ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πάνοπλη η Mini στο Ράλι Ντακάρ 2018

Πάνοπλη η Mini στο Ράλι Ντακάρ 2018

Για πρώτη φορά, η MINI και η X-raid θα αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του πιο απαιτητικού αγώνα ράλι μεγάλων αποστάσεων διεθνώς, χρησιμοποιώντας δύο τύπους μετάδοσης κίνησης.

Σιγά σιγά μετράμε αντίστροφα για το Ράλι Ντακάρ του 2018, του πιο δύσκολου ράλι του κόσμου. Η βρετανική φίρμα MINI και η γερμανική X-raid Team μπήκαν στην τελική φάση προετοιμασίας για το Ράλι Ντακάρ με την παρουσίαση των νέων αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Για πρώτη φορά, η MINI και η X-raid θα αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του πιο απαιτητικού αγώνα ράλι μεγάλων αποστάσεων διεθνώς, χρησιμοποιώντας δύο τύπους μετάδοσης κίνησης. Μαζί με την εξελιγμένη έκδοση του τετρακίνητου MINI John Cooper Works Rally, το οποίο στην πρώτη του εμφάνιση κατέκτησε την 6η θέση γενικής κατάταξης στο 2017 Dakar Rally, το πισωκίνητο MINI John Cooper Works Buggy ετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στην πρώτη ειδική, στις 6 Ιανουαρίου 2018, στην πρωτεύουσα του Περού, Λίμα.

Πιο αποφασισμένες από ποτέ, η MINI και η X-raid σκοπεύουν να συνεχίσουν την κοινή ιστορία επιτυχίας τους, που τους χάρισε τέσσερις συνεχόμενες νίκες γενικής κατάταξης από το 2012 μέχρι το 2015.

Πάνοπλη η Mini στο Ράλι Ντακάρ 2018
JAKUB FRUHAUF

Μία δεύτερη φιλοσοφία μετάδοσης κρίθηκε απαραίτητη, καθώς τα 'ψιλά γράμματα' των κανόνων του Ράλι Ντακάρ, στην τρέχουσα μορφή τους, δίνουν ορισμένα πλεονεκτήματα στα 2WD οχήματα.

Το MINI John Cooper Works Buggy χρησιμοποιεί έναν εν σειρά 6-κύλινδρο, 3-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει ισχύ 340 hp και μέγιστη ροπή 800 Nm. Το σύστημα μετάδοσης και η τεχνολογία υπερσυμπίεσης του κινητήρα BMW TwinPower Turbo, έχουν αναθεωρηθεί πλήρως. Το MINI John Cooper Works Rally χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ