ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγώντας το νέο Hyundai Tucson

Οδηγώντας το νέο Hyundai Tucson

Ένα πράγματι πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο είχα την ευκαιρία να οδηγήσω προ ημερών. Η Hyundai, τα τελευταία χρόνια, δείχνει ότι έχει τα προσόντα να πρωταγωνιστήσει στην Ευρώπη, με απώτερο σκοπό να γίνει η πρώτη ασιατική μάρκα σε πωλήσεις.

Τα νέα της μοντέλα δείχνουν ότι μπορεί να τα καταφέρει, διότι είναι ένας κατασκευαστικό κολοσσός που έχει αποκτήσει μεγάλη τεχνογνωσία στο χώρο του αυτοκινήτου. 

Με το νέο Tucson, το οποίο κατασκευάζει στην Τσεχία, θέλει να μπει ακόμα πιο πολύ στον σκληρό ανταγωνισμό των μεσαίων SUV, εκεί που πραγματικά σχεδόν όλες οι μάρκες έχουν δυνατό εκπρόσωπο.

Το νέο Tucson, από την πλευρά του, διαθέτει στυλ, είναι σπορτίφ, άνετο και με πληθώρα νέων τεχνολογιών και αποτελεί ότι απλά ένα βήμα της μάρκας προς τα μπρος, αλλά ένα άλμα. Και πώς να μην βάλει τα δυνατά της σε αυτό το μοντέλο, όταν απαρτίζει το 31% των πωλήσεων της εταιρείας το 2016.

Οδηγώντας το καταλαβαίνεις αμέσως τη στιβαρή του κατασκευή με 51% χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής. Πραγματικό θωρηκτό θα μπορούσα να πω που με την προηγμένη τετρακίνηση με σύστημα ATCC, κατανέμει την ροπή από 100:0 εμπρός – πίσω έως 50:50. Και για τα πολύ δύσκολα, το χειροκίνητο ρυθμιζόμενο «Lock-Mode» μοιράζει τη ροπή 50/50 για αυξημένη σταθερότητα σε ταχύτητες μέχρι τα 40 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, με το Advanced Traction Cornering Control (ATCC), το τετρακίνητο Hyundai Tucson ανιχνεύει την πιθανότητα απώλειας πρόσφυσης πριν αυτή συμβεί και ενεργεί αποτρεπτικά, ώστε να κρατά πολύτιμη ευστάθεια αλλά και ταχύτητα σε κάθε στροφή.

Οδήγησα την έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.6lt T-GDI με τους 177 ίππους. Θεωρώ ότι είναι ιδανικός για το αυτοκίνητο αυτό. Όχι ότι με την άλλη έκδοση των 135 ίππων στα ίδια κυβικά (προσθιοκίνητη έκδοση), δεν θα κινείται ευχάριστα και αποδοτικά, αλλά οι παραπάνω ισχύς μου άρεσε περισσότερο διότι έχει και 265 Nm ροπής από χαμηλά.

Η συνεργασία του με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι θαυμάσια (το κούμπωμα των ταχυτήτων είναι εξαιρετικό), ωστόσο θα ήθελα να δοκιμάσω και το επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (7-DCT), το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης ή σειριακής λειτουργίας. Με το χειροκίνητο κιβώτιο η μέση κατανάλωση είναι λίγο πάνω από τα 9 λίτρα στα 100 χλμ. (7,3 εργοστασιακή μέτρηση), όμως η εταιρεία αναφέρει ότι το 7-DCT μειώνει την κατανάλωση έως 20%.

Για όσους θέλουν πετρέλαιο, και ενδείκνυται για όσους κινούνται στην περιφέρεια της χώρας και κάνουν πολλά χιλιόμετρα, υπάρχουν εκδόσεις 1.7 lt με 115 και 141 ίππους (προσθιοκίνητες εκδόσεις) καθώς και 2.0lt με 136 και 184 ίππους (με σύστημα τετρακίνησης).

Το σύστημα Stop & Go (ISG) της Hyundai Motor είναι στάνταρ και αυτό κρατά σχετικά χαμηλά την κατανάλωση…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ DEUTSCHE BAHN CONNECT ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ BIKE SHARING

Η Ford Γερμανίας είναι η πρώτη που στηρίζει κοινόχρηστα ποδήλατα

ΝΕΟ BRIXTON BX 125 SK8 LIMITED EDITION

H street-smart συλλεκτική έκδοση του best-seller μοντέλου

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Τα πιο καυτά μοντέλα που θα τρελάνουν την καλοκαιρινή Αθήνα

Κάναμε το τελευταίο casting πριν κλείσουν τα πρακτορεία για καλοκαιρινές διακοπές. Ιδού τα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24