ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Mercedes-Benz G-Class

Mercedes-Benz G-Klasse 2018 // Mercedes-Benz G-Class 2018
Mercedes-Benz G-Klasse 2018 // Mercedes-Benz G-Class 2018 PRESS PHOTO, DO NOT USE FOR ADVERTISING PURPOSES

Η G-Class, το απαράλλαχτο από το 1979 ορόσημο μιας διαφορετικής πτυχής της Mercedes-Benz, εξελίχθηκε στη νέα της γενιά με σκοπό να φτάσουν οι εκτός δρόμου ικανότητές της στα άκρα.

Η G-Class, το απαράλλαχτο από το 1979 ορόσημο μιας διαφορετικής πτυχής της Mercedes-Benz, της λασπώδους και περιπετειώδους και τόσο μακρινής από τα λαμπερά φώτα, εξελίχθηκε στη νέα της γενιά με σκοπό να φτάσουν οι εκτός δρόμου ικανότητές της στα άκρα.

Παρότι το πολυτελές εσωτερικό της δεν το δείχνει, όπου μεσουρανεί η τεράστια κεντρική οθόνη (δύο των 12,3 ιντσών) του Widescreen Cockpit, η G-Class είναι ένα αγρίμι εκτός δρόμου, χάρη στα τρία (100%) κλειδώματα διαφορικού και «κοντών» σχέσεων του κιβωτίου, του πλαισίου τύπου σκάλας, της ανάρτησης διπλών ψαλιδιών εμπρός και της αύξησης του ύψους από το έδαφος στα 27 εκατοστά.

Wie in der neuen E- und S-Klasse kommen als Kombiinstrument auf Wunsch ein großes Display mit virtuellen Instrumenten im direkten Blickfeld des Fahrers sowie ein Zentraldisplay über der Mittelkonsole zum Einsatz.

As in the new E and S-Class, an alternative instrument panel in the form of a large display screen showing virtual instruments in the driver's direct field of vision and a central display above the centre console is available as an option.
Wie in der neuen E- und S-Klasse kommen als Kombiinstrument auf Wunsch ein großes Display mit virtuellen Instrumenten im direkten Blickfeld des Fahrers sowie ein Zentraldisplay über der Mittelkonsole zum Einsatz. As in the new E and S-Class, an alternative instrument panel in the form of a large display screen showing virtual instruments in the driver's direct field of vision and a central display above the centre console is available as an option. PRESS PHOTO, DO NOT USE FOR ADVERTISING PURPOSES

Έτσι, μπορεί να διασχίζει περάσματα ύψους 70 εκατοστών, να κινείται σε πλευρική κλίση 35 μοιρών, να περνάει σε εξωφρενικά μεγάλες γωνίες προσέγγισης-διαφυγής - και όλα αυτά πριν καν επενεργήσουν τα ηλεκτρονικά: μέσω του συστήματος Dynamic Select, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις Comfort, Sport, Eco, Off-road, με επεμβάσεις σε κινητήρα, μετάδοση, ανάρτηση, τιμόνι, συστήματα υποβοήθησης. Ειδικά στο Off-road, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχει τη μεταβαλλόμενη απόσβεση των αναρτήσεων, το γκάζι και τις περιττές αλλαγές ταχυτήτων.

Η νέα γενιά της πιο περιπετειώδους Mercedes-Benz έχει μεγαλώσει κατά 5,3 εκατ. σε μήκος και 12,1 εκατ. σε πλάτος, προσφέροντας σημαντικά περισσότερο χώρο στους επιβάτες μέσα στο ανασχεδιασμένο, και πολύ πιο σύγχρονο, εσωτερικό.

Η χρήση υψηλής ανθεκτικότητας αλουμινίου έχει βελτιώσει ως και 55% την ακαμψία και έχει πετύχει μείωση του βάρους κατά 170 κιλά - αν αυτό έχει καμία σημασία για τον κινητήρα V8 4.0 lt με biturbo, απόδοσης 422 ίππων και 610 Nm ροπής…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ