ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Nissan βοηθά την ανάδειξη καινοτόμων ανθρώπων

Η Nissan βοηθά την ανάδειξη καινοτόμων ανθρώπων
[email protected]

Το να επιστρέφεις στην κοινωνία μέρος των απολαβών σου, είναι κοινωνική ευθύνη. Η Nissan, αποδεικνύει εμπράκτως αυτή την άποψη, με πολλούς τρόπους. Αλλοι δεν γίνονται γνωστοί, άλλοι όμως αξίζει να γίνονται ευρέως γνωστοί, όπως το Generation N.

Πέρυσι ξεκίνησε αυτή η δράση, με 20 άτομα ή ομάδες ανθρώπων που κάνουν κάτι ξεχωριστό στη ζωή τους και προσπαθούν να αναδειχθούν.

Η πλατφόρμα που δημιουργήθηκε, με 20 βίντεο παραγωγές που αναδείκνυαν τη δουλειά αυτών των ανθρώπων, είχε πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα και βέβαια ύστερα από ψηφοφορία υπήρξε ένας που κέρδισε, ωστόσο όλοι ήταν νικητές. Και δεν ήταν ότι οι 10 πρώτοι πήραν ένα Nissan Juke για ένα χρόνο, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες μετακίνησής του. Ηταν ότι όλοι συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή ενέργεια, η οποία κίνησε το ενδιαφέρον και της Nissan Ευρώπης, η οποία ζήτησε να της γίνει παρουσίαση του εγχειρήματος.

Φέτος, το Generation N περνά στη δεύτερη χρονιά του. Οι 19 υποψήφιοι αυτοπροτάθηκαν και ήδη εσείς μπορείτε να δείτε τη δουλειά τους στο www.nissangenerationn.gr , προκειμένου να ψηφίσετε ποιον ή ποια θεωρείται κορυφαία.

Η Nissan λοιπόν, συνεχίζει με επιτυχία να στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια Generation N αποτελεί μια συνεχής προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Επιλέχθηκαν 19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της Generation N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr . Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 19 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους. Όσοι από το κοινό ψηφίσουν, θα συμμετάσχουν σε κλήρωση, εκ των οποίων 3 τυχεροί θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό, για μια συναρπαστική εμπειρία καινοτομίας…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ