ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Peugeot 3008 1.6 BLUE HDi

Οδηγούμε το Peugeot 3008 1.6 BLUE HDi

Διαβάστε για τα χαρακτηριστικά του Peugeot 3008 1.6, ενός αυτοκινήτου που κάνει τα πάντα καλά.

To Peugeot 3008 έτσι κι αλλιώς «φλέρταρε» εκ γενετής με τα μεγαλύτερα των μικρομεσαίων Crossovers λόγω διευρυμένου μεταξονίου και χώρων, καθώς και με τα «premium» του είδους χάρη στην ποιότητα του εσωτερικού του και χάρη σε αυτό το σχέδιό του - όμως τώρα, με την έκδοση 120 ίππων του κινητήρα πετρελαίου 1.6 και με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ανεβαίνει στα υψίπεδα και λόγω της τιμής του.

Με τον κινητήρα 1.6 BlueHDi 120 και με βασική τιμή 31.500 ευρώ, το γαλλικό Crossover είναι αρκετά πιο ακριβό από τις εκδόσεις 1.2 βενζίνης 130 hp και πετρελαίου 1.6 100 hp, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 κοστίζει επιπλέον 2 χιλιάδες ευρώ. Και, επίσης, ευθύνεται για το λίγο αυξημένο βάρος (1.490 κιλά) που ανεβάζει τη μέση κατανάλωση πάνω απ' τα 7,0 λίτρα/100χλμ. - παρότι γενικώς η νέα πλατφόρμα ΕΜΡ2 του ομίλου PSA επιτυγχάνει εξοικονόμηση βάρους κατά περίπου 100 κιλά.

Το αντάλλαγμα είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα πολύ καλά: ο 1.6 BlueHDi 120 είναι πιο αποδοτικός χαμηλά και πιο ελαστικός από την εκδοχή 100 ίππων, προσφέρει 300 Nm ροπής από τις 1.750 στροφές, στον αυτοκινητόδρομο με σταθερό cruising κρατά την κατανάλωση κοντά στα 6,3 λίτρα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 συντονίζεται τέλεια με τον κινητήρα: δεν τον αφήνει να «κρεμάσει», είναι ανεπαίσθητο στις αλλαγές, ενώ με το πάτημα του κουπιού «Sport» βελτιώνει αρκετά την απόκριση στο κατέβασμα (kick-down), για πιο σβέλτη οδήγηση.

Οδηγούμε το Peugeot 3008 1.6 BLUE HDi

Στην τελευταία περίπτωση, η ακαμψία του δαπέδου αποπνέει αίσθηση συγκρότησης με όλες τις φάσεις της στροφής - και ειδικά στην είσοδό της, χάρη στην εξαιρετική απόκριση του τιμονιού και του ρύγχους, και στην απρόσμενη για το μέγεθος του 3008 ευελιξία του. Έτσι, οι κλίσεις του αμαξώματος κρατιούνται υπό έλεγχο, στο ταξίδι όλα κυλούν ποιοτικά χωρίς τάσεις πλεύσης, και στις στροφές το όριο πρόσφυσης βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Κι όλα αυτά ενόσω η ανάρτηση, απορροφώντας εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου, δείχνει να πετυχαίνει την κλασικό γαλλικό συνδυασμό άνεσης-πατήματος. Εκτός δρόμου, το σύστημα Advanced Grip Control επιτρέπει την επιλογή πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP Off) για βέλτιστη πρόσφυση αναλόγως της επιφάνειας, ενώ μαζί με την απόσταση 21,9 εκ. από το έδαφος το 3008 είναι σε χωμάτινο τερέν πιο ευέλικτο απ' όσο δείχνει…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ