαία βαθμολογία στο Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKAS), που προειδοποιεί τον οδηγό κατά τη διάρκεια μη ασφαλών ενεργειών σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα, παρακολουθώντας τη θέση του αυτοκινήτου.

S-10 : Ο ισχυρότερος standard εξοπλισμός Τεχνολογιών Ασφαλείας στον κόσμο στην κατηγορία του

Το πλήρες πακέτο S-10 ξεπερνά κατά πολύ τα βασικά πρότυπα ασφαλείας και περιλαμβάνει ήδη από την βασική του έκδοση:

1 DAA - Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού

Παρακολουθεί το συνολικό προφίλ οδήγησης αναλύοντας μία πλειάδα πληροφοριών συμπεριφοράς, όπως τον χειρισμό του τιμονιού, των πεντάλ και των πλευρικών φλας, τους αισθητήρες G, τη θέση του αυτοκινήτου μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας, το συνολικό χρόνο συνεχόμενης οδήγησης κ.ά. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει τυχόν ενδείξεις απροσεξίας ή κόπωσης, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητική και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο ευαισθησίας του συστήματος.

2 LDWS - Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας

Αναγνωρίζει τις λωρίδες στο δρόμο σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα και ανιχνεύει εάν ο τροχός πατήσει το εσωτερικό της γραμμής λωρίδας χωρίς να έχει ανάψει σχετικό φλας. Τότε ειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό καθώς επίκειται πιθανή ακούσια αλλαγή λωρίδας.

3 LΚΑS - Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας

Επιδρά ενεργά στο τιμόνι ώστε να διορθώσει και να επαναφέρει το όχημα μέσα στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο με γνώμονα τη μεγάλη φιλικότητα στον χρήστη, το σύστημα έχει δύο επίπεδα λειτουργίας, το LKAS Standard (που επαναφέρει το όχημα μόλις πλησιάζει τα όρια της λωρίδας) και το LKAS Active (που επεμβαίνει νωρίτερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το όχημα «κεντραρισμένο» στο μέσο της λωρίδας κυκλοφορίας). Ο οδηγός μπορεί πάντοτε να επιλέγει την ενεργοποίηση των συστημάτων LDWS, LKAS Standard και LKAS Active.

4 FCWS - Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Πρόσκρουσης

Το σύστημα ανιχνεύει την πιθανότητα πρόσκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Εάν διαγνώσει ότι με τις σχετικές ταχύτητες κίνησης θα υπάρξει πρόσκρουση στο επόμενο 1,5 δευτερόλεπτο, προειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό. Το σύστημα FCWS είναι άκρως χρήσιμο για κάθε περίσταση εντός και εκτός πόλης, καθώς λειτουργεί σε εύρος ταχυτήτων από 9 έως 175 χλμ./ώρα.

5 AEB City - Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)

To σύστημα αποτρέπει από ατυχήματα. Ανιχνεύει την πιθανότητα πρόσκρουσης με σταματημένο όχημα και επεμβαίνει αρχικά με προληπτικό φρενάρισμα (σε ταχύτητες 30-75 χλμ./ώρα) ή και πλήρες φρενάρισμα (σε ταχύτητες 9-75 χλμ./ώρα). Στο τελευταίο κρίσιμο δευτερόλεπτο προ της πρόσκρουσης, θα κατεβάσει την ταχύτητα κατά 30 χλμ./ώρα.

6 AEB Urban - Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων)

Στην εξελιγμένη εκδοχή του, το σύστημα ΑΕΒ Urban δεν «βλέπει» μόνο σταματημένα οχήματα αλλά και κινούμενα. Ακόμη και αν έχετε πατήσει φρένο αλλά το AEB βλέπει ότι δεν το έχετε κάνει με αρκετή δύναμη, υποβοηθά τη δύναμη πέδησης ώστε να αποφύγετε την πρόσκρουση ή να ελαχιστοποιήσετε τις συνέπειες. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το AEB να είναι απενεργοποιημένο ή να ενεργοποιείται αυτόματα με το άναμμα του κινητήρα.

7 ΗΒΑ - Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων

Κάθε i30 έρχεται με standard αισθητήρα φωτός ώστε να ενεργοποιούνται αυτόματα τα φώτα όταν δεν επαρκεί ο εξωτερικός φωτισμός. Επιπρόσθετα όμως, το σύστημα HBA βλέπει το δρόμο μπροστά και χαμηλώνει τα μεγάλα φώτα όταν διακρίνει όχημα σε απόσταση (ελάχιστη απόσταση 260μ., μέγιστη απόσταση 800μ. για αντιθέτως ερχόμενα και 500μ. για προπορευόμενα), διασφαλίζοντας μέγιστη ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, ασφαλή για όλους.

8 ΗAC - Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα

Η εκκίνηση σε ανηφορικό οδόστρωμα μπορεί να είναι απρόβλεπτη, ιδιαίτερα σε μία βροχερή ημέρα. Όταν αφήσετε το πόδι από το φρένο για να ξεκινήσετε με πρώτη, το σύστημα HAC θα αποτρέψει την ακούσια κίνηση προς τα πίσω για δύο δευτερόλεπτα, ώστε να σας δώσει άνετο χρόνο να ξεκινήσετε ομαλά.

9 SL - Σύστημα Περιοριστή Ταχύτητας

Ένα αυτοκίνητο με υψηλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης όπως το νέο i30 μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τον οδηγό και να «ξεχαστεί» με υψηλότερες ταχύτητες από τις επιτρεπτές. Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να θέσει ανώτατο όριο ταχύτητας της επιλογής του και να κινείται με ασφάλεια σε μεγάλα ταξίδια.

10 SBL – Στατικά Φώτα Στροφής

Τα στατικά φώτα στροφής (SBL) εκπέμπουν πρόσθετο φωτισμό προς την κατεύθυνση που στρίβει το όχημα, με αποτέλεσμα την ενισχυμένη ορατότητα στο εσωτερικό των στροφών κατά την νυχτερινή οδήγηση.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ