ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οικονομική επιλογή το Mini Countryman plug-in Hybrid

Οικονομική επιλογή το Mini Countryman plug-in Hybrid

Το υβριδικό MINI Countryman Plug-In Hybrid μπορεί να λειτουργεί ήδη ως αμιγώς ηλεκτρικό για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, καλύπτοντας 42 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

Το πρώτο βήμα προς το αμιγώς ηλεκτρικό MINI που επίκειται, είναι τώρα το υβριδικό MINI Countryman Plug-In Hybrid - το οποίο, κατά την εταιρεία, καλύπτοντας 42 χιλιόμετρα με μία φόρτιση μπορεί να λειτουργεί ήδη ως αμιγώς ηλεκτρικό για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης.

Υιοθετώντας, βέβαια, το πλαίσιο των τεχνολογιών eDrive του BMW Group, αυτό είναι το πρώτο υβριδικό MINI. Διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα 65 kW/88 hp, που αυτομάτως λειτουργούν είτε αυτόνομα είτε μαζί. Στην τελευταία περίπτωση παράγουν συνολική ισχύ 224 ίππων.

Υπολογίζοντας τη μέση λειτουργία του υβριδικού συστήματος, το υβριδικό MINI Countryman πετυχαίνει μέση κατανάλωση που προσεγγίζει τα 2,1 λίτρα/100χλμ., και μειώνει τις εκπομπές CO2 στα 49 γρ./χλμ. Μόνο με ηλεκτροκίνηση, το αυτοκίνητο προσφέρει τελική ταχύτητα ως 125 χλμ./ώρα. Στο άλλο άκρο, όταν ο οδηγός χρειάζεται επιτάχυνση, οι δύο κινητήρες μπαίνουν σε πλήρη ισχύ, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα!

Με βάση τα δεδομένα που στέλνει το ηλεκτρονικό Dynamic Stability Control (DSC), η κεντρική μονάδα του αυτοκινήτου υπολογίζει ποιος κινητήρας θα λειτουργεί, ή αν θα λειτουργούν μαζί  - περίπτωση στην οποία το υβριδικό MINI Countryman γίνεται τετρακίνητο, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας δίνει ισχύ στους πίσω τροχούς.

Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μέσω του διακόπτη eDrive, με ανάλογες ενδείξεις στην κεντρική οθόνη, αν θα δώσει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση με αυτόματη ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα όταν απαιτείται (Auto eDrive), στην αμιγή ηλεκτροκίνηση (Max eDrive) ή μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (Save Battery). Κι αν διαθέτει μια οικιακή πρίζα, μπορεί σε 3:15 ώρες, ή σε 2:30 ώρες με wallbox, να αρχίσει πάλι από την αρχή…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

24ωρη απεργία: 'Παγώνουν' δημόσιος και ιδιωτικός τομέας

Κάλεσμα των συνδικάτων για μαζική συμμετοχή στην απεργία της Πέμπτης. Πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας από ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς, ποιοι συμμετέχουν στη γενική απεργία

‘ΠΑΟΚ αφού’: 10 ιστορίες απόλυτης Παοκτσήδικης τρέλας

Διαβάσαμε το βιβλίο του Χρήστου Ζαμπούνη και ξεχωρίσαμε τα κομμάτια που συνθέτουν το ψηφιδωτό του ‘ΠΑΟΚ είσαι’.

Πώς είναι σήμερα η Ναζλί και ο Νίκος

Δώδεκα χρόνια μετά την προβολή του πρώτου τουρκικού σίριαλ στην Ελλάδα, ψάξαμε να βρούμε πώς είναι σήμερα οι Ναζλί και ο Νίκος από τα "Σύνορα της αγάπης".

Υπάρχει λόγος που οι άντρες γκρινιάζουν περισσότερο όταν είναι κρυωμένοι

Επιτέλους, μπορούμε να γκρινιάζουμε χωρίς τύψεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24