ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μια πραγματική κυρία

Μια πραγματική κυρία

Η Alfa Romeo Giulia είναι και δείχνει μεγαλοπρεπής. Άλλωστε οι Ιταλοί είναι μετρ στην κατασκευή μοντέλων που ελκύουν το μάτι. Όμως, η Giulia δεν είναι μόνο χάρμα οφθαλμών, αλλά και χάρμα... χεριών.

Και μόνο που τη βλέπεις σε εντυπωσιάζει με τη σιλουέτα της. Άλλωστε οι Ιταλοί είναι μετρ του είδους, δηλαδή να κατασκευάζουν μοντέλα που να ελκύουν το μάτι.

Όμως, η Giulia δεν είναι μόνο χάρμα οφθαλμών, αλλά και χάρμα… χεριών, αφού οδηγώντας την για πολλά χιλιόμετρα, ευχαριστήθηκα πραγματικά σε μικτές διαδρομές.

Η Giulia είναι σχετικά ελαφριά κατασκευαστικά, με ανθρακονήματα, κράμα αλουμινίου και πλαστικό, ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή σχέση βάρους - ισχύος.

Αυτό το αντιλαμβάνεσαι στο δρόμο, διότι η αεροδυναμική είναι εξαιρετική και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα. Αυτό όμως θα το θίξω αργότερα.

Προς το παρόν μένω στο αισθητικό μέρος μια και η καλλίγραμμη σιλουέτα κεντρίζει το ενδιαφέρον στο πέρασμά της.

Μια πραγματική κυρία

Αναμφίβολα το… πρόσωπο της Giulia με τη χαρακτηριστική μάσκα, τα.. γατίσια φωτιστικά και τους αεραγωγούς στο σπόιλερ, είναι αυτό που παρατηρούν όλοι. Το δεύτερο είναι το ανάγλυφο καπό και μετά η μακριά και χαμηλή σιλουέτα.

Την καμπίνα βέβαια δεν μπορούν να τη δουν όλοι, εκτός από αυτούς που με σταμάτησαν στο δρόμο.

Το κόκπιτ έχει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, το τριάκτινο τιμόνι φέρει το μπουτόν start/stop για την εκκίνηση και το σβήσιμο του κινητήρα καθώς και δύο τεράστιες μανέτες για να αλλάζεις σχέσεις χειροκίνητα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στη βάση της κονσόλας θα βρούμε τον περιστροφικό διακόπτη για τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας/ενημέρωσης.

Μια πραγματική κυρία

Ένας άλλος διακόπτης δίπλα, είναι για τα τρία προγράμματα οδηγικής συμπεριφοράς, το DNA της Alfa Romeo. Δηλαδή ρυθμίζεις εσύ τον τρόπο που θέλεις να οδηγήσεις: D- δυναμικά έχοντας στο μέγιστο την απόδοση του κινητήρα, του κιβωτίου, N- φυσιολογικά, με ήπιες αποκρίσεις κινητήρα και κιβωτίου και Advanced Efficient (επιλογή αποτελεσματικής ενεργειακής απόδοσηςπου εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μία Alfa Romeo). Ο τρίτος περιστροφικός διακόπτης είναι για το ηχοσύστημα. Μπροστά τους δεσπόζει ο καλόγουστος λεβιές για το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό είναι λιτό, με πολύ σπορ καθίσματα από δέρμα και ύφασμα και σχετικά άνετο πίσω. Θα ήθελα βέβαια καλύτερους χώρους για τα πόδια. Ωστόσο, χώρος στο πορτμπαγκάζ υπάρχει αρκετός για τις αποσκευές.

Μια πραγματική κυρία

Πάμε τώρα στα οδηγικά. Η μοιρασμένη αναλογία βάρους, αποτελεί μυστικό για το στήσιμο του αυτοκινήτου στο δρόμο. Για να μπορέσουν οι μηχανικοί να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, τοποθέτησαν κινητήρα και μηχανικά μέρη μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ μικρούς προβόλους, ένα μακρύ καπό και εμπρός φτερά, ένα τοποθετημένο προς τα πίσω χώρο επιβατών που «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά.

Ένα ακόμη μυστικό οδηγικής ευχαρίστησης είναι η πίσω κίνηση κάτι που η Giulia διαθέτει. Σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα βενζίνης 2.0 lt με τους 200 ίππους, αυτή η ευχαρίστηση κορυφώνεται όταν οδηγήσεις όπως θέλεις το αυτοκίνητο.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με διπλά ψαλίδια μπροστά και το πάντα καλό τιμόνι της Alfa Romeo, εξυπηρετούν την οδήγηση σε ανώτερα επίπεδα.

Με πολύ δυνατά φρένα με δαγκάνες Brembo μπροστά και πίσω, η Giulia είναι αποτελεσματική στην πέδηση, ενώ διαθέτει και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας.

Συμπερασματικά, αποτελεί μια ισχυρή επιλογή σπορ οδήγησης που για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά αξίζει να την οδηγήσει πριν καταλήξει στην επιλογή του.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ