ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με GT και Mustang GT4 η Ford στο Goodwood

Με GT και Mustang GT4 η Ford στο Goodwood

Το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας πραγματοποίησε το Ford GT παραγωγής. Supercar με τελική ταχύτητα 347 χλμ./ώρα στην απαιτητική διαδρομή Goodwood Hillclimb των 1,9 χλμ.

Στο σπουδαίο θεσμό που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Μέκκα της αυτοκίνησης, τη Μεγάλη Βρετανία, οι οδηγοί της Ford, Chip Ganassi Racing, Billy Johnson, Andy Priaulx και Harry Tincknell οδήγησαν το Ford GT – το supercar με τελική ταχύτητα 347 χλμ./ώρα – στην απαιτητική διαδρομή Goodwood Hillclimb των 1,9 χλμ. Οι τρεις οδηγοί μόλις επέστρεψαν από τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, όπου συμμετείχαν με το Ford GT, στον οποίο οι Priaulx, Tincknell και Pipo Derani κατέκτησαν τη 2η θέση στην κατηγορία GTE Pro.

Επίσης, ο Johnson οδήγησε την αγωνιστική Ford Mustang GT4, ενώ στους αστέρες της Ford προστέθηκε και ο άσος των αγώνων drift Vaughn Gittin Jr., ο οποίος επέστρεψε στο Goodwood με τη μοναδική Mustang RTR και συμμετείχε στην πρώτη επίδειξη drift στην ιστορία του φεστιβάλ.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Ford στο Goodwood είδαν για πρώτη φορά στη Μ. Βρετανία το νέο Ford Fiesta, το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη χώρα. Η Ford παρουσίασε επίσης για πρώτη φορά το νέο της SUV, το Ford S-MAX ST-Line.

Το Ford GT βγήκε στο δρόμο

Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, το υπερυψηλών επιδόσεων Ford GT μεταφέρει στο δρόμο την οδηγική εμπειρία του νικητή του Le Mans, του αγωνιστικού Ford GT.

Με κινητήρα 3.5L V6 EcoBoost 647 ίππων που αποδίδει ροπή 550 lb.-ft στην αμερικανική του έκδοση, το Ford GT, το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της Ford, κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Hillclimb του GoodWood.

Η ενεργή αεροδυναμική αλλάζει χαρακτηριστικά κατά βούληση για να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές, οδηγικές συνθήκες, χρησιμοποιώντας κινούμενα εξαρτήματα στο αμάξωμα, όπως ειδικούς αεραγωγούς εμπρός και μία μεγάλη, ανακλινόμενη πτέρυγα πίσω. Η υδραυλική ανάρτηση έχει δυνατότητα ρύθμισης ύψους για βελτιστοποίηση της απόδοσης και οι οδηγοί μπορούν εύκολα να μεταβάλλουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες μέσα από πέντε, μοναδικά προφίλ οδήγησης: Normal, Wet, Sport, Track και V-Max.

Η χρήση ανθρακονημάτων στη δομή του Ford GT εξοικονομεί βάρος, ενώ επέτρεψε  τη σχεδίαση λεπτών σχημάτων στο αμάξωμα, τα οποία δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν με χρήση χάλυβα ή αλουμινίου.

Μάχημη η Ford Mustang GT4

Η τρομερή αγωνιστική έκδοση της περίφημης Ford Mustang, του σπορ αυτοκινήτου με τις καλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, κάνει την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα στο Goodwood.

Η Mustang GT4 σχεδιάστηκε από την Ford Performance σε συνεργασία με τη Multimatic Motorsports και προορίζεται για αγωνιστικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο, όπως τα GT4 European Series, Pirelli World Challenge GTS/GT4, και IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το οποίο κατέκτησαν πέρυσι οι Billy Johnson και Scott Maxwell στο τιμόνι μιας Ford Shelby GT350R-C.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από ιδιώτες και ομάδες από τα μέσα Ιουλίου μέσω της Multimatic Motorsports, συνδυάζεται με έναν 5.2L  V8 κινητήρα επόμενης γενιάς, ειδικά εξελιγμένο για τους αγώνες GT4, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και 600 Nm ροπής, τιμές που προσαρμόζονται στους κανονισμούς Balance of Performance κάθε πρωταθλήματος.

 

Ο ισχυρός κινητήρας διαθέτει σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, καθώς και διπλόδισκο συμπλέκτη και βολάν εξελιγμένα από τη ZF. Το συμπαγές 6-τάχυτο κιβώτιο της Holinger διαθέτει πνευματικό έλεγχο αλλαγών ταχυτήτων μέσα από τα paddle του τιμονιού. Το μπροστινό splitter, το καπό και οι αεραγωγοί, ο πίσω διαχύτης, η οροφή, η ουρά, οι πόρτες και η πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου είναι εξαρτήματα κατασκευασμένα από πανάλαφρα ανθρακονήματα. Η σχεδίασή τους βασίζεται στην εμπειρία που αποκτήθηκε από το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT.

Δίσκοι 380 mm με 6-πίστονες δαγκάνες Brembo μπροστά και δίσκοι 313 mm με 4-πίστονες δαγκάνες Brembo πίσω εξασφαλίζουν επιβράδυνση αγωνιστικού επιπέδου στο αυτοκίνητο.

Τρέλανε η Mustang

Ο πρωταθλητής της Formula Drift και τρεις φορές πρωταθλητής της World Drift Series Vaughn Gittin Jr., επέστρεψε στο Goodwood με τη μοναδική, ειδικά φτιαγμένη για drift, Ford Mustang RTR Spec 5-D.

Το αυτοκίνητο επίδειξης Ford Mustang RTR Spec 5-D του Gittin Jr., βαμμένο στα χρώματα Monster Energy Nitto Tire, είναι βασισμένο στο αγωνιστικό drift car και φορά κινητήρα Aluminator XS της Ford Performance με υπερσυμπιεστή Vortech, ο οποίος αποδίδει 750 ίππους, με ταχύτητα περιστροφής 8.000 rpm. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση επιτρέπει τη λεπτομερή ρύθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς της Mustang RTR, ενώ τα ανθρακονημάτινα τμήματα του αμαξώματος εξοικονομούν βάρος, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια στη συμπεριφορά του drift αυτοκινήτου.

Το νέο Fiesta

Πέρα από την αγωνιστική δράση, οι επισκέπτες του περιπτέρου της Ford στο Goodwood ανακάλυψαν μοντέλα όπως το νέο Ford Fiesta, το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο βρετανικό κοινό.

Το νέο Fiesta είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μικρό αυτοκίνητο της Ευρωπαϊκής αγοράς, προσφέροντας προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, όπως το Pedestrian Detection, το οποίο για πρώτη φορά συμβάλλει στην πρόληψη συγκρούσεων τη νύχτα, και το πρώτο σύστημα Active Park Assist της Ford, το οποίο επενεργεί στα φρένα για την πρόληψη μικροσυγκρούσεων σε χαμηλές ταχύτητες κατά τη διάρκεια hands-free παρκαρίσματος.

Στα στοιχεία συνδεσιμότητας περιλαμβάνεται το premium ηχητικό σύστημα B&O PLAY, το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford και οι εμπνευσμένες από tablet οθόνες αφής διαστάσεων έως 8 ιντσών. Το νέο Fiesta διαθέτει στιλάτη εξωτερική σχεδίαση και ένα επαναστατικό εσωτερικό με περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης από ποτέ. Προσφέρει επίσης την πρώτη – για Fiesta – ανοιγόμενη, πανοραμική οροφή από κρύσταλλο σε όλο το μήκος και έναν ακόμη πιο απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα.

Στην πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων που είχε ποτέ το Fiesta στα 40 χρόνια ιστορίας του, περιλαμβάνονται εκδόσεις όπως το στιλάτο Fiesta Titanium, η εμπνευσμένη από τη Ford Performance σειρά Ford ST-Line και το πολυτελές Fiesta Vignale. To crossover Fiesta Active και το Fiesta ST των 200 ίππων θα κυκλοφορήσουν στην αγορά του χρόνου.

Νέο S-MAX ST-Line

Το νέο S-MAX ST-Line – το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά – εντάσσεται στην γκάμα εκδόσεων ST-Line, εμπνευσμένες από τη Ford Performance. Στην σειρά ST-Line περιλαμβάνονται τα μοντέλα Edge ST-Line, Focus ST-Line, Kuga ST-Line και Mondeo ST-Line.

Τα μοντέλα Ford ST-Line χαρακτηρίζονται από την εντυπωσιακή εμφάνιση και τις σπορ ρυθμίσεις των δυναμικών τους χαρακτηριστικών, πέρα από το ότι εφοδιάζονται με ισχυρούς και αποτελεσματικούς βενζινοκινητήρες EcoBoost και πετρελαιοκινητήρες TDCi.

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου S-MAX ST-Line περιλαμβάνει σπορ σχεδιαστικά στοιχεία και πίσω αεροτομή, ζάντες ελαφρού κράματος 18” Rock Metallic με μαύρα καπάκια, μαύρα περιγράμματα στα μπροστινά και στα πίσω φωτιστικά σώματα και μοναδικές επιγραφές ST-Line. Στο εσωτερικό, το μοντέλο διαθέτει αποκλειστικά κόκκινες ραφές στα καθίσματα, στις επενδύσεις των θυρών, στην κεντρική κονσόλα, στο μοχλό ταχυτήτων, στα πατάκια και στο τιμόνι με επένδυση από περφορέ δέρμα. Άλλα στοιχεία του εσωτερικού είναι τα αλουμινένια σπορ πεντάλ, η μαύρη επένδυση οροφής και οι διακοσμητικές πλάκες ST-Line.

Στη γκάμα ισχυρών κινητήρων Ford περιλαμβάνεται ο diesel 2.0L TDCi με δύο turbo και 210 ίππους και ο βενζινοκινητήρας 2.0L Ecoboost με 240 ίππους. Το σύστημα τετρακίνησης Ford Intelligent All Wheel Drive, το οποίο μεταδίδει απαλά την κίνηση από τους μπροστινούς τροχούς και στους τέσσερις τροχούς, είναι επίσης διαθέσιμο με τους diesel κινητήρες της Ford, TDCi με 150 και 180 ίππους.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

24ωρη απεργία: 'Παγώνουν' δημόσιος και ιδιωτικός τομέας

Κάλεσμα των συνδικάτων για μαζική συμμετοχή στην απεργία της Πέμπτης. Πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας από ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς, ποιοι συμμετέχουν στη γενική απεργία

‘ΠΑΟΚ αφού’: 10 ιστορίες απόλυτης Παοκτσήδικης τρέλας

Διαβάσαμε το βιβλίο του Χρήστου Ζαμπούνη και ξεχωρίσαμε τα κομμάτια που συνθέτουν το ψηφιδωτό του ‘ΠΑΟΚ είσαι’.

Πώς είναι σήμερα η Ναζλί και ο Νίκος

Δώδεκα χρόνια μετά την προβολή του πρώτου τουρκικού σίριαλ στην Ελλάδα, ψάξαμε να βρούμε πώς είναι σήμερα οι Ναζλί και ο Νίκος από τα "Σύνορα της αγάπης".

Υπάρχει λόγος που οι άντρες γκρινιάζουν περισσότερο όταν είναι κρυωμένοι

Επιτέλους, μπορούμε να γκρινιάζουμε χωρίς τύψεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24