ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ματιά της Skoda προς το μέλλον

Η ματιά της Skoda προς το μέλλον

Τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να παίξουν μεγάλο ρόλο στην αυτοκίνηση της Ευρώπης. Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Skoda παρουσιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Η Skoda, εκτός από τα plug-in υβριδικά οχήματά της, θα έχει στη σειρά της άλλα πέντε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2025. Από εκείνο το χρονικό σημείο και μετά, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πουλά η εταιρεία παγκοσμίως θα είναι εξωτερικά φορτιζόμενο υβριδικό ή θα διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα οδήγησης.

Όλα τα μοντέλα της Skoda, το οποία θα έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων στο μέλλον, θα ξεχωρίζουν από τη μεγάλη αυτονομία, εύκολη στη χρήση τεχνολογία φόρτισης και εξαιρετική οικονομική απόδοση, η Skoda κάνει την ηλεκτροκίνηση "Simply Clever".

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Skoda παρουσιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το VISION E κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3. Οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και τα τέσσερα ανεξάρτητα περιστρεφόμενα καθίσματα προσφέρουν ένα θέαμα που αιχμαλωτίζει το μάτι.

Δεν υπάρχουν πια πλαϊνοί καθρέφτες, ενώ καταργεί τις μεσαίες κολώνες Β. Σε σχέση με το όχημα που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στη Σαγκάη, το εμπρόσθιο μέρος έχει εξελιχθεί ακόμη πιο πολύ και τώρα διαθέτει ακόμη περισσότερη προσωπικότητα.

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικά οδηγούμενο πρωτότυπο μοντέλο στην ιστορία της Skoda, βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB του Ομίλου Volkswagen και έχει δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης. Το εντυπωσιακό καπό και η απαλή κλίση της οροφής τονίζουν την προσωπικότητα του κουπέ, ενώ φέρει κάμερες που μεταδίδουν ότι συμβαίνει γύρω από το όχημα, άρα κατάργηση πλαϊνών καθρεφτών.

Δεν έχει τούνελ μετάδοσης μπρος και πίσω, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερο χώρο και πλάτος. Διαθέτει περιστρεφόμενα ατομικά καθίσματα στο ύψος και το σχήμα του σώματος για άνετη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο, πολλαπλές οθόνες αφής για τον οδηγό και τους επιβάτες μπρος και πίσω θέσεων για ενημέρωση και ψυχαγωγία και υποδοχές κινητού τηλεφώνου στο εσωτερικό κάθε πόρτας.

Εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 225 kW (306 hp), έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, αυτονομία 500 χλμ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Πώς είναι σήμερα η Ναζλί και ο Νίκος

Δώδεκα χρόνια μετά την προβολή του πρώτου τουρκικού σίριαλ στην Ελλάδα, ψάξαμε να βρούμε πώς είναι σήμερα οι Ναζλί και ο Νίκος από τα "Σύνορα της αγάπης".

‘ΠΑΟΚ αφού’: 10 ιστορίες απόλυτης Παοκτσήδικης τρέλας

Διαβάσαμε το βιβλίο του Χρήστου Ζαμπούνη και ξεχωρίσαμε τα κομμάτια που συνθέτουν το ψηφιδωτό του ‘ΠΑΟΚ είσαι’.

Ryanair: Αλλάζει την πολιτική χειραποσκευών

Από πότε τίθενται σε εφαρμογή τα νέα μέτρα της Ryanair. Ποιοι έχουν δυνατότητα να μεταφέρουν δύο χειραποσκευές στην καμπίνα της

Υπάρχει λόγος που οι άντρες γκρινιάζουν περισσότερο όταν είναι κρυωμένοι

Επιτέλους, μπορούμε να γκρινιάζουμε χωρίς τύψεις.

ΦΩΤΟ

Απόκοσμο τοπίο στο Τσέρνομπιλ: Εκεί όπου ο χρόνος 'πάγωσε' για πάντα

Ανατριχιαστικές εικόνες από το σημείο μιας από τις χειρότερες τραγωδίες που βίωσε ποτέ ο πλανήτης, εκεί όπου τα επίπεδα ραδιενέργειας παραμένουν υψηλά προκαλώντας ανυπολόγιστες συνέπειες στο περιβάλλον και τον πληθυσμό της περιοχής

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24