ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε τη νέα BMW X3

Οδηγούμε τη νέα BMW X3

Το να οδηγείς ένα στιβαρό αυτοκίνητο, όπως η νέα BMW X3 στον αυτοκινητόδρομο, είναι μάλλον ουτοπία να εξηγήσεις τη συμπεριφορά του.

Το να το οδηγείς, όμως στα ορεινά, σε ασφάλτινες ή χωμάτινες διαδρομές, τότε μπορείς να πεις πολλά. Ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά δημιούργησε τη μεσαία κατηγορία SAV (Sports Activity Vehicle) το 2003 (έως το 2010 η πρώτη γενιά), στη συνέχεια απέκτησε ανταγωνισμό, αλλά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο πάντα ξεχώριζε.

Ακόμα και στη 2 γενιά της (2010 – 2017), η Χ3 ήταν σημείο αναφοράς με πάνω από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις. Τώρα, οδηγώντας την 3 γενιά στα Καλάβρυτα, φεύγοντας από την Αθήνα με τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού, διαπιστώνεις ότι ήρθε για να αλλάξει και πάλι τα δεδομένα.

Με ελάχιστες διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση (μεγαλύτερες γρίλιες στη μάσκα, πρόσθετες γωνίες και καμπύλες, νέα φώτα LED μπροστά και πίσω, νέο στυλ στο τρίτο παράθυρο στο πλάι), βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πάτωμα, που αύξησε το μήκος κατά 6 εκ., το μεταξόνιο κατά 5 εκ., και το πλάτος κατά 1 εκ. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις και το λίγο παραπάνω βάρος, διατήρησε την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Πάντως, οι αλλαγές είναι εμφανείς στην καμπίνα, με τη μεγάλη οθόνη 10,5 ιντσών να δεσπόζει στο ταμπλό (από τεχνητό δέρμα), ενώ 12,5 ιντσών είναι ο πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων. Μου άρεσαν πολύ οι ενδείξεις για την ταχύτητα, τα όρια ταχύτητας και τις πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης, που απεικονίζονταν στο παρμπρίζ από το νέο Head-Up Display, διότι πράγματι εξυπηρετούν στην οδήγηση.

Οδηγούμε τη νέα BMW X3

Με τις τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: xLine, M Sport και Luxury Line και πρόσθετα αξεσουάρ BMW Individual, η νέα BMW X3 έχει εξαιρετικό φινίρισμα και υψηλού επιπέδου ποιότητα υλικών, ενώ στις προτάσεις εξοπλισμού προστέθηκαν ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών, το πακέτο Ambient Air, ο ενεργός εξαερισμός καθισμάτων, cargo λειτουργία στα διαιρούμενα 40:20:40 και αναδιπλούμενα καθίσματα και η πανοραμική κρυστάλλινη ηλιοροφή. Προαιρετικά διατίθεται το BMW Display Key, που ανοιγοκλείνει την BMW X3 μέσω τηλεχειρισμού και εμφανίζει ποικίλες πληροφορίες κατάστασης του αυτοκινήτου.

Μολονότι οδήγησα τη δίλιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση με τους 190 ίππους, με τον δείκτη καυσίμου να αισθάνεσαι ότι κατεβαίνει όταν πιέζεις πολύ το αυτοκίνητο, προσφέρεται και με κινητήρα τρίλιτρο πετρελαίου 265 ίππων, ενώ επειδή η βενζίνη επανήλθε στις προτιμήσεις των Ελλήνων, διατίθεται και με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης 184 ίππων. Για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, υπάρχει τρίλιτρη Χ3 με 252 ίππους και M40i με 360 hp.

Οδηγώντας στα ορεινά, η μόνιμη τετρακίνηση (έως 0-100% ροπής στον πίσω άξονα) έδειξε τις αρετές της, ενώ το πλαίσιο πήρε άριστα στη συμπεριφορά του, όπως και το σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό υποπολλαπλασιασμό.

Με πλήρες πακέτο συστημάτων υποστήριξης οδηγού και BMW ConnectedDrive, ημιαυτοματοποιημένη οδήγηση και κορυφαία συνδεσιμότητα, φέρει και χαρακτηριστικά BMW Personal CoPilot που εστιάζουν στην ημι-αυτοματοποιημένη οδήγηση. Οι τιμές ξεκινούν από τις 58.130 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ