ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φρεσκαρίστηκε το Amarok

Φρεσκαρίστηκε το Amarok
Amarok

Μπορεί η VW να μην είναι το "βαρύ" όνομα στα ελαφρά επαγγελματικά και την πρωτοκαθεδρία να την έχουν οι ιαπωνικές μάρκες, εντούτοις διαθέτει ένα αξιόλογο μοντέλο, το Amarok, το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα και η εισαγωγική εταιρεία Kosmocar – Volkswagen, το έφερε στην Ελλάδα, αλλά με τρίλιτρο μοτέρ.

Σχεδιαστικά, μπροστά φέρει λεπτομέρειες από χρώμιο στη νέα μάσκα, ενώ πίσω κυριαρχούν οριζόντιες και κάθετες γραμμές, με τα κόκκινα φωτιστικά σώματα να καταλαμβάνουν μεγάλο χώρο. Πάντως στην καμπίνα, είναι εντελώς καινούργιο, θυμίζοντας περισσότερο SUV και με πολυτελή στοιχεία ξεχωρίζει.

Τώρα, όσον αφορά στην κινητήρα, ο νέος και πανίσχυρος πετρελαίου 3.0lt V6 τεχνολογίας TDI EU6, λανσάρεται με δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 204hp και 224hp. Στην πρώτη έκδοση η μέγιστη ροπή είναι 500Nm από τις 1.250 σ.α.λ. με τη μέση κατανάλωση στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. και επιτάχυνση σε 9 δευτ. στα 0-100 χλμ. Στη δεύτερη έκδοση, τα αντίστοιχα νούμερα είναι: μέγιστη ροπή 550Nm από τις 1.400 σ.α.λ., ίδια μέση κατανάλωση και επιτάχυνση 7,9 δευτ.

Φρεσκαρίστηκε το Amarok

To φρεσκαρισμένο Amarok διατίθεται με μόνιμη τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων που χάρη στις μακρύτερες σχέσεις μειώνει τις στροφές και την κατανάλωση καυσίμου κατά την διάρκεια της συνεχόμενης γρήγορης οδήγησης και διασφαλίζει έτσι χαμηλότερη επίπεδα θορύβου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Τώρα, σχετικά με τις off road δυνατότητες, μπορεί να ανέβει σε πλαγιές με κλίση 45ο ακόμα και με 1 τόνο φορτίου. Το φαρδύ μεταξόνιο, που φτάνει τα 3,090 μ. διασφαλίζει μεγάλη σταθερότητα, ακόμα και σε πλαγιές με κλίση 50°, ενώ χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπορεί να μετακινηθεί σε ράμπες με γωνία από 15,6° έως 20,1°. Εξάλλου, η μέγιστη γωνία προσέγγισης του νέου Amarok είναι 29,5° και η γωνία διαφυγής 18°, ενώ μπορεί να διασχίσει υδάτινα εμπόδια έως 50 εκ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ