ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επαναστατική υπηρεσία από τη Mercedes-Benz

Beispielbilder der digitalen Plattform Mercedes me. 

First samples of the digital platform Mercedes me.
Beispielbilder der digitalen Plattform Mercedes me. First samples of the digital platform Mercedes me. DAIMLER AG

Στην ψηφιακή εποχή, που όλα αλλάζουν με ταχείς ρυθμούς, χρειάζεται να είμαστε σχεδόν πάντα online. Επαναστατική υπηρεσία από τη Mercedes-Benz.

Η Mercedes Benz, ήδη από την 1 Ιανουαρίου 2018 παρέχει την υπηρεσία Mercedes me, καθιστώντας εφικτή τη δικτύωση των ιδιοκτητών με το όχημά τους και το όχημα με τον κόσμο γύρω του. Η δημιουργία λογαριασμού γίνεται στο www.mercedes.me , και ολοκληρώνεται με τη σύζευξη πελάτη – οχήματος από τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα, ώστε οι υπηρεσίες να είναι προσωποποιημένες.

Το Mercedes me δεν είναι μία νέα ιστοσελίδα. Περιλαμβάνει ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών της Mercedes-Benz, από τη χρηματοδότηση και τη συντήρηση των οχημάτων, έως τις γνωστές, διεθνείς υπηρεσίες κινητικότητας της Daimler, με ξεχωριστές υπηρεσίες για καιρό, διασκέδαση, ταξίδια ή lifestyle ανά πάσα στιγμή. Η online πλατφόρμα διευρύνεται συνεχώς, προσφέροντας εφαρμογές και υπηρεσίες που συνοψίζονται σε 5 κατηγορίες: Move: Λύσεις για έξυνες μετακινήσεις, Connect: Σύνδεση του αυτοκινήτου παντού και κάθε στιγμή, Assist: Προσωποποιημένη προσφορά υπηρεσιών για πελάτες Mercedes me, Finance: Εξατομικευμένες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και Inspire: Επίσκεψη στον κόσμο της έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz.

Οσον αφορά στην Ελλάδα, το «Mercedes me» προσφέρεται για αυτοκίνητα με ημερομηνία παραγωγής μετά τον Δεκέμβριο του 2017, που είναι εξοπλισμένα από το εργοστάσιο (χωρίς επιπλέον χρέωση) με το απαραίτητο σύστημα συνδεσιμότητας HERMES UMTS ή HERMES LTE, το οποίο περιλαμβάνει μια μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM (eSIM) στο όχημα. Εκτός από τις βασικές υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται εργοστασιακά, δεδομένης την νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας που καθιστά υποχρεωτική την εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος συνδεσιμότητας για λόγους έκτακτης ανάγκης, οι πελάτες θα έχουν την δυνατότητα να προσθέσουν στο όχημά τους, αν το επιθυμούν, κατά την παραγγελία επιπλέον κωδικούς υπηρεσιών και εφαρμογών. Επιπλέον, μπορούν να αγοράσουν υπηρεσίες μέσω του Mercedes me store.

Στα οχήματα κατασκευής από το 2012 – 2016, δίνεται η δυνατότητα αναδρομικής τοποθέτησης ενός προσαρμογέα (Mercedes-Benz adapter) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος στη χώρα μας το δεύτερο εξάμηνο του 2018, αλλά με περιορισμένη γκάμα υπηρεσιών.

Προς το παρόν, στην Ελλάδα είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στους τρεις πυλώνες του Mercedes me «Connect», «Assist» & «Inspire». Στο μέλλον θα προστεθούν και οι πυλώνες «Move» & «Finance».

Στον πυλώνα «Connect» αυτήν τη στιγμή περιλαμβάνονται οι εξής υπηρεσίες :

Βασικές υπηρεσίες Mercedes me connect, οι οποίες αναλαμβάνουν διάφορα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο – π.χ. διάγνωση οχήματος, βλάβες ή ατυχήματα. Για το λόγο αυτό μεταφέρονται τα απαραίτητα δεδομένα οχήματος κατόπιν αιτήματος και, εάν χρειάζεται, λαμβάνονται περαιτέρω μέτρα. Αυτό μπορεί να σημαίνει επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της αρεσκείας του χρήστη για να προγραμματίσει το επόμενο service ή κλήση για βοήθεια στην εταιρεία οδικής βοήθειας ή τις σωστικές αρχές. Οι υπηρεσίες που διατίθενται είναι Διαχείριση Συντήρησης, Διαχείριση Βλαβών, Ανάκτηση από ατύχημα και Σύστημα επείγουσας κλήσης Mercedes-Benz και σύστημα update.

Σύστημα επείγουσας κλήσης Mercedes-Benz, ή αλλιώς το «δίχτυ ασφαλείας» σε περίπτωση ανάγκης. Αν σε κάποιο ατύχημα ανοίξει ένας αερόσακος, ενεργοποιηθεί ένας προενατήρας ζώνης ασφαλείας κ.α., οι αισθητήρες σύγκρουσης στο όχημα ενεργοποιούν αυτόματα μια επείγουσα κλήση. Η μονάδα επικοινωνίας του οχήματος συνδέεται αυτόματα με το Κέντρο Αντιμετώπισης Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης της Mercedes-Benz. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, τα δεδομένα κλήσης έκτακτης ανάγκης μεταφέρονται άμεσα σε ένα δημόσιο Ευρωπαϊκό Κέντρο Αντιμετώπισης Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης, έτσι ώστε να ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα διάσωσης το συντομότερο δυνατό.

Remote Online, με άλλα λόγια το όχημα στην παλάμη σας. Με τις υπηρεσίες Remote Online μπορούν να εμφανιστούν εύκολα στο smartphone όλες οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή. Είτε κάποιος θελήσει να αλλάξει τις ρυθμίσεις, να εμφανίσει πληροφορίες για το όχημα, όπως η στάθμη του καυσίμου στο ρεζερβουάρ, η πίεση ελαστικών ή η κατάσταση των φρένων, να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία Geofencing (δηλ. την γεωγραφική παρακολούθηση οχήματος, ώστε ο κάτοχος να ενημερώνεται όταν κάποιος προσπαθεί να μετακινήσει το όχημα από μία καθορισμένη από τον ίδιο περιοχή) ή να επωφεληθεί από τον προ-κλιματισμό.

O πυλώνας «Assist» περιλαμβάνει την Ψηφιακή Αναφορά Service .

Η υπηρεσία αφορά όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Οι λεπτομέρειες των εργασιών service φυλάσσονται στην κεντρική βάση δεδομένων service της Mercedes-Benz – με διαφάνεια, προστασία από τυχόν πλαστογράφηση και δυνατότητα πρόσβασης στα αρχεία ανά πάσα στιγμή. Έτσι, ακόμη κι αν ο ιδιοκτήτης αλλάξει συνεργείο ή θέλει να πουλήσει το όχημά του, όλα τα δεδομένα σχετικά με τις εργασίες service παραμένουν διαθέσιμα και προσβάσιμα από το Mercedes me μία ημέρα μετά την επίσκεψη στο συνεργείο. Εκτός από την τελευταία Αναφορά Service, ο χρήστης μπορεί επίσης να βλέπει το πλήρες ιστορικό service του οχήματός του και, εάν χρειάζεται, να το εκτυπώνει. Επιπλέον μπορεί να αναζητά τον πιο κοντινό στο όχημα Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή, να κλείνει online ραντεβού στο κατάστημα της αρεσκείας του, να παρακολουθεί σύντομα βίντεο “How-To”, τα οποία εξηγούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως η ρύθμιση του ρολογιού, η σύνδεση του smartphone μέσω Bluetooth ή ο χειρισμός διαφόρων συστημάτων και τέλος να έχει πρόσβαση στo ψηφιακό εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου και τη συλλογή αξεσουάρ και ανταλλακτικών της Mercedes-Benz.

O πυλώνας «Inspire» περιλαμβάνει τις εξής υπηρεσίες:

«Community» – η κοινότητά μου. Το φόρουμ Mercedes-Benz αποτελεί σημείο συνάντησης για τους λάτρεις των αυτοκινήτων. Σε αυτό, ο χρήστης μπορεί να θέσει συγκεκριμένες ερωτήσεις ή να μοιραστεί τις εμπειρίες του με άλλους θαυμαστές της μάρκας. Ήδη, πάνω από 7.000 χρήστες μοιράζονται απόψεις, εμπειρίες και πληροφορίες σε αυτήν την πλατφόρμα.

Mercedes-Benz Messenger. Κυκλοφορίες νέων προϊόντων, μηχανοκίνητος αθλητισμός ή πληροφορίες για τα κλασσικά οχήματα της μάρκας. Ο χρήστης είναι πάντοτε ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις με τα δωρεάν Messenger newsletter της Mercedes-Benz.

Οι εκδηλώσεις μου. Το Mercedes me ενημερώνει για πλήθος εκδηλώσεων από τις κατηγορίες: Ταξίδια, Οδηγικές εκδηλώσεις, Αθλητισμός, Πολιτισμός, Classic και Lifestyle, καθώς και συνηθισμένα θέματα για το αυτοκίνητο.

Insider Tipps – Travel & Explore. «Ο οδηγός μου» είναι ο προσωπικός, ψηφιακός τουριστικός οδηγός και προσφέρει χρήσιμες συμβουλές για επιλεγμένους προορισμούς. Οι καλύτερες προτάσεις από τις κατηγορίες: Φιλοξενία, Αγορές, Πολιτισμός και Ευεξία.

Mercedes-Benz Smart TV. H εφαρμογή Mercedes-Benz Smart TV προσφέρει περιεχόμενα υψηλής ποιότητας σε ανάλυση έως και 4K. Βίντεο, συλλογές, ειδήσεις ή καινούρια και μεταχειρισμένα οχήματα – εδώ ο χρήστης μπορεί να φιλτράρει όλες τις λειτουργίες και τα περιεχόμενα προσαρμόζοντάς τα στα προσωπικά ενδιαφέροντα του καθενός. Οποιαδήποτε στιγμή, στο δικό του «prime time».

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ