ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κορεατική απάντηση στα pick-up

Κορεατική απάντηση στα pick-up

Η SsangYong είναι γνωστή για τη μακρά παράδοση που έχει στα SUV μοντέλα και στην τετρακίνηση, όντας ο πρώτος Κορεάτης κατασκευαστής αυτοκινήτων (1954).

Η μάρκα, πλέον έχει εισέλθει σε μια νέα κατηγορία αμαξωμάτων, δεδομένου ότι από καιρό είχε δώσει έμφαση σε αυτοκίνητα "ελευθέρου χρόνου".

Το νέο Actyon Sport απευθύνεται μεν σε αυτή τη κατηγορία, δηλαδή σε ανθρώπους που θέλουν να κάνουν δραστηριότητες και να χρειάζονται χώρο μεταφοράς μεγάλων αντικειμένων, ωστόσο ταιριάζει πολύ στις ανάγκες ενός σύγχρονου ελεύθερου επαγγελματία ή ενός αγρότη.

Με άκρως σπορτίφ σχεδίαση και μόνο σε τετράθυρη έκδοση, με δυνατό κινητήρα πετρελαίου, ικανό χώρο φόρτωσης και συνοδευόμενο από αρκετά συστήματα ασφαλείας, το Actyon Sport διατίθεται στην Ελλάδα ως εναλλακτική πρόταση στα Pick-up αυτοκίνητα.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από τις έντονες καμπύλες στο εμπρός καπό, την εξαγωνική μάσκα και την κομψή μαύρη πρόσοψη, με τις σκούρες ζάντες και τις ράγες οροφής να συνεισφέρουν στο σπορτίφ ύφος. Με συνολικό μήκος 4,99 μ., είναι μέσα στην κατηγορία, ενώ επαρκής είναι και η καρότσα με 1,275 μ. μήκος, 1,6 μ. πλάτος και 52,5 εκ. ύψος.

Κορεατική απάντηση στα pick-up

Στα επιμέρους χαρακτηριστικά, τα 18,8 εκ. απόσταση από το έδαφος μπροστά, σε συνδυασμό με τα 21,2 εκ. πίσω, αναδεικνύουν ένα ακόμα πιο σπορτίφ σύνολο, ενώ ικανοποιητικές είναι οι γωνίες προσέγγισης (25 μοίρες), διαφυγής (25 μοίρες) και ράμπας (20 μοίρες).

Το νέο Actyon Sports τροφοδοτείται από έναν ισχυρό κινητήρα turbo πετρελαίου 2.2lt, ισχύος 178 ίππων που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, χαρίζοντας ικανότητα ρυμούλκησης φορτίων μέχρι 2.300 κιλά, διότι τα 40,7 κιλά ροπής είναι υπερπλούσια.

Στο δε σύστημα επιλεκτικής τετρακίνησης, έχει ρύθμιση για κίνηση στους δύο τροχούς 4x2 σε καθημερινή χρήση, για 4x4 (High) σε πιο δύσκολα οδοστρώματα και 4x4 (Low) για καταστάσεις αναρρίχησης, ρυμούλκησης ή δρόμους με μεγάλη κλίση, κτλ.

Σε εξοπλισμό φέρει μετωπικούς αερόσακους, ηλεκτρικό παράθυρο ασφαλείας στην πλευρά του οδηγού, ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και ESP...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ