ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Subaru Impreza: υπολογίσιμη δύναμη

Νέο Subaru Impreza: υπολογίσιμη δύναμη

Η πέμπτη γενιά του Subaru Impreza είναι νέα σχεδόν στα πάντα κι αποτελεί μία υπολογίσιμη δύναμη με βαριά παρακαταθήκη.

Η δίνη των Crossover και της μοντέρνας νεανικής αισθητικής και εξατομίκευσης που σαρώνει την παγκόσμια αυτοκίνηση δεν χρειάζεται καν να αγγίξει, πόσο μάλλον να παρασύρει, ένα αυτοκίνητο σαν το Subaru Impreza. Δεν είναι μόνο ο μύθος των ράλι που για πάντα θα το συνοδεύει και του το επιτρέπει, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο η ιαπωνική εταιρεία ακολουθεί το δικό της μηχανολογικό δρόμο - δημιουργώντας στην εποχή των SUV ένα καλό παραδοσιακό τετρακίνητο χαμηλό hatchback.

Η πέμπτη γενιά του Impreza είναι νέα σχεδόν στα πάντα. Πιο χαμηλή, πιο πλατιά, έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι βαρέως ανασχεδιασμένη, με την εξαγωνική γρίλια, πιο αιχμηρές γραμμές και δυναμικά τοξοειδή γραμμή της οροφής Κυρίως στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Subaru (SGP), που λειτουργεί αρμονικά με τους βαρέως ανανεωμένους επίπεδους (boxer) κινητήρες βενζίνης, τη συμμετρική τετρακίνηση και τη μετάδοση Lineartronic, καθώς και με το σύνολο των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού EyeSight.

Στόχοι του νέου δαπέδου είναι η στιβαρότητα για πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, η σταθερότητα στην ευθεία και η αναβάθμιση της πρόσφυσης, η μείωση θορύβου και κραδασμών, και η βελτίωση της απορρόφησης της ενέργειας σύγκρουσης κατά 40%! Όσο για το EyeSight, με δύο κάμερες αναγνωρίζει τα εμπόδια και τις συνθήκες κίνησης περιμετρικά, για να επενεργήσει τα ηλεκτρονικά συστήματα και να αποτρέψει το ατύχημα.

Το καλό με τον boxer κινητήρα, όπου τα πιστόνια είναι επίπεδα και λειτουργούν αντικριστά σαν δύο μποξέρ, είναι ότι περιορίζει τα εξαρτήματα που απαιτούνται για τη σύνδεσή του με τη μετάδοση, κι έτσι αντλεί περισσότερη ισχύ - καθώς και ότι μειώνει το κέντρο βάρους. Εδώ υπάρχουν δύο νέοι, αλουμινένιοι βαρέως αναβαθμισμένοι βενζινοκινητήρες, ένας στα 1.6 lt με 114 ίππους, και -αργότερα- ένας δίλιτρος με 156 ίππους, συνδυασμένοι με το Lineartronic, το πρώτο CVT κιβώτιο προσαρμοσμένο σε τετρακίνηση…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Όταν έγινα τσακωτός από ματάκηδες (δύο φορές μάλιστα)

Τι συμβαίνει όταν σου τυχαίνει το 'μη σου τύχει'. Μια αληθινή ιστορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24